РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 12 (27 березня 2009) 

  • Колійна весна Не є «баластом» для залізниці

    Коли мова заходить про колійні машинні станції (КМС), то ми цікавимось, скільки кілометрів (метрів) рейко-шпальної решітки викладено тим чи іншим підрозділом. От і в розмові з начальником КМС-276 Дмитром КРАВЧУКОМ запитав про це.

    - Жодного, - пролунало у відповідь.

    Ніяковію від його лаконічності. І…

    - Просто ми не виконуємо такі роботи, - помітивши моє здивування, продовжив свою відповідь Дмитро Іванович. - У нас інша специфіка. Щоб прокласти чи відновити залізничну колію, необхідно створити її основу - земляне полотно. А для цього потрібно спрофілювати поверхню (зняти пагорби та засипати яри), укласти водопропускні труби, дренажі, лотки-жолоби, улаштувати кювети, спорудити підпірні стінки, контр-банкети, привантажувальні берми, виконати й деякі інші роботи. Як вам наша термінологія? Обсяги також здивують. Саме цим й займається наш колектив.

    І хоча під час реконструкції та капітального ремонту колії її верхня будова, як правило, укладається на старе земляне полотно, фахівцям КМС-276 без роботи нудьгувати не доводиться. Лише минулого року вони у споруди земляного полотна вклали 125 тис. м куб. щебеню, піщаного баласту та щебеневого відсіву. Ними розроблено майже 30 тис. м куб. місцевого ґрунту, продовжено на 45 м відчутні водопропускні труби, вкладено майже 400 м куб. залізобетонних виробів, на 200 м споруджено дренажі... Здано в експлуатацію після капітального ремонту вісім залізничних об’єктів на суму майже 10 млн. грн. Крім того фахівці КМС-276 виконували роботи з облаштування лівобережного та правобережного підходів до мосту через р. Дніпро на перегоні Дарниця - Київ-Московський, споруджували земляне полотно для під’їзної колії від ст. Товкачівська до ВАТ «Овруцький ГЗК «Кварцит». Працювали вони й на інших об’єктах, що дозволило заробити ще майже сім мільйонів гривень.

    Багато це чи мало? У відповідь на це запитання почув, що планове завдання минулого року цей підрозділ виконав на 107%, а в грошовому еквіваленті сума перевищила 15 мільйонів гривень. І за результатами роботи у першому півріччі минулого року трудовий колектив під керівництвом Дмитра Кравчука визнано найкращим серед усіх КМС Укрзалізниці. Йму було вручено перехідний прапор та грошову винагороду.

    - У нас усі люди пра-цьовиті, - зазначив у подальшій розмові Дмитро Іванович. - А коли вести мову про кращих, то варто назвати успіхи виконавця робіт Миколу ПАСАТЮКА, майстра Володимира ШАДЮКА, машиніста бульдозера Сергія ДОВГАНЯ, машиніста екскаватора Сергія ШПАКА, водія автокрана Олександра ГОНЧАРА, машиніста думпкарних вагонів Василя ЗАМРІЯ, монтера колії Віктора ПОПОВА, слюсаря з ремонту автомобілів Івана МАЦІЄВСЬКОГО та багатьох інших. Завдяки їх старанню і вдалось досягти високих результатів у нашій роботі.

    Тож КМС-276 минулого року працювала успішно. А як розпочався для цього колективу нинішній трудовий рік? Відповідаючи на це запитання, керівник структурного підрозділу, зокрема, зазначив:

    - Зимовий період, коли земляні роботи не виконувались, ми використали для ремонту наявної у нас автомобільної та спеціальної техніки, яка за віком далеко не нова. А ще займались виготовленням залізобетонних виробів, а також облаштуванням і ремонтом турних вагонів, думпкарів, тощо. І на сьогодні основні ремонтні та підготовчі роботи завершено.

    З подальшої розмови із Дмитром Івановичем дізнався, що протягом поточного року його підлеглим належить потрудитись на 25 об’єктах, які розташовано на території десяти дистанцій колії, здебільшого нашої залізниці. Там вони будуть укладати дренажний та розробляти місцевий грунт, продовжувати водопропускні троси, укладати лотки-жолоби, інші залізобетонні вироби... Іншими словами - закладати та ремонтувати земляне полотно, на яке прокладатимуть шпали та рейки. При цьому нинішнього року їм належить зробити значно більше, ніж торік. Адже згідно з плановим завданням передбачено освоїти майже 18 млн. грн., це на чотири мільйони більше, ніж у 2008 р.

    А щоб справитись із новим і доволі об’ємним завданням, фахівці КМС-276 не гають часу. Вони уже розпочали новий сезон. Днями потяг, на який завантажено спеціальну техніку цього структурного підрозділу, відправився із ст. Гречани і попрямував на Одеську залізницю. Там на дільниці Грейгове - Горохівка вони розпочинають облаштування насипу під другу колію. А для цього їм необхідно продовжити водопропускні труби загальною довжиною майже 50 метрів, перемістити десятки тисяч кубічних метрів землі та вкласти у залізничну насип до 50 тис. м куб. щебеневого відсіву, піщаного баласту та щебеню.

    Незабаром й інші виконробські дільниці виїдуть на визначені їм об’єкти, щоб закладати баласт в основу для сталевих магістралей, без якого не зможе надійно діяти колійне господарство, а, значить, і залізниця.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05