РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 3 (16 січня 2009) 

  • Аналогів одвічній красі немає


    майстер БМП №650 Олексій СЛОБОЖАН (у центрі), муляри-плиточники Олег ЛЕБЕДЄВ, Дмитро ЩЕДРИН, Сергій ОЛЕЙНИК та Микола ХОМЧУК

    На Південно-Західній залізниці з метою підвищення якості обслуговування пасажирів відновлювальні й ремонтні роботи проводяться вже багато років поспіль. У 2008 р. вони дещо активізувались. Увагу керівництва столичної магістралі було зосереджено на питаннях капітального ремонту й реконструкції вокзалів, колійного господарства, інфраструктури таких станцій, як Немішаєве, Клавдієве та Бородянка на Тетерівському напрямку, Вишневе та Васильків - на Фастівському.

    Напередодні нового 2009 р. начальник Південно-Західної залізниці Олексій КРИВОПІШИН прийняв до експлуатації оновлені станції. В заходах брали участь заступник голови Київської обласної держадміністрації Володимир Максименко, начальники галузевих служб столичної магістралі, керівники інших структурних підрозділів.


    заступник начальника МП №36 Віктор Кирсенко

    Першою гостей зустрічала станція Немішаєве. Вона розташована на території селища міського типу з такою ж назвою та с. Микуличі. Виникла під час будівництва залізниці Київ - Ковель у 1902 р. Спочатку як роз’їзд «39-а верста», який через шість років почав функціонувати як станція. Тоді ж, після спорудження вокзалу, її урочисто відкривав начальник Південно-Західної залізниці Клавдій Немішаєв, на честь якого вона й отримала назву. На Ковельському напрямку кожна споруда вокзалу мала свої, неповторні архітектурні форми. Під час Великої Вітчизняної війни більшість із них було зруйновано, а відбудова здійснювалась поспіхом. Заслугою нинішнього керівництва Південно-Західної залізниці є те, що всім будівлям під час реконструкції повертається їхній первісний вигляд. Але то лише частина роботи будівельників. Тут відновлено весь вокзальний комплекс. Аналогів одвічній красі немає.

    Наступною на шляху прослідування керівництво і представників столичної магістралі зустрічала теж невеличка за обсягами робіт ст. Клавдієве. Від Немішаєвого вона розташовувалась на відстані всього шести верст. У них подібна історія виникнення. Роз’їзд «45-а верста» так само і в той самий час було перейменовано на станцію Клавдієве на честь начальника залізниці Клавдія Немішаєва. Будівлю вокзалу серед інших вирізняє зовнішнє дерев’яне оздоблення. Щоправда, ця споруда збереглася від часів її зведення. Тому майстрам легше було виконувати різьблені «вузлики», повторивши конструкційне деталювання тих, що відслужили вже понад стj років.

    Найбільшою за обсягами виконуваних робіт є ст. Бородянка. В середньому за добу вивантаження тут складає 12 вагонів, а навантаження - чотири. Тому тут виконано найбільший обсяг робіт і щодо реконструкції колійного господарства: здійснено капітальний ремонт третьої приймально-здавальної колії, замінено чотири стрілочні переводи, модернізовано другу головну колію та парну на перегоні Спартак - Бородянка.

    На Фастівському напрямку повністю оновлено вокзал та господарство ст. Вишневе. В середньому за добу вивантаження на підприємстві складає 61 вагон та два вагони - навантаження. Тут здійснено реконструкцію приміщень, інфраструктури, замінено зовнішнє освітлення всіх платформ, перону та обох пішохідних мостів. Гучномовним зв’язком сповіщається про прибуття та відправлення електропоїздів, а також про прослідування пасажирських та вантажних потягів.

    На реконструкції всіх названих об’єктів успішно трудилися колективи будівельно-монтажного поїзда №650 ст. Коростень, будівельно-монтажного поїзда №392, електромонтажного поїзда №647 ст. Коростень, мостопоїзда №36, Київської дистанції колії, Київської дистанції сигналізації та зв’язку та ін.

    На завершення об’їзду та огляду оновлених станцій начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин поспілкувався з журналістами. Одним із позитивних чинників у реконструкції вокзальних комплексів Олексій Мефодійович відзначив введення в дію турнікетної системи пропуску на посадку пасажирів на приміські електро-поїзди. Доходи від реалізації проїзних документів на станціях Київського залізничного вузла, на яких вже діє така система, збільшилася в декілька разів. Тепер додаються подібні системи ще й на оновлених вокзалах Тетерівського та Фастівського напрямків. Найближчим часом турнікети планується встановити на таких станціях і зупиночних платформах Київського вузла, як Русанівка, Київ-Дніпровський, Київ-Петрівка, Городня, Зеніт, Вишгородська, Оболонь, Рубежівська, Сирець, Борщагівка. Над створенням та впровадження турнікетних систем працює колектив інформаційно-обчислювального центру залізниці.

    Отже, кращі умови для обслуговування пасажирів створюють і кращі передумови для збільшення щоденного надходження коштів до залізничної казни.

    Ганна БОГОВІС
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05