РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 5 (9 лютого 2009) 

  • Пошук продовжується

    Влітку минулого року Конотопський держлісгосп урочисто відкрив на станції Вирівка Конотопської дирекції майданчик для навантаження деревини. Подія набула обласного масштабу й проходила за участю керівників області та району. Увага до однієї колії з двома козловими кранами зрозуміла - регіон має ліси, а частка обласного бюджету поповнюється лісозаготівельними господарствами.

    Де ти, вантаже?

    Тільки оптимізм літніх днів розвіяли осінні вітри - у жовтні держлісгоспи стали згортати роботу. Лісоруби пішли у відпустки за власний рахунок, а відправка залізницею упала до мінімуму. Як довго це триватиме, спрогнозувати складно. У заходах Сумської ОДА щодо мінімізації наслідків світової фінансово-економічної кризи, приміром, передбачено поглиблену переробку деревини, і вантажі зі станцій мають піти.

    Сумська й Чернігівська - області аграрні. У залізничних перевезеннях Конотопської дирекції деревина, зерно, картопля, буряки щороку займали чільне місце. Навіть у найбільш скрутні для залізниці дев’яності на станціях вантажилися вагони із сільгосппродукцією. Але у 2008 р. різко впала відправка буряків на цукрові заводи. Агропідприємства їх просто не сіяли. Картопля, на яку розраховували станції Чернігівщини, довго не знаходила споживача. Із зерном - подібна ситуація. Його багато, та мало попиту й низька ціна. Восени траплялося, що виробники залишали на полях незібрану кукурудзу. Бо збирати - це збитки. Гроші від продажу не перекривали попередні затрати і кошти на збирання врожаю.

    Але зерно станції дирекції відправляють. Путивль серед них - найбільше. Начальник станції Надія КУЦАН інформує, що у жовтні було 200 вагонів, у листопаді - 85, у грудні - 96. У першій половині січня, коли вся Україна святкувала Новий рік та Різдво, навантажено 28 вагонів. Робота не завмирала.

    - Та й сьогодні, - продовжує Надія Талимонівна, - елеватор уже навантажив десять вагонів. На вечір подамо ще шість…

    Надія на майбутній врожай

    Буринський елеватор ДАК «Хліб України» сусідить зі станцією, підпираючи небо високою спорудою сховища - десь так поверхів на дев’ять житлового будинку. Подвір’я підприємства майже безлюдне, але свіжий сніг уже притрушений жовтим пилом і половою. Елеватор працює.

    Дорогою начальник станції розповідає, що на елеваторі є п’ять точок навантаження. На одній, наприклад, вантажать пшеницю, на іншій - сою, на третій - соняшник. Є свій тепловоз, ваги. Надія Куцан говорить, що роботу тут налагоджено добре і проблем із клієнтом немає. «Співпрацювати із таким клієнтом, - підсумовує вона, - одне задоволення».

    Такої ж позитивної думки про партнерство із залізницею й директор елеватора Олександр НЕПОЧАТОВ. «Претензії? - перепитує керівник. - А які можуть бути претензії, коли є зерно і є вагони?! Вантажити треба». Олександр Миколайович говорить, що у планах елеватора - до травня відправити з Путивля близько 600 вагонів зерна.

    Ця розмова відбувалася січневого дня. Святковий настрій ще не розвіявся. Директор і головний інженер елеватора Юрій КУЧЕРЕНКО вітають начальника станції з Новим роком за старим стилем, бажають щастя, здоров’я, радості!

    - А що побажали б ви усій залізниці? - запитую Олександра Непочатова.

    - Успіхів, звичайно, - відповідає він. - І стабільності.

    Що ж, успіх і стабільність не завадять. Станція Путивль, приміром, у 2008 р. від вантажних перевезень дала доходу 9,5 млн. грн., від пасажирських - 3,5 млн. Непоганий результат. Якби ще так і в поточному році. Але, на жаль, клієнтів брати немає звідки. Тут зупинився цукровий завод, ходять чутки про закриття нафтобази, не кращі часи переживає завод сухого знежиреного молока, в умовах кризи зменшуватимуться обсяги ремонту автодоріг. Металобрухт? В аграрному районі він не створить погоди - на велику відправку розраховувати не доводиться. Залишається елеватор та надія, що врожай, дасть Бог, буде щедрим.

    На інших станціях додаткові резерви мають підключитися найближчими місяцями. За словами працівників комерційного відділу Конотопської дирекції, питання залучення нових клієнтів обговорювалося на нарадах, начальники станцій провели зустрічі з вантажовідправниками своїх регіонів, переконують їх переходити з автомобільних перевезень на залізничні. Так, у Конотопі виробник залізобетонних конструкцій, спершу налаштований на автотранспорт, уже планує відправляти зі станції щомісяця 10-15 вагонів своєї продукції. У Шостці відновлює відправку огарків одне з найкрупніших хімічних підприємств.

    Але тривога за дні грядущі залишається. Нові клієнти не дотягнуть до рівня навантаження, які давав Баницький кар’єр кварцитів чи держлісгоспи. Тому пошук клієнтів у дирекції продовжується.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05