РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 10 (17 березня 2009) 

  • Яке посвідчення у «зайця»?


    «Боротьба» із безквитковими пасажирами на Південно-Західній у приміському сполучені стає дедалі активнішою. І це зрозуміло, адже саме ці перевезення приносять найбільших збитків нашій залізниці та й галузі в цілому. Тому й проводяться місячники, спрямовані на збільшення доходності від експлуатації приміського залізничного транспорту. Днями завершився ще один із них, який спрямовувався, окрім того, й на покращення обслуговування пасажирів в електричках та дизель-поїздах. Які ж результати цього місячника? Розглянемо їх на прикладі Жмеринської дирекції залізничних перевезень.

    - З першого ж дня після отримання відповідного розпорядження, - розповідає заступник начальника Жмеринської дирекції залізничних перевезень Василь БОГІНСЬКИЙ, - у дирекції розпочалась відповідна робота. Було створено мобільні групи, до складу яких входили працівники дирекції, бійці воєнізованої охорони та працівники лінійного відділу міліції. Одну із них очолив я, інші - начальник пасажирського сектору Олег МАЗУР, начальник комерційного відділу Іван ПУШКАР та інші посадові особи. Перевірялись приміські поїзди, які курсують за різними напрямками від Жмеринки. Лише з 18 до 23 лютого перевірили до півсотні потягів. І от що виявилось. Якщо з початку місяця до 18 лютого провідники-касири здали виручки у сумі 86 тис. грн., то лише за декілька днів, коли здійснювався активний контроль в поїздах нашими мобільними групами, виручка сягнула 36 тис. грн. У результаті проведеної роботи було виявлено не одну сотню безквиткових пасажирів при посадці на потяги та у поїздах. Крім того, майже тисяча пасажирів, які мають право на безкоштовний проїзд (за пільгами, передбаченими законами), перебувала у вагонах, але у них не було посадочних талонів. Це означає що і за їх перевезення залізниця має отримати певні надходження від місцевих органів самоврядування.

    Показники, наведені Василем Івановичем, дійсно, вражають уяву. І це при тому, що перевірками було охоплено далеко не усі приміські потяги, що рухаються територією дирекції. Засвідчу й такий факт: 25 лютого Ваш кореспондент їхав електропоїздом №6303 від Вінниці до Жмеринки і за увесь час руху потяга у вагонах жодного разу не з’явились провідники-касири. На зворотному шляху, уже в електропоїзді за №6308, провідники-касири пройшлись вагонами, але ні у мене, ні у багатьох інших пасажирів проїзних документів не перевіряли. Вони задовольнялись відповідями - «форма», «пільговий» тощо. І це, підкреслю, під час місячника, метою якого є - збільшення надходжень від приміських перевезень.

    На позакласних станціях, а це - Вінниця, Жмеринка та Хмельницький, які безпосередньо підпорядковані пасажирській службі, виконано чималі обсяги роботи в рамках місячника. Найрезультативнішою вона була на вокзалі ст. Вінниця, який очолює Григорій МОСКАЛЬЧУК. Тут налагоджено належний контроль за пасажирами, які мають намір їхати електричками. Для посадки обладнано окрему ділянку на першій платформі, на яку огорожею обмежено доступ людей. На проході встановлено турнікети. Працюють позаштатні контролери зі штату працівників вокзалу та залізничників інших структурних підрозділів, що розташовані у Вінниці. При виході на платформу до приміських потягів встановлено додаткову квиткову касу, де можна придбати квитки навіть за декілька хвилин до відправлення електрички. На вокзалі регулярно лунають оголошення про проведення місячника та необхідність придбання квитків у касах. Про це поінформовано в місцевій пресі та по радіо. Усе це й дозволило дещо збільшити надходження від приміських перевезень, порівняно з минулим роком. Вони значно перевищують надходження, які отримано від приміських перевезень на сусідніх позакласних вокзалах. І це при тому, що через ст. Жмеринка та Хмельницький проходить втричі більше приміських потягів.

    Втім і на вокзалі Жмеринка, який очолює Юрій АНДРУШКОВ, під час проведення місячника також зросли фінансові показники від приміських перевезень.

    - У нас щоденно для контролю за посадкою у приміські потяги призначається по 20 громадських контролерів із числа працівників вокзалу, - пояснює Юрій Сергійович. - Крім того допомагають й залізничники інших структур. Біля третьої платформи, до якої здебільшого подаються електрички, встановлено додаткову приміську касу. Вжито й інших заходів, зокрема щодо якості обслуговування пасажирів.

    Подібні заходи проведено й на інших залізничних вокзалах Жмеринської дирекції, тому й у цілому надходження від приміських перевезень у лютому поточного року підвищились і це дозволило виконати планове завдання, що складало 720 тис. грн.

    Та говорити про те, що всі резерви для збільшення надходжень від приміських перевезень уже вичерпано, напевне, завчасно. З попередніх публікацій «Рабочего слова» відомо, що вилучено не одну сотню недійсних та підроблених проїзних, абонентних квитків, посвідчень та інших документів. У пасажирському секторі дирекції та на вокзалах уже зібрані колекції фальшивок. І, на жаль, цим грішать й залізничники. У багатьох із них під час перевірок були вилучені проїзні документи форми 4 та деякі інші, термін дії яких вичерпався ще на початку нинішнього року. А Петро Мусійчук із локомотивного депо Козятин на вимогу контролерів взагалі показав проїзний документ за формою 4, який був дійсним лише у 2003 р. Подібні папірці були вилучені і в пасажирів, які взагалі жодного відношення до залізниці не мають.

    До речі, це уже новий напрямок у спробах наших громадян, як зараз кажуть, розвести залізницю при проїзді у приміському транспорті. Якщо раніше «зайці» в електричках сподівались лише на те, що їх не помітять контролери, то останнім часом чимало із них намагаються себе хоч чимось «прикрити», будь-то чи прострочений проїзний квиток, чи виготовлена за допомогою комп’ютера «форма-4» або й ксерокопія якогось іншого документа. І, на жаль, провідники-касири доволі часто не звертають уваги на те, що їм показують фальшивки. Думається, тут є над чим попрацювати. Місячники проходять, та залізничникам, які здійснюють контроль за проїздом пасажирів у приміських потягах не варто втрачати пильності й вимогливості під час виконання службових обов’язків. Тоді й надходжень від приміських перевезень значно збільшиться.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05