РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 8 (2 березня 2009) 

  • Методика пошуку ділових партнерів

    На кінець минулого року припало значне скорочення вантажних перевезень залізничним транспортом - далася взнаки світова фінансова криза. Однак не на всіх станціях завмерла комерційна робота.

    Скажімо, у залізничному господарстві, яке очолює Микола ВАПНЯРУК, у листопаді та грудні суттєво не зменшились обсяги завантаження та вивантаження вагонів, порівняно з попередніми місяцями та аналогічним періодом позаминулого року. Колектив стації повністю виконав планове завдання з навантаження. І протягом останнього місяця минулого року через вихідні стрілки ст. Вінниця-Вантажна пройшли 585 завантажених вагонів у складі поїздів. Трохи менше - 429 вагонів тут прийняли та подали отримувачам вантажу. Щодо останнього показника, то він значно нижчий, аніж торішній та й за передбачений планом. Однак вплинути на нього підлеглі Миколи Федоровича аж ніяк не могли - скільки вагонів надійшло, стільки вони, як кажуть залізничники, й переробили. Зменшення надходження продукції до Вінниці радше характеризує роботу інших станцій, від яких не було відвантаження.

    Щодо роботи в цілому за рік, то виробничі показники на ст. Вінниця-Вантажна набагато кращі. Якщо їх узагальнити, то виходить: майже на десять відсотків перевищено планові завдання з обсягів навантаження і на п’ять - з вивантаження. А в абсолютних цифрах це має таке значення: майже 480 тис. т і понад 850 тис. т відповідно. Це дозволило отримати оплати понад 90 млн. грн., що на 75 відсотків більше, ніж у 2007 р.

    Можна навести й інші показники, що засвідчують успішну роботу вінницьких станційних працівників. Та на сьогодні, напевне, не варто хвалитися великими цифрами, а набагато важливіше з’ясувати, завдяки чому можна і потрібно утримувати обсяги перевезень і не допустити обвалу в комерційній роботі. Тому й прошу Миколу Вапнярука поділитись своїми таємницями.

    - Великих таємниць у нас немає, - з посмішкою промовляє Микола Федорович, - хоч «комерційні» у нашій роботі мають бути. Просто потрібно уміло працювати із потенційними клієнтами. Знаходити їх, пропонувати послуги, зацікавлювати. Важливо й прогнозувати ситуацію, що може виникнути на ринку перевезень. Скажімо, наприкінці року зменшились обсяги відвантаження щебеню зі Стрижавського гранітного кар’єру, правда, повної зупинки в його роботі немає і він продовжує використовувати залізничні вагони. Але, щоб не втратити головні показники нашої роботи, знайшли тих, хто відвантажує продовольчі товари, промислову сировину, борошно, вантажі в контейнерах. Збільшив обсяги перевезень у грудні й наш постійний діловий партнер - Вінницький олієжиркомбінат. На цьому підприємстві, після переробки олійних культур нового врожаю, накопичилось чимало виготовленої продукції та відходів виробництва, зокрема шроту. Тож ми й запропонували свої послуги з перевезення споживачам цього виду продукції. Залізниця, зрозуміло, має свою вигоду. А станція, завдяки такій методиці, утримує свої виробничі позиції.

    Можна сказати - так тримати! Але одна станція, навіть така потужна, не «витягне» усю залізницю, та й дирекцію. Тому цікавлюсь у начальника комерційного відділу - заступника начальника Жмеринської дирекції залізничних перевезень Івана ПУШКАРЯ, як проходить робота на інших залізничних стаціях, якими він опікується?

    - Успішною її назвати важко. Упали обсяги робіт там, де обслуговувались гранітні кар’єри. Відвантаження з них значно зменшилося, а подекуди й припинилося. Однак є станції, де робота не уповільнювалася й наприкінці року. Зокрема, у Гайсині, Деражні, Немирові, Хмільнику, Рахнах та деяких інших доволі інтенсивно вантажили та відправляли зерно, ліс, інші товари. Та все ж лідером була й залишається ст. Вінниця. Колектив цього структурного підрозділу уже не перший рік - серед кращих на залізниці. Уміло тут працюють й у нинішній скрутний час.

    Залишається лише констатувати, що ст. Вінниця-Вантажна цілком виправдовує свою назву. Тут створюють доволі потужне джерело, яке зароджує вантажопотоки нашою залізницею.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05