РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 45 (22 листопада 2008) 

  • 2. Пригоди підрозділу «Альфа-1»

    На залізниці тривав місячник із покращення якості обслуговування та підвищення дохідності від перевезення пасажирів у приміському сполученні. Про підсумки проведення цього заходу у розмові з нашим кореспондентом розповів начальник пасажирського сектору Козятинської дирекції залізничних перевезень Володимир МАЗНИЙ.

    - У першій декаді місячника працівниками пасажирського сектору проведено низку заходів, - зазначив той. - Розпочинали з перевірки роботи квиткових кас, посадочних бригад під час посадки та висадки пасажирів, обслуговування безпосередньо у вагонах поїздів провідниками-касирами, вивчали й умови проїзду. Перевірялися поки що станції Бердичів, Шепетівка, Попільня та електропоїзди київського напрямку. На інших дільницях магістралі перевірку здійснювали працівники станцій та деяких інших структурних підрозділів дирекції.

    Перші результати такої роботи можна вважати обнадійливими. Суттєвих порушень виявлено не було, однак… На вокзалі Попільня не завадило б вже відремонтувати пошкоджені вхідні та вихідні двері в залі очікування. Про це на місцях знають та не поспішають прискорити виконання робіт. Це саме можна сказати і про затримку з облаштуванням пандусних з’їздів на платформах у тій же Попільні та у Бердичеві. Однак, повторюся, ці проблеми з’явилися не сьогодні. Просто затягнулося у часі їхнє вирішення. А це аж ніяк не сприяє якості обслуговування пасажирів.

    Що стосується перевезення подорожан у приміському сполученні, то тут можна відзначити, що в електропоїздах київського напрямку впродовж цих днів не було виявлено жодного пасажира з підробленими документами на пільговий проїзд. Проте у не такому вже й далекому минулому це було мало не звичним явищем. А от так звані «зайці» ще не перевелися і досі. Щоправда, тепер проїзд вони оплачують без зайвих суперечок, лише ви-правдовуються, коли їх ловлять на гарячому. І майже всі мають однакову «легенду»: мовляв, оце щойно сів на зупиночному пункті, де немає квиткових кас. Провідникам-касирам нічого не залишається, як робити вигляд, що вони у це повірили.

    До речі, про провідників-касирів. Дивно, але через поки що невідомі причини їх чомусь так і не було у приміській електричці Київ - Козятин (№6204/6203) того дня, коли на цьому маршруті здійснювалася перевірка. Про це відповідним чином було направлено доповідну записку у службу приміських перевезень залізниці. Ще один дещо курйозний випадок з провідниками-касирами у перші дні місячника стався на ст. Миронівка. Там вони дуже рішуче виступили проти того, щоб працівники станції, не допускаючи безквиткових пасажирів у електричку, організували продаж квитків безпосередньо на пероні, виставивши там заслін з посадочних бригад. Отакої! Провідники-касири вимагали, щоб такі безквиткові пасажири купували проїзні квитки безпосередньо у них. Проте, провідники-касири мають продавати квитки тим пасажирам, хто сів у поїзд на зупиночному пункті, де немає квиткових кас. Прикро, що такі, здавалося б, давно відомі речі доводиться роз’яснювати фахівцям.

    У ході проведених перевірок знов нагадало про себе ще й досі не вирішене питання проїзду у поїздах деяких категорій пасажирів, чия робота так чи інакше пов’язана із залізницею. Йдеться про співробітників охоронного підрозділу «Альфа-1», які несуть службу на приміському вокзалі столиці. Декілька працівників цього підрозділу проживають у Чорнорудці та Сестренівці, а на роботу їдуть до Києва приміським транспортом. Свій проїзд електричкою вони не оплачують, мотивуючи це тим, що є працівниками залізниці. При цьому ніяких офіційних документів на право безкоштовного чи пільгового проїзду не мають. Час від часу між ними та провідниками-касирами виникають конфлікти, що-правда, змусити заплатити за проїзд чи висадити таких безквиткових пасажирів дівчата-провідниці не можуть. Сили не рівні. А всі звернення до керівництва підрозділу, хоч якимось чином узаконити такий проїзд їхніх співробітників, й досі залишаються без позитивного вирішення.

    Організація та проведення всіх заходів, передбачених на період проведення місячника, стали пріоритетом у роботі працівників пасажирського сектору. У цьому питанні ми намагаємось ефективно співпрацювати з фахівцями моторвагонного депо Фастів. Про проведення місячника регулярно інформуємо пасажирів не лише через інформаційні стенди наших вокзалів, а і у місцевих засобах масової інформації, як це зробили вже, наприклад, у Бердичеві та Білій Церкві. Не забуваємо і про роботу з місцевими органами виконавчої влади з метою збільшення розміру компенсації за перевезення пільгових категорій громадян. У листопаді вже матимемо конкретні результати таких надходжень з кожного регіону і сподіваємось, що вони будуть для нас більш втішними за попередні.

    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05