РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 14 (10 квітня 2009) 

  • Колійне господарство: У помічниках – майстерність

    Коли запитала у начальника Коростенської колійної машинної станції (КМС) №122 Миколи КОНДРАТЮКА, як вони готуються до весняних робіт, чи підготували техніку, з’ясувалося, що колійників весна уже покликала в дорогу. А протягом зимових днів вони мали вдосталь часу, щоб лагодити техніку, збирати рейко-шпальну решітку.

    Коростенська КМС-122 торік великий обсяг робіт виконувала у Київській дирекції, де проводили і модернізацію, і капітальний ремонт колій. Цьогоріч роботу почали раніше, адже погода сприяє. І почали зі своєї Коростенської дирекції, де замінюють колійну решітку на перегоні Словечне - Бережесть. Роботи чимало, адже в доволі стислі терміни мають замінити майже дев’ять кілометрів колії.

    Зрозуміло, що техніку для роботи підготували ретельно. Щоправда, нині ще один укладальний кран перебуває на ремонті в Житомирській КМС-295. Стосовно нової техніки, ще позаминулого року отримали одну платформу і бульдозер. А торік надійшло чимало пристроїв для малої механізації, зазначає начальник КМС-122 Микола Кондратюк. Звісно, це втішний факт, адже техніка ця нового покоління, сучасна й мобільна. Але щодо іншого устаткування, то треба умільцям підприємства докладати власних зусиль, залучати раціоналізаторську думку й оновлювати техніку. Приємний факт: є на підприємстві той міцний кістяк, на якому тримається колектив, - люди, завдяки творчому натхненню яких вдається виконувати поставлені завдання вчасно. Нині загалом на підприємстві трудиться понад 200 осіб. Минулого року ремонтні роботи виконано більше ніж на 100 кілометрах колії. Нинішнього року плани практично такі ж. З середини березня коростенці вирушили на перегін Макове - Ямпіль на модернізацію колії. Тут працюють також КМС-285 (ст. Бахмач) і КМС-119 (ст. Конотоп). А там далі - модернізація на перегоні Сосонка - Вінниця.

    На своїх же рідних коростенських теренах колійники планують працювати теж на ряді об’єктів. Зокрема, на цей рік заплановано важливу справу, про яку вже мова ведеться давно - капітальний ремонт 14, 20, 19 колій по станції Коростень. А також трудитимуться працівники колійної машинної станції і на перегоні Білокоровичі - Кремне, де замінюватимуть дерев’яні шпали на залізобетонні. У помічниках фахівців - майстерність.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05