РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 48 (20 грудня 2008) 

  • Терміново в номер! Випадок на перегоні Баришівка - Бориспіль

    Пильність, пильність і ще раз пильність! - ось що вимагається від локомотивної бригади з першої до останньої хвилини рейсу. Випадок, про який хочемо розповісти, зайвий раз підтверджує цю аксіому.

    Рейс поїзда №1611 Полтава - Київ наближався до завершення. Прожектори електровоза ЧС4 пронизували передранкову темряву. Проїхали Баришівку, ось вже і світло вхідного світлофора ст. Бориспіль. Раптом машиніст Леонід КИРИЛКО побачив, як стрепенулася з нульової відмітки стрілка манометра: підскочив тиск у циліндрі гальмової магістралі. Це означало, що спрацювало стороннє живлення електропневматичних гальм. Тобто виникла нештатна ситуація! На роздуми часу не було: негайно застосував екстрене гальмування. Тільки-но потяг зупинився, помічник машиніста Сергій ШАДСЬКИХ поспішив з’ясувати, у чому справа. З ліхтариком у руці пішов шукати несправність. Насамперед, відокремив рукав гальмової магістралі від локомотива. Потім, пройшовши вздовж вагонів, зробив ту ж операцію посередині состава. Тобто у поїзді з 18 вагонів роз’єднав електропневматичну магістраль між дев’ятим і десятим вагонами. Це відразу дозволило з’ясувати, що несправність знаходиться у хвостовій частині. Невдовзі помічник машиніста виявив її причину. Він побачив, що на головку з’єднувального рукава гальмової магістралі між 12 і 13 вагонами потрапив сторонній дріт, який і заподіяв коротке замикання. Звідки ж з’явився цей таємничий дріт? Відповідь виявилася дуже простою. В одному з вагонів вийшов з ладу генератор, і, аби забезпечити його електрострумом, поїзний електромеханік перекинув дріт до сусіднього вагона. Під час руху дріт обірвався і впав на головку рукава. Досвідчені машиніст і його помічник достойно вийшли з нештатної ситуації. Сергій Шадських швидко усунув причину несправності, Леонід Кирилко перевірив гальмову магістраль, про випадок доповіли черговому по ст. Бориспіль, і потяг рушив далі. Затримка тривала лише 24 хвилини. Приїхавши до ст. Київ-Пасажирський, викликали фахівців із вагонного господарства для перевірки гальм. Коли це було зроблено, склали відповідний акт контрольної перевірки.

    Машиніст-інструктор 8-ої колони депо Київ-Пасажирський Олександр ЗАГОРОДЬКО охарактеризував машиніста 1-го класу Леоніда Кирилка та його помічника Сергія Шадських як грамотних і відповідальних фахівців. «Вони діяли строго за інструкцією, завдяки чому швидко знайшли вихід із нештатної ситуації», - наголосив керівник локомотивної колони. Леонід Кирилко працює в депо майже 30 років, за правим крилом електровоза - 22. У парі з Сергієм їздять вісім років. У Сергія Шадських за плечима теж багатий виробничий досвід. До цього працював помічником машиніста тепловоза у депо Гребінка, а ще раніше - токарем 5-го розряду на полтавському заводі. «Звичайно, траплялися і раніше під час рейсів якісь неприємності, - посміхаються Леонід і Сергій. - Та жодного разу резервного локомотива не викликали!»

    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05