РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 6 (17 лютого 2009) 

  • Амбіції для наповнення галузевої скарбниці

    Спад будівництва в Україні та й у сусідніх країнах некращим чином позначився на обсягах залізничних перевезень. Значно менше відвантажується щебеню, цементу, інших будівельних матеріалів. У такій ситуації можна і варто знаходити відправників інших видів вантажів, щоб не дозволити кризі поглинути й нашу галузь. Та де і кого шукати? Спробуємо відповісти на ці запитання.

    Станція Немирів, колектив якої очолює Олег МАЗУР, й раніше не пасла задніх за головними показниками у вантажній роботі. Так минулого року тут навантажено понад 1260 вагонів та майже 500 вивантажено, що дало можливість заробити для залізниці понад десять мільйонів гривень. І навіть у грудні, коли далися взнаки кризові явища, на ст. Немирів робота не завмерла. Майже сотню вагонів із вантажем відправили звідси.

    - Хто ж ваші клієнти? - запитую Олега Володимировича.

    - У нас є постійний - це - фірма з виробництва спир-тних напоїв, яку знають в усьому світі. Вона отримує вантажі та регулярно відправляє залізницею готову продукцію, використовуючи для цього щомісяця в середньому по 20 вагонів. Були й будівельні організації, з якими постійно співпрацювали. Та вони зменшили свої замовлення на вагони. Зате зернотрейдери значно активізували свою роботу. Якщо наприкінці минулого року ми відправляли до десяти вагонів протягом місяця, то в січні ця цифра піднялась до сотні. І заявки ще надходять. Співпрацюємо з фірмами «Зектор», «Юні-транс», «Біневай», які спеціалізуються на закупівлі та транспортуванні до споживачів, у тому числі й за кордон, зернової продукції. Активізував свою роботу й Немирівський комбінат хлібопродуктів, у якого з’явився новий господар, це підприємство «Амбар-плюс». З цієї структури усе частіше звертаються за рухомим складом. Тож відвантаження зерна допомагає нам справлятись із плановими завданнями.

    Чому саме Немирів, а не сусідні станції обрали зернотрейдери для відвантаження збіжжя? Дізнатись думку усіх, хто співпрацює зі станцією, можливості у мене не було. А от із представником фірми «Юнітранс» Олексієм БОНДАРЕНКОМ поговорити на цю тему вдалося.

    - Ми працюємо по всій Вінницькій області - закуповуємо зерно у виробників. Відправляємо його з тих станцій, які розташовано ближче до місць зберігання продукції, на яких є, а це головне, належні умови для завантаження у вагони зерна, хороші під’їзні дороги тощо. На станції Немирів усе це є. Тут вчасно подають вагони, причому, в хорошому технічному стані, виконують усі договірні умови, тому ми із залізничниками співпрацюємо активно. Нам вигідніше навіть далі підвозити зерно автомобілями. Проте головне, щоб не виникало проблем із його завантаженням у вагони та відправкою залізницею.

    Тож можна сказати, що ст. Немирів виграла своєрідний тендер. А що ж інші станції? Серед переможців можна назвати також ст. Гайсин, Рахни, Хмільник. Де також доволі інтенсивно проводиться відвантаження збіжжя. Так із Гайсина вже відправлено майже 70 вагонів із продукцією сільгоспвиробника, і заявки на зерновози ще надходять. Не нижчі показники й на двох інших, названих вище станціях. Однак список відправників зерна на Вінниччині ними майже обмежується. Чому? Це питання не стосується тих станцій, де немає жодних умов для відвантаження зернової продукції. Однак є чимало й таких, поряд з якими розташовано зерносховища, елеватори. І в них є досить продукції.

    За даними Вінницького статистичного управління, минулого року в області зібрано із ланів 3 млн. 370 тис. тонн зернової продукції - це рекордний урожай за останні роки. Зрозуміло, що область не може спожити таку кількість збіжжя. Отже, його необхідно вивозити за межі Поділля, а то й країни. То чому нашій залізниці не скористатись такою можливістю? А для цього не варто відсиджуватись у станційних кабінетах, а йти назустріч потенційним клієнтам. Можливо, й станційне господарство варто дещо обновити, пристосувати його до того, щоб можна було відвантажувати й зерно. Такі витрати окупляться.

    Відправників зерна можна і варто знаходити. Та це й не важко, особливо на тих станціях, що розташовані поруч із райцентрами. Навколо них - десятки сільгосппідприємств, що мають тисячі тонн зернової продукції, яку прагнуть продати, а, значить, доправити до покупця. Їм, та й посередникам, потрібні послуги залізниці. А тут надати спектр послуг комерсантам вміють.

    Що стосується Вінниччини, то на значній частині її території є станції, які відносяться до Одеської залізниці. А це, хоч і колеги, та й - конкуренти. І якщо на їхніх станціях будуть кращі умови, то зернотрейдери, інші клієнти потягнуться за кордон столичної магістралі. Тобто, й фінансові надходження від перевезення зерна пройдуть через їх каси. Тому, думається, варто у цій конкурентній боротьбі відстоювати свої інтереси. Адже мова йде про перевезення не сотні, і не тисячі, а мільйона й більше тонн вантажу. За що можна отримати чималі кошти.

    Отакі амбіції для наповнення залізничної скарбниці.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05