РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 13 (3 квітня 2009) 

  • Відродження «Ярослава»

    Минулої суботи на станції Київ-Ліски відбулося урочисте відправлення вантажного поїзда комбінованого типу «Ярослав», що курсуватиме за маршрутом Київ - Славкув (Польща).


    На фото: міністр транспорту та зв’язку України Йосип Вінський, генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк, прес-секретар Укрзалізниці Едуард Занюк, начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин

    Комбінований поїзд «Ярослав», що складається зі спеціального рухомого складу, свого часу отримав схвальну оцінку в країнах Європи. Загалом ним було перевезено понад 3,2 тис. автопоїздів. Однак з лютого 2006 р. курсування поїзда було припинено у зв’язку з відсутністю попиту. Схоже, тепер про послуги «Ярослава» знову згадали автотранспортні підприємства.

    У заході взяли участь міністр транспорту та зв’язку України Йосип ВІНСЬКИЙ, генеральний директор Укрзалізниці Михайло КОСТЮК, начальник Південно-Західної залізниці Олексій КРИВОПІШИН та директор Українського державного центру транспортного сервісу «Ліски» Олександр МОМОТ.

    Після відправлення поїзда відбулося спілкування посадовців з пресою, на якому вони розповіли, що такий вид перевезень достатньо економний та екологічно безпечний. Нагадали, що про відновлення курсування «Ярослава» йшлося на зустрічі генерального директора Укрзалізниці з представниками компанії DB Schenker (Німецькі залізниці).

    - Контрейлерні перевезення залізничним транспортом прискорять доставку, забезпечать збереження вантажів, зручність і комфорт для водіїв та збережуть автошляхи від руйнувань, - наголосив Йосип Вінський.

    У ході переговорів з німецькими колегами, зокрема, йшлося про необхідність розвитку сучасних інтермодальних перевезень, таких як контрейлерні (перевезення напівпричепів та автопоїздів на залізничних платформах). Серед пропозицій - відкрити контрейлерний маршрут Луганськ - Київ - Славкув, з можливістю подальшого перевантаження у напрямках Франкфурта-на-Майні, Гамбурга та інших європейських логістичних центрів. Зараз особлива увага приділяється формуванню привабливих тарифів на перевезення вантажів з України до Німеччини та на транзитні перевезення з Росії і Казахстану до Польщі, Австрії та інших країн Старого Світу. Наразі в Україні імпортно-експортні тарифи регулюються державними органами. У новому збірнику тарифів, який планується прийняти замість чинного, що створювався ще за радянських часів, тариф поділено на інфраструктурну, локомотивну та вагонну складові. Новий збірник дасть змогу Укрзалізниці ефективніше співпрацювати з зарубіжними партнерами і конкурувати на європейському та азійському ринках вантажних перевезень.

    Цій же проблемі була присвячена зустріч керівників Укрзалізниці, Львівської залізниці з представниками ООО ПКП ЛХС (Польські ширококолійні залізниці), що відбулась у м. Львові. Саме на ній було прийнято рішення про відродження курсування «Ярослава».

    В Укрзалізниці впевнені у перспективності контрейлерних перевезень даним маршрутом. За моніторинговими дослідженнями, лише у 2008 р. автомобільний прикордонний перехід «Ягодин» перетнуло майже 152 тисячі автомобілів (у середньому 416 одиниць на добу).

    Попередньо досягнуто домовленостей про зниження тарифів, спрощення процедур митного і прикордонного пропуску українських поїздів територією Польщі та необхідність розвитку взаємовідносин з автомобілістами.

    Більша частина маршруту поїзда «Ярослав» пролягає територією Південно-Західної залізниці. «Ми формуємо поїзд, надаємо пасажирські вагони, забезпечуємо перевезення нашою залізницею від Києва до Здолбунова, тобто пропонуємо весь комплекс послуг - це вигідно, це хороші додаткові кошти», - зазначив начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин. Тож залізничники теж матимуть певний зиск від контрейлерних перевезень вантажу.

    Відкриваючи рух поїзда, директор Українського державного центру транспортного сервісу «Ліски» Олександр Момот висловив подяку керівництву Міністерства транспорту, Укрзалізниці, Південно-Західної залізниці, прикордонної та митної служб України за те, що підтримали цей проект. За його словами, відновлення контрейлерних перевезень залізничним транспортом - це перший крок на шляху поєднання Європи та країн Сходу.

    Враховуючи, що в країнах Європи діють обмеження та заборони на рух вантажних автомашин у вихідні та святкові дні, доставка автопоїздів до Славкува передбачається у понеділок, коли заборона вже не діє. Подальше пересування автопоїздів до місця призначення здійснюватиметься автомобільними шляхами країн Європи.

    Сергій ГУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05