РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 45 (22 листопада 2008) 

  • Тема дня. Вихід один – заощаджувати

    Постійне подорожчання енергоресурсів вимагає від господарників раціонального використання й заощадливості. А залізничникам це потрібно передусім, бо інакше не забезпечити руху «сталевих коней». Тому й тема ощадливого використання паливно-енергетичних ресурсів своєї актуальності не втрачає. Особливо нині, коли світом править фінансова криза.

    Щомісяця підбивають підсумки з використання паливно-енергетичних ресурсів (ПЕР) в Коростенській дирекції. Зокрема, проводиться детальний аналіз використання енергоресурсів на тягу поїздів та інші потреби. Ясна річ, ці дані порівнюються з минулим роком. І найголовніше, приймаються рішення, яким чином ліквідувати прогалини, що зробити для кращого господарювання. Так за дев’ять місяців обсяг перевезень по дирекції склав 84445,23 млн. тоннокілометрів брутто, а це більше плану на 434,2 млн. тоннокілометрів і на 12,8 відсотка від торішнього рівня. В цілому ж за період з початку року економія електроенергії на тягу поїздів склала 1,1%. Є економія й у вантажному русі, а у пасажирському - перевитрати. Причина - збільшення середньої технічної швидкості, резервного пробігу. Ось де додаткові витрати електроенергії.

    Спричиняють зайві витрати енергоресурсів і позаграфікові зупинки поїздів, і хоч їх менше, як в аналогічний період минулого року, та все ж вони траплялися з причини несправності СЦБ, енергопостачання, показань ПВНАБ. Як зарадити позаграфіковим зупинкам? Над цим постійно працюють фахівці залізничних підприємств. І, що теж важливо, думають і над тим, як впровадити засоби, що сприятимуть економному витрачанню пального. У цьому плані треба відмітити працівників локомотивного депо Коростень. Вони подбали про те, аби обладнати маневрові локомотиви системами «БІС-Р». Такі електронні «сторожі» пального вже встановлено на 28 маневрових локомотивах. Порахували спеціалісти депо, що тільки за місяць це впровадження зекономило 11,6 тонн дизпалива, тобто 4,1% пального, що використовується в цілому при маневровій роботі. Ось така арифметика. Тож новинка виправдала покладені на неї надії фахівців.

    Звісно, основна економія в депо залежить від того, як про неї дбатимуть локомотивні бригади. Так от за дев’ять місяців поточного року економії дизельного пального досягло 127 машиністів, і вона складає 108,1 тонни. Водночас у 63 машиністів є перевитрати, і вони сягають 46,5 тонн. Стосовно економії електроенергії, то вона є в активі 34 машиністів. У цифрах це складає 214,1 тис. кВтг. Перевитрати - у 84 їхніх колег «на круг» становить 732,8 тис. кВтг.

    Про економію дбають не тільки локомотивники, по самій дирекції теж чимало робиться для того, аби енергоресурси використовувати по-хазяйськи. Цьому, знову ж таки за підрахунками спеціалістів, сприяє переведення котелень станцій на електрообігрів. Чимало колективів станцій ще минулої зими відчули, що це й ефективніше, і тепла отримуєш більше, ніж від спалювання завезеного вугілля. Ніде правди діти, невисокої якості було чорне золото, та й затрати на його транспортування чималі, а тепла замало. Відтак, шляхом впровадження електрообігрівальних систем пішли на багатьох станціях. У нинішній же дуже непростий час прийнято розпорядження керівництвом дирекції про скорочення споживання паливно-енергетичних ресурсів господарствами дирекції. Ясна річ, це можливо тільки завдяки додатковій ощадливості і дбайливому ставленню до енергоресурсів. До речі, зараз у дирекції з цією ж таки метою впроваджують економні світильники та лампи, які споживають менше енергії. На станціях встановлюють окремі лічильники обліку електроенергії. Отож альтернативи економії немає, а дбайливе й ощадливе господарювання принесе гарний результат

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05