РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 1 (2 січня 2009) 

  • Михайло Костюк налаштований на хороший результат

    Ранкова нарада керівників главків Укрзалізниці і начальників сталевих магістралей України, яку провів минулої п’ятниці міністр транспорту та зв’язку України Йосип ВІНСЬКИЙ, відбулася за присутності журналістів. Представляючи нового генерального директора Укрзалізниці Михайла КОСТЮКА, міністр зазначив: «Я хочу вас привітати з призначенням на одну, я так вважаю, з головних господарських посад в Україні. Тому, що Укрзалізниця - це основа держави».

    Нарада проходила в активному режимі. Динаміку діловій розмові надала непересічна подія - адже не щодня призначають очільників Державної адміністрації залізничного транспорту України.

    Михайло Костюк наголосив, що зміна керівництва Укрзалізниці відбувається у найкращих традиціях спадковості. «Ми з Василем Мельничуком, попереднім генеральним директором Укрзалізниці, є вихідцями з однієї кадрової школи, ми здобували свій фаховий та життєвий досвід на Львівській залізниці. Саме тому можна говорити про спадковість і продовження традицій вертикально збудованої форми управління транспортом. Це - правильний вектор», - зазначив він.

    - У майбутньому залізничники мають працювати над покращенням надання послуг населенню в усіх сферах нашого життя, кардинально переглянути методики щодо залучення вантажів, технології зі своєчасної їх доставки та розширення сфери цих послуг, - зазначив новий, десятий впродовж 17-літньої історії функціонування Укрзалізниці генеральний директор. - Ми повинні забезпечити транспортний сервіс таким чином, щоб наші технології стали привабливими для кожного залізничного клієнта. У цей надзвичайний економічний час нам потрібно мобілізувати внутрішній технічний та економічний потенціал і достойно здолати фінансово-економічну кризу. Для цього вже впродовж найближчого часу в Укрзалізниці почне діяти оперативний штаб з розроблення дій з метою подолання кризи. Крім того, ми повинні в цей період використати досвід країн Сходу, Заходу, Центральної Європи та Азії, зробити аналіз найкращих досягнень у цих країнах та побудувати власну техніко-економічну політику.

    Також М. Костюк наголосив, що у період економічної кризи залізничники повинні займатися збереженням і удосконаленням основних виробничих засобів, які є предметом інфраструктури. Безумовно й те, що необхідно зберегти кадровий потенціал, який є безцінним.

    - Я маю великі сподівання на те, що при допомозі Міністерства транспорту та зв’язку України, при взаємному розумінні, чіткій мобілізації залізниць з використанням світового досвіду ми зможемо пройти шлях реформування галузі та отримати хороший результат, - зазначив Михайло Костюк.

    Йосип Вінський висловив особливу подяку попередньому генеральному директору Василю Мельничуку. «Я хочу від себе і від усього колективу подякувати Василю Олексійовичу Мельничуку за ту роботу, яку він провів. Він працював майже рік. Для Укрзалізниці зроблено дуже багато. Цей рік для підприємства не пропав даремно, - зазначив міністр транспорту та зв’язку України. Проте варто і надалі налагоджувати ділові стосунки між Мінтрансзв’язку та Укрзалізницею. Це - основа стабільності і розвитку.

    У свою чергу, Василь Мельничук подякував залізничникам та Мінтрансзв’язку за спільну продуктивну працю та привітав нового генерального директора. «Щоб ми всі дружно тягнули наш залізничний віз, щоб він завжди був єдиний та йшов в одному напрямку», - побажав він.

    Проте не лише про нагальне питання із заміни керівника залізничної галузі точилася того ранку розмова. На думку Й. Вінського, наступний рік для працівників сталевих магістралей видасться нелегким. Вплив глобальної фінансово-економічної кризи відчують і залізничники. Судячи з оцінок стану справ, які дає менеджмент гірничо-металургійного комплексу, хімічних та будівельних промислових підприємств, тут неминуче зупинення виробництва. Відсутність замовлень, скорочення експорту змушує шахти, заводи, кар’єри тощо скорочувати випуск і видобуток. Але поки що у господарів приватних стале- та чавуно-плавильних підприємств колапсу не спостерігається: тримаючи високі ціни на свою продукцію, користуючись низькими тарифами на перевезення залізницею нехай і невеликих партій металу, вони не є у програші.

    Й. Вінський вважає, що подібні преференції для «ватажків» хіміків, металургів, гірників існують через те, що на Печерських пагорбах функціонує потужне лобі промисловців. А де захисники інтересів залізничників? - задав риторичне запитання міністр.

    Як діяти у тому випадку, якщо вантажні ріки міліють? Й. Вінський вважає, що потрібно шукати резерви у секторі пасажирських перевезень. Він піддав критиці відповідні главки Укрзалізниці і служби сталевих магістралей щодо їхньої роботи у справі налагодження процесу компенсування вартості проїзду пасажирів пільгових категорій. Міністр наголосив на необхідності ведення жорсткої тарифної політики й у всіх транспортних підгалузях.

    Варто зазначити: дебати про реформування, зокрема системи надання пільг у нашому суспільстві, точаться не один рік. Відкладати на потім вирішення цієї важливої проблеми уряд вже не має права. Одним із пріоритетних завдань на найближчу перспективу Кабінет Міністрів України визначив продовження переходу від системи соціального захисту, що ґрунтується на наданні пільг, до політики підтримки незахищених верств населення. Але про це необхідно нагадувати кожному губернатору області, кожному керівникові району чи міста. Адже без впровадження адресної допомоги незахищеним верствам населення не обійтись. Що маємо?

    Як зазначає Інтернет-сайт Міністерства праці та соціальної політики України, сьогодні працює міжвідомча комісія з упорядкування системи надання пільг. Чи буде з цього користь, покаже час. Так чи інакше, але на сьогодні право на отримання пільг регламентують майже 50 законодавчих і нормативно-правових актів. Міцний щит. За даними Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають пільги, станом на перше вересня 2008 р. в Україні налічувалось майже 13 млн. Найбільш поширеними видами пільг є безплатний проїзд у приміському транспорті. Через це, приміром, в електричках і дизель-поїздах рівень збитків від перевезень сягає 70%. Отже, вкотре варто оголосити «війну» залізничним «зайцям». На даний час контрольна система проїзду в дальньому і приміському залізничному транспорті діє неефективно, - наголосив Йосип Вінський. Він доручив Михайлові Костюку посилити відповідний пасажирський сектор Укрзалізниці новими представниками. Міністр транспорту та зв’язку також впевнений, що Державна адміністрація залізничного транспорту України вже найближчим часом відкоригує макроекономічні показники через наслідки світової кризи. Проте з кадровим потенціалом заради порятунку галузі розставатися не слід у жодному разі.

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05