РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 8 (2 березня 2009) 

  • Якість відмінна – замовник задоволений

    При збільшенні обсягів перевезень у попередні два роки все більше давало про себе знати негативне явище - нестача вагонів. Особливо для транспортування сипучих будівельних матеріалів - щебеню, піску. Ремонтники не встигали відновлювати вантажний рухомий склад для потреб залізниці. На сьогодні ситуація дещо змінилась. Відвантаження найбільш поширених видів продукції різко зменшилось. Деякі гранітні кар’єри взагалі припинили відвантаження щебеню. Тож певна кількість вагонів перебуває на запасних коліях.

    Але ж криза - не на завжди. Прийде той час, коли попит на рухомий склад знову зросте. А значна частина потребує ремонту. То чом би не скористатись змушеним простоєм для відновлення вагонів, перш за все - «дефіцитних» піввагонів. Тим більше, що ремонтна база для цього є. Зокрема, у Жмеринському вагонному депо, яке очолює Віктор ДЗЮНИК. Тут обладнано цехи, дільниці для проведення деповського та поточного ремонтів практично усіх видів вантажного рухомого складу. І минулого року цей структурний підрозділ нашої залізниці працював на повну потужність. Тут пройшли технологічне «оздоровлення» майже півтори тисячі вагонів. Це значно більше, ніж було відремонтовано попереднього року. Показники свідчать про те, що навіть перевищено планове виконання завдання. Причому більше тисячі із відремонтованих складають піввагони. А ще 18 одиниць рухомого складу відремонтовано для сторонніх замовників - промислових підприємств, які мають його у своїй власності. Цей сервіс дозволив заробити майже 115 тисяч гривень.

    Займались підлеглі Віктора Дмитровича й поточним ремонтом вагонів. Усе це забезпечило минулорічний дохід - майже 29 мільйонів гривень. Показники, погодьтесь, чималі. Виробничі можливості трудового колективу не вичерпано. Але…

    Розпочався новий трудовий рік. На сьогодні в ремонтних цехах депо, як і торік, чути гуркіт механізмів, тут і там - снопи іскор від зварювальних апаратів… Це означає, що робота продовжується. Та от її інтенсивність дещо нижча, ніж раніш.

    - На січень нам заплановано відремонтувати 75 вагонів, - пояснює майстер цеху Василь МАТВІЄНКО. - Із завданням ми вже впорались. Та й не важко було це зробити. Минулого року ми щомісяця ремонтували по 120, а то й по 150 вагонів, а тепер - на половину менше.

    Січень - особливий місяць, майже половину займають свята. Можливо, й тому планове завдання на початок нинішнього року було нижчим. Та якщо й у лютому не збільшаться обсяги ремонтних робіт, то для колективу, де підібрались висококваліфіковані фахівці, ситуація стане складнішою. Зменшення замовлень призведе й до зниження заробітку, може виникнути й питання про зайві робочі руки. Та цього допускати не варто. Тому що звільнити кваліфікованого працівника просто, а от знайти йому заміну через рік чи два буде набагато складніше. Адже ремонт вагонів - доволі складна і специфічна робота і не кожному вона під силу. Для освоєння усіх її тонкощів потрібно чимало часу. Тож кадри необхідно берегти.

    Керівництво вагонного депо один із виходів вбачає у тому, щоб збільшити обсяги ремонту вагонів, які належать стороннім замовникам. Це дасть можливість заробити для галузевої скарбниці. Та на великі обсяги розраховувати не доводиться. Не так вже й багато таких підприємств і можливості в них обмежені - кризові явища позначились.

    Думається, варто збільшити обсяги ремонту вагонів нашої залізниці. Зрозуміло, коштів на це обмаль. Але й рухомий склад відновлювати необхідно, тим більше, що багато його простоює... І ось тут, на думку кореспондента, варто, в першу чергу, в депо доправляти ті вагони, що не потребують заміни коштовних деталей - колісних пар тощо. Варто знаходити й інші варіанти. Тоді й ремонтники вагонних депо не залишатимуться без роботи, і відставлені вагони пройдуть ремонт і будуть придатними для подальшого використання. Необхідно діяти за принципом: якість відмінна - замовник задоволений.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05