РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 48 (20 грудня 2008) 

  • Із честю завершують рік

    Ще у жовтні поточного року всі структурні підрозділи служби електропостачання виконали план капітального ремонту та модернізації контактної мережі. Колектив Київської дистанції електропостачання у першому півріччі поточного року вийшов переможцем у галузевому змаганні серед підприємств Укрзалізниці, а фахівці Дарницької дистанції електропостачання - вибороли перше місце серед колективів Південно-Західної залізниці.

    Серед нагороджених почесні урядові відзнаки отримали: старший виконроб БМП №392 Анатолій Єлісєєв (почесний працівник транспорту України), електромонтер Дарницької дистанції електропостачання Іван Морщук та електромонтер БМП №392 Олександр Костюк (кращий працівник залізничного транспорту України). Велику групу працівників нагороджено галузевими відзнаками.

    У переддень професійного свята кореспондент газети «Рабочее слово» зустрілася з начальником служби електропостачання Валерієм СУХОМЛИНОВИМ і попросила розповісти, що вдалося зробити колективам її підрозділів у поточному році.

    - Найбільш інтенсивні роботи, - сказав Валерій Олександрович, - виконувались та продовжуються й нині на дільниці Коростень - Новоград-Волинський - Шепетівка. Рух на електротязі тут відкрито в минулому році. Однак необхідно було виконати ще певний обсяг робіт для того, щоб цю дільницю, як-то кажуть, повністю закрити. На початку року ми приступили до облаштування бокових колій на постах Обвідний, Гранітний, станціях Омелянівка, Яблунець, Рихальська. Між станціями Коростень та Коростень-Житомирський побудовано з’єднувальну вітку, яка складається із трьох колій. Всього ж на цій дільниці збудовано нових та електрифіковано понад 12 кілометрів колії. Впровадження їх у дію за потреби дозволяє приміським електропоїздам заходити на бокові колії, щоб пропустити пасажирські та вантажні поїзди, або ж на відстій. Можна сказати, що вже завершено роботи з облаштування інфраструктури на цій дільниці.

    Основні навантаження лягли на плечі робітників Вінницького будівельно-монтажного поїзда №392, їм допомагали бригади Коростенської дистанції електропостачання.

    - Це що стосується упорядкування колій. Але ж у Новограді-Волинському будується ще й тягова підстанція. Розкажіть, будь ласка, як йдуть роботи на цьому об’єкті?

    - У минулому році, щоб відкрити рух на електротязі, було впроваджено в дію пересувну тягову підстанцію, яка діє й сьогодні. Однак це був тимчасовий захід. А для того, щоб електрифікована дільниця Коростень - Новоград-Волинський - Шепетівка працювала стабільно, необхідно було побудувати стаціонарну підстанцію. І вона будується. З початку поточного року там виконано великий обсяг підготовчих, будівельних, налагоджувальних робіт. Територія цього об’єкта має близько шести тисяч квадратних метрів. І перш ніж приступити до спорудження будівлі, необхідно було звільнити майданчик від корчів та пнів після зрізування дерев. На його розчищенні трудилися бригади Коростенської дистанції захисних лісонасаджень, на відсипці майданчика - працівники Старокостянтинівської колійної машинної станції. Тут було використано майже вісім тисяч кубічних метрів піску. Взагалі ж на цьому будівництві основні роботи виконували колективи підприємств Коростенської дирекції залізничних перевезень. Напружено трудилися працівники будівельно-монтажного експлуатаційного управління, колійної машинної станції, відбудовного поїзда. Їм допомагали робітники Житомирської дистанції колії. Тут встановлено огорожу навколо об’єкта, збудовано колійний тупик, що веде на територію станції, дві накаточні колії для двох трансформаторів тощо.

    - Розкажіть, будь ласка, про переваги обслуговування контактної мережі після введення в дію стаціонарної підстанції.

    - Є багато фактів на користь стаціонарної тягової підстанції.

