РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 45 (22 листопада 2008) 

  • Приміські перевезення. Рік, як місячник

    До комфорту люди звикають швидко. І коли б сьогодні пасажирам із Щорса чи Ворожби за-пропонували пересісти у старі, потерті часом плацкартні вагони, які ще донедавна курсували між станціями Конотопської дирекції, їх реакцію спрогнозувати легко - відмовилися б. Не нові, але цілком пристойні дизель-поїзди тут працюють із весни. Та плюс, перший на залізниці рейковий автобус, що відкрив узимку пасажирський рух від Глухова до Терещенської. Пізніше він ходитиме і до Семенівки, і до Хутора Михайлівського.

    Пригадалося. Літо в розпалі. Дизель-поїзд із Терещенської, забравши десяток пасажирів, у Шостці заповнюється. Вільних місць немає. Люди їдуть відпочивати на Десну, їдуть до Новгорода-Сіверського, аби прилучитися до сивої історії та побувати в давньому монастирі. Ще хтось вийде на Углах-Заводі - тут відновлено роботу станції.

    У відчинені вікна вривається теплий вітер, розгойдуючи фіранки. Тихо гомонять пасажири. Проходять провідниці, «дообілечуючи» тих, хто зайшов на посадочних платформах. А колеса накручують і накручують кілометри. У тамбурі перед Новгородом машинально дістаю з пачки сигарету. «Що ви, - помітила мій рух літня пасажирка. - Тут не курять. Провідниці лаятимуть…» Чