РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 6 (17 лютого 2009) 

  • Ресурсозбереження Капля гривню береже

    «Кров людська - не водиця, проливати її не годиться» - писав класик. І з ним важко не погодитись. Та час вносить свої корективи. І на сьогодні можна сказати, що й воду проливати не годиться. Адже вона має свою ціну, причому немалу, особливо у столиці. Тому зайві її витрати призводять й до чималих грошових втрат.

    Це розуміють на нашій залізниці, тому й постало питання про економне використання води та запобігання її виливу. А такі випадки, на жаль, ще є. Скажімо, при заповненні водяних баків у пасажирських вагонах часто трапляється переливання: вода через одну трубу подається у наповнений бак, а через другу, з протилежної сторони, - виливається. Як у арифметичній задачі. Проте це призводить не лише до зайвих витрат, а й під час морозів створюється небезпечне заледеніння поряд із залізничними коліями. Як цього не допустити?

    Відповідь на таке запитання, за розпорядженням начальника Південно-Західної залізниці Олексія КривопІшина, почали шукати у вагонній дільниці №3 ст. Хмельницький, яку очолює Володимир ІВАНОВ. І, схоже, знайшли. Днями тут провели демонстрацію роботи дослідного зразка дозатора води. З його устроєм та принципом роботи приїхав ознайомитись головний інженер пасажирської служби нашої залізниці Олександр ЗУЄВ.

    - Загальний принцип роботи дозатора води, - пояснює головний інженер вагонної дільниці Володимир ДАВТЯН, - це відключення подачі води з магістралі після заповнення баків пасажирського вагона до заданого об’єму, який визначається зі спеціального пульта. Останній змонтовано на верхній частині дозатора. А він складається із гідроприводу, редуктора, запірного клапана і системи управління.

    Після цих пояснень Володимир Георгійович продемонстрував роботу приладу. Для цього використали два водяних баки, знятих із списаних пасажирських вагонів. В одному із них - вода. За допомогою електронасоса її звідти подавали на дозатор, який запрограмували на 30 літрів рідини. І коли другий бак заповнився саме на такий об’єм (а це визначалось за допомогою спеціальної мірної лінійки), прилад повернув запірний клапан і подача води припинилася. Випробування провели декілька разів і дозатор спрацьовував тоді, коли в бак потрапляла задана кількість рідини.

    Прокоментувати побачене та й дати свою оцінку продемонстрованому дозатору води прошу Олександра Зуєва.

    - Перед розробниками ставилось завдання сконструювати такий прилад, який би забезпечував подачу води у баки пасажирських вагонів саме у тій кількості, яка необхідна. Перед виїздом у рейс на території вагонної дільниці необхідно заправляти повні баки, а це 90 літрів у кожен. При дозаправці транзитних потягів на станції Київ-Пасажирський і деяких інших доливати потрібно 60 літрів води, тому що, як правило, третина у них ще залишається. Тому вибір випав на дозатор. Працівники вагонної дільниці станції Хмельницький, спільно з фахівцями державного підприємства «Новатор», яке також знаходиться у Хмельницькому і спеціалізується на виготовленні лічильників води, виготовили прилад, який щойно нам продемонстрували у роботі. Отже такий дозатор має право на існування. Але потрібні деякі конструктивні удосконалення. Скажімо, має бути лише один редуктор, а не три, як це ми бачимо у дослідному зразку. Тому ми домовились, що протягом місяця буде виготовлено два серійних дозатори, які ми встановимо для випробування безпосередньо на пункті заправки водою пасажирських вагонів. І якщо ці випробовування пройдуть успішно, то після певних тендерних процедур буде оформлено замовлення на серійний випуск таких приладів. Для потреб нашої залізниці необхідно до 300 дозаторів води.

    Тож є надія, що вода зі спеціальних систем пасажирських вагонів найближчим часом виливатись не буде. А це призведе до значного заощадження коштів, та й загрози безпечній роботі залізничників, через утворення заледеніння взимку, не виникатиме.

    Никифор ФОКС
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05