РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 10 (17 березня 2009) 

  • Покращити якість? Допоможе «Тормо»

    Стан справ з безпеки руху у вагонному господарстві був нещодавно однією з тем селекторної наради на залізниці. Турботу у керівництва викликали порушення, допущені протягом минулого року у залізничних депо під час планових ремонтів вагонів, внаслідок чого було відчеплено декілька десятків одиниць, що вийшли в експлуатацію з несправностями вже після деповського ремонту. Зокрема у вагонному депо Козятин таких випадків зафіксовано одинадцять.

    Коментуючи ситуацію, заступник начальника депо з ремонту Ігор ДОВГИЙ зазначив, що за результатами розслідування встановлено: лише у трьох випадках було відчеплено вагони через неякісно виконаний ремонт працівниками їхнього підприємства. Решта ж вісім відчеплень сталися через несправності, що виникли після втручання в роботу систем та обладнання вагонів сторонніх осіб вже під час експлуатації.

    - Звичайно, навіть ті три випадки неякісного ремонту, що сталися з вини наших працівників, стали неприємним фактом для всього колективу, - зазначив заступник начальника депо. - Ми провели детальні розслідування. Встановили винуватців. Двоє з них отримали догани. Третього зняли з посади та перевели на нижчу.

    Щоб не допустити подібного у майбутньому, в депо дещо змінили порядок прийому вагонів після ремонту. Робимо це комісійно, одночасно залучаючи всіх відповідних фахівців. Та й сам прийом проводимо тепер виключно вдень, коли добре все видно.

    Крім посилення контролю за якістю ремонту, козятинські вагонники не менше уваги приділяють й якості запасних частин, які вони використовують для деповського ремонту рухомого складу. Той вхідний контроль, що діє сьогодні у депо, дозволяє стверджувати: неякісні запчастини не потраплять до ремонтників. Однак говорити про те, що всі запасні частини мають високу якість, мабуть, буде передчасно. Особливо це стосується гумотехнічних виробів для гальмового обладнання, що надходять і з низькою якістю, і з простроченим терміном експлуатації. І саме це не раз призводило до несправностей гальмової системи вагона під час руху, хоча такий рухомий склад ще не завжди відпрацював свій ресурс після ремонту. До речі, щоб попередити такі передчасні виходи з ладу гальмової системи вагонів, у козятинському депо вже цими днями завершують впровадження автоматизованої системи контролю за роботою гальмового обладнання - «Тормо». Цю систему розроблено фахівцями з Єкатеринбурга (Росія). Як стверджують спеціалісти, вона надійна у роботі і повністю виключає людський фактор під час перевірки якості виконаного ремонту. Козятинські фахівці сподіваються, що із залученням в роботу цієї автоматизованої системи контролю якість ремонту значно поліпшиться, а відчеплень вагонів через несправність з вини ремонтників вже не буде.

    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05