    На новій підстанції встановлюють два трансформатори, функціонування яких гарантує більшу надійність, а значить і більшу стабільність забезпечення контактної мережі електронапругою, а також ефективніші методи експлуатації всього електрогосподарства. Один агрегат видаватиме напругу, а на другому в цей час можна буде здійснювати ремонтні роботи, випробування тощо.

    - Чи можна вважати, що на Південно-Західній залізниці впроваджуються новітні технології?

    - Підстанція, яку найближчим часом планується впровадити в експлуатацію, нового модульного типу. На території України таких ще немає. На інших залізницях подібні функціонують, але вони менш потужні. Зараз уже виконується монтаж модульного обладнання. Колективи Вінницького БМП №392 та Новоград-Волинського району контактної мережі завершують роботи з монтажу фідерних ліній 27,5 кВ. Відповідно до плану електрифікації дільниці Коростень - Новоград-Волинський - Шепетівка в поточному місяці планується також завершення робіт з монтажу одноколійного поста секціонування теж модульного типу на станції Радулин.

    - Зважаючи на те, що майже всі колективи структурних підрозділів служби поставлені завдання завершили достроково, можна сподіватись, що й на інших ділянках робота йшла в такому ж інтенсивному ритмі?

    - Великий обсяг робіт виконано у Конотопській дирекції залізничних перевезень. На дільниці Ворожба - Конотоп колективи БМП №392 та Конотопської дистанції електропостачання трудилися на будівництві ЛЕП-10кВ. Протягом другої половини року тут споруджено лінію довжиною 35 км. Ця робота продовжуватиметься і в наступному році.

    Для резервного електроживлення на станціях Кошари, Путейська, Путивль, Дубов’язівка споруджено пости електроцентралізації. У зв’язку з тим, що підрозділи Конотопського залізничного вузла переводяться на електроопалення, великий обсяг робіт необхідно буде здійснити місцевому підприємству нашої служби. Колектив дистанції електропостачання вже приступив до виконання цих робіт. Це - відповідальна ділянка роботи.

    - Чи можна добре слово сказати й про енергетиків інших дирекцій?

    - Колективи Дарницької та Київської дистанцій електропостачання виконали значні роботи з переоблаштування контактної мережі

    ЛЕП-10 кВ у зв’язку з будівництвом мостового переходу через р. Дніпро на дільниці Лівий берег - Видубичі. Протягом року енергетики здійснювали монтаж лінії 10 кВ у районі тягових підстанцій Підгірці, а також на дільниці Буча - Клавдієве. Енергетики Коростенської дистанції електропостачання виконали позапланові роботи з реконструкції мереж потужністю 0,4 кВ на станції Товкачівський. Працівники Жмеринської дистанції завершили реконструкцію парків станції та приступили до реконструкції контактної мережі на перегоні Гнівань - Браїлів.

    У зв’язку з проведенням реконструкції вокзалів, платформ на станціях Немішаєве, Клавдієве, Бородянка трудилися і київські енергетики. Великий обсяг робіт виконано колективом Фастівської дистанції електропостачання з модернізації контактної мережі на дільниці Фастів - Козятин.

    Загалом по залізниці в поточному році серед іншого виконано важливу роботу: замінено 55 масляних вимикачів фідерів контактної мережі, що сприяє більш безпечному функціонуванню системи електропостачання. Крім того, з метою запобігання вандалізму, розкраданню пристроїв, які забезпечують безпеку руху поїздів, на всіх тягових підстанціях і постах секціонування зараз встановлюється обладнання з відеонагляду.

    З 2001 року один із підрозділів служби «Електрозбут» працює в Енергоринку України без посередників. Це дає позитивний результат. Лише за 11 місяців поточного року від закупівлі електроенергії з Енергоринку економія коштів для Південно-Західної залізниці склала 50 млн. грн. Цьому сприяє ще й те, що майже всі пункти закупівлі обладнано автоматичними системами комерційного обліку електроенергії.

    Отже всі підприємства, підпорядковані службі, з честю завершують поточний рік. У день професійного свята хочеться побажати всім міцного здоров’я, нових успіхів!

    Ганна БОГОВІС
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05