РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 12 (27 березня 2009) 

  • Олександр ЗДОРОВИК: «Хоча ми на запасній колії...»

    Коли пожежні сплять - людям спокійно живеться. Така фраза вже давно на слуху. Щоправда, її варто сприймати навпаки - пожежні лише тоді спокійно сплять чи залишаються без роботи, коли у людей усе гаразд: нічого не горить, ніхто не потрапляє в біду. На залізниці цей вислів можна віднести не лише до пожежних, а й до фахівців відновлювальних поїздів. Адже і вони виконують свої безпосередні обов’язки, коли на залізниці трапляється надзвичайна ситуація. А в інший час…

    - Чи часто ви байдики б’єте? - запитую начальника відновлювального поїзда ст. Гречани.

    - Дивлячись, що ви у це поняття вкладаєте, - з посмішкою відповідає Олександр ЗДОРОВИК. - Коли говорити про виїзди за прямим призначенням - на ліквідацію аварій чи катастроф та відновлення руху поїздів, - то нинішнього та й минулого року нам жодного разу не доводилось такого робити. І це добре, адже наша залізниця не понесла зайвих збитків. Однак така ситуація аж ніяк не означає, що увесь цей час ми байдикували. На кожен день у нас заплановані конкретні роботи чи заняття. Періодично проводились навчання та тренування із розгортанням техніки. А минулого року за рахунок виконання підрядно-договірних робіт - а це викладання мостових прогонів на автомобільних та залізничних мостових розв’язках нашими кранами заміна дизель-електричних установок і деякі інші роботи - нами зароблено понад 30 тис. гривень. Наші тягачі були задіяні при заміні мостової ферми на залізничному мосту через Південний Буг біля станції Гнівань. Із наших фахівців також сформовано спеціальну бригаду, яка займається вирубуванням кущів та викошуванням бур’янів. Вони вже надали допомогу під час наведення порядку на багатьох залізничних станціях.

    Вислухавши доволі аргументовану розповідь від начальника відновлювального поїзда, цікавимося - що ж являє собою ввірене йому господарство. Територія для нього відведена невелика. Але використовується вона доволі ефективно. Та й погляд тішить хороший стан. Тут і необхідні споруди та під’їзні колії, на яких власне й «квартирує» рухомий склад поїзда - спеціальні вагони та платформи із крановим обладнанням та технікою. Але тут уміло розмістили й полігон для проведення практичних тренувань. Вигода від цього очевидна - для проведення занять не потрібно виводити відновлювальний поїзд на значну відстань і навіть за межі власної території. Так зроблено чи не в єдиному подібному підрозділі на нашій залізниці.

    - Переможцями у змаганні у минулому році вас визнали лише за те, що жодного разу не виводили поїзд за межі власної території? - продовжую провокувати своїми запитаннями на відверту розмову Олександра Здоровика.

    - При оцінюванні нашої роботи до уваги бралось чимало чинників, - пояснює мій співрозмовник. - Серед них - справність техніки та якість її утримання, виконання вимог щодо охорони праці, відсутність порушень трудової дисципліни, якість проведення занять та учбових зборів. Та чи не найголовнішим є рівень підготовки фахівців. А у нас практично всі достатньо підготовлені. Серед них варто назвати й кращих - машиністи крана Володимир Приходько та Микола Черевичник, машиніст бульдозера Антон Малишевський, слюсар з ремонту електрообладнання Михайло Тібекін.

    До сказаного варто додати, що й начальник відновлювального поїзда Олександр Здоровик, і його заступник Леонід ГОДОВАНЮК - досвідчені фахівці. Вони згуртували цей колектив і вміло спрямовують його зусилля на досягнення високих результатів. І хоча відновлювальний поїзд на ст. Гречани тривалий час стоїть на запасній колії, він у будь-який час готовий до виїзду для виконання робіт за призначенням.

    Никифор ФОКС
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05