РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 10 (17 березня 2009) 

  • Чому Івану працювати до вподоби?

    Козятинська зварювальна дільниця, що є структурним підрозділом Київського рейкозварювального поїзда, добре відома на залізниці. Тут виготовляють для потреб колійників безстикові рейки-дальноміри, що використовуються за проведення модернізації магістралі всіх дирекцій Південно-Західної. Крім своєї основної продукції - дальномірів, козятинці разом з тим виготовляють перехідні стики та здійснюють наплавку на хрестовинах стрілочних переводів. А з минулого року, після встановлення необхідного обладнання, тут розпочали проводити і наплавку на рамних рейках та вістряках.


    начальник дільниці Дмитро МОРОЗ

    Дозвольте замовити… дальномір

    - Сьогодні наше підприємство має достатньо замовлень на свою продукцію, - розповідає начальник дільниці Дмитро МОРОЗ. - Тож, щоб вчасно і якісно їх виконати, ми працюємо в дві зміни і повний робочий тиждень. Розумію, зараз для когось це виглядає, мабуть, дещо незвичним. Сучасне обладнання дозволяє за зміну виготовляти до 800 м дальномірів. Щоправда, на таку потужність нам поки що вийти не вдається через відсутність нових рейок, з яких ми і виготовляємо дальноміри. Їх (рейок) з початку року на дільницю ще не надійшло жодної.


    стропальники Віталій ТАРАСЕНКО, Михайло ЧОГЛО та Олександр ШИМОН

    То як виходять з такого становища козятинці?

    Поки вирішується питання з постачанням нових рейок, підприємство працює на старопридатних, що надходять до них з деяких малодіяльних дільниць залізниці, і які можна використовувати при виготовленні дальномірів для монтажу в головну колію. Щоправда, використання таких старопридатних рейок значно збільшує час на виготовлення дальномірів. А все через те, що ці рейки обов’язково перед тим, як подаються на рейкозварювальну машину, додатково ретельно перевіряються та проходять дефектоскопію. Якщо є брак чи пошкодження, то це місце, звичайно, обрізається, і на зварювання вже надходить не стандартної довжини рейка, а її частина. А звідси - і додаткові шви зварювання, і більша кількість самих рейок. Додайте до списку додаткові витрати часу на роботу, бо дальномір має встановлену стандартну довжину і зі шматків його зварювати, звичайно, довше.

    Пріоритетний напрямок? Безумовно

    Разом із бригадиром Юрієм Кравчуком ми проходимо по всьому технологічному ланцюгу з виготовлення дальномірів. Від стелажів зі старопридатними рейками, місць їхньої, як тут кажуть, «вибраковки», дефектоскопії, підготовки та подачі до зварювання, шліфування швів, повторної дефектоскопії - аж до залізничних платформ із завантаженою, вже готовою до відправки за призначенням, продукцією. У цьому ланцюжку, мабуть, найбільш відповідальним і разом з тим найбільш цікавим елементом є зварювання рейок, що здійснюється за використання рейкозварювальної машини. Ще минулого літа тут встановили нову сучасну машину марки К-1000. І продуктивність праці під час зварювання тепер зросла удвічі. Весь процес зварювання складає лише 90 секунд.


    зварник з наплавки хрестовин на рамних рейках та вістряках Олександр ІВАЩУК

    - Дуже надійний комплекс, - говорить зварювальник Іван Жмурко. - Технологія проводиться в автономному режимі за заданою програмою. Електроніка контролює і електричну напругу, і якість робіт. Працювати на такій машині, повірте, - одне задоволення. Я тут майже двадцять років, тож можу порівняти з тим, на якому залізяччі ми працювали раніше, і на якому обладнанні працюємо тепер.

    Цьогоріч козятинці мають виготовити трохи більше 150 км дальномірів. Враховуючи потужності підприємства, це не так вже й багато. За минулих років колектив відправляв замовникам і до 220 км своєї продукції. Зараз обсяги перевезень з відомих причин дещо скоротилися. Проте козятинці не втрачають надії, що вже у найближчому майбутньому кількість замовлень на дальноміри зросте. Модернізація колії залишається на залізниці одним з пріоритетних напрямків роботи на перспективу. Тож попит на дальноміри неодмінно буде.

    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05