РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 8 (2 березня 2009) 

  • Обираємо краще


    Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ

    Багато чого не бачить пасажир, який обирає залізничний транспорт для своєї подорожі. Ні того, як готують вагони до поїздки, ні того, як відбувається прання постільної білизни, ні того, як робляться запаси, приміром, кави, чаю, печива. Пасажиру, в принципі, байдуже до цих тонкощів буденної для залізничників справи. Але це важливо для галузі. Бо, не отримавши належного сервісного обслуговування, подорожній може проголосувати своїм гаманцем не на користь залізниці.

    Покращувати рівень сервісу не на словах, а на ділі - такі висновки можна зробити з виставок, які були організовані Укрзалізницею в Києві. Першу з них було присвячено експонуванню постільної білизни та інвентарю, який використовуватиметься в пасажирських поїздах. Згодом було організовано виставку засобів для миття пасажирських вагонів та прання постільної білизни. Експофорум відбувся на базі вагонного депо Київ-Пасажирський Південно-Західної залізниці. Загалом свою продукцію продемонстрували майже 20 учасників.

    Даний захід зібрав чимало спеціалістів та представників засобів масової інформації. Бо це добра нагода оцінити, у першу чергу, пропозиції українських виробників. Потрібно зауважити, що учасники виставки не тільки дивилися продукцію, як кажуть, у запакованому вигляді, але й перевіряли, чого варті запропоновані засоби для миття пасажирських вагонів. У результаті такої наочної демонстрації відразу визначилися, яка продукція на ринку краща. Позитивно це вплине й на вибір переможця під час проведення тендера. З цього приводу генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк зауважив, що завдяки проведеній виставці став цілком відкритим той сегмент ринку, що викликав чимало домислів з приводу прозорості тендерної процедури.


    Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ

    На фото: начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин та його заступник Олександр Толкачов.

    - Ринок пропонує десятки мийних засобів, - наголосив Михайло Костюк, - але має бути система обліку, оскільки на часі дуже важлива економія. Ми сьогодні мали можливість переконатися, який засіб справді ефективний, а який потребує удосконалення. А вже навесні плануємо відкрити чотири мийних комплекси в Києві, Львові та інших містах. Нові сучасні вагономийні комплекси здатні працювати впродовж всього року, і кожен з них може обслуговувати до 600 вагонів щодоби. А загалом для обслуговування пасажирського рухомого складу на українських залізницях, парк яких налічує п’ять тисяч пасажирських вагонів, працює 17 вагономийних комплексів.

    Підбиваючи підсумки виставки, начальник Південно-Західної залізниці Олексій КРИВОПІШИН наголосив, що керівники багатьох залізниць України побачили представлені зразки мийних засобів у дії і пересвідчились щодо того, які з них заслуговують на увагу.

    Ще один крок до покращення сервісного обслуговування пасажирів зроблено. Але, повірте, не останній. Як стало відомо, попереду нас чекають нові виставки, які продемонструють прагнення залізничників працювати для пасажирів.

    Ольга НІКІТІНА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05