РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 16 (1 травня 2009) 

  • Через горнило аварії

    Однією з наймасштабніших катастроф ХХ сторіччя стала Чорнобильська катастрофа, яка завдала величезної шкоди не тільки навколишнім районам, а й стала уроком для всієї світової спільноти. Через горнило тієї біди пройшло багато людей, серед них і залізничники.

    Одним із учасників наслідків катастрофи був колишній машиніст Леонід Іванович Бобик із Житомира. Йому випало брати участь у транспортуванні відпрацьованого ядерного палива із реакторних блоків у спеціальне сховище. Керівництво локомотивного депо Коростень, після того, як транспортний цех станції припинив своє існування, почало формування локомотивних бригад, які обслуговували станцію протягом місяця. У таке відрядження 11 травня 1987 р. разом ще з трьома машиністами відправився і Леонід Іванович. Він згадує, що, прибувши до Чорнобиля відразу взялися за роботу. І протягом усього періоду відрядження бригада працювала без будь-яких збоїв. Це й не дивно, адже вона була сформована із досвідчених машиністів, які виправдали довір’я керівництва. Тоді ніхто не думав ні про які пільги, а виконували поставлені завдання, не рахуючись із часом. Як засвідчують документи, за місяць роботи була відпрацьована двомісячна норма годин. Стосовно захисту від радіації, то єдиним захистом був спецодяг із білої тканини і білий «пелюсток», що захищав ніс і рот. Через те горнило пройшло 36 машиністів Коростенського локомотивного депо.

    По закінченні відрядження, згадує Л. Бобик, йому запам’яталася та деталь, що хвойний ліс навколо станції був практично весь рудий, лише кілька берізок дещо виділялися зеленню. А надворі був травень… Отож, коли минув місяць, наступна бригада взялася за роботу. А Леонід Іванович після нетривалого перепочинку був направлений на роботу на станцію Вільча, де проводилася дезактивація вагонів, що прибували після вивантаження із зони ЧАЕС. Так Леонід Іванович протягом чотирьох місяців працював на роботах, пов’язаних із ліквідацією аварії.

    За свою працю в таких без перебільшення екстремальних умовах його, як і багатьох інших, було удостоєно звання «Почесний залізничник». Нині Леонід Іванович перебуває на заслуженому відпочинку. Однак активно веде громадську роботу. Ще з 1991 року, як тільки виникла громадська організація «Союз Чорнобиль України», він займається питаннями, пов’язаними із захистом прав «чорнобильців». І найбільше його бажання, щоб держава більше звертала увагу на проблеми людей, які приборкували аварію і постраждали від її наслідків. Вони заслужили на надійний соціальний захист.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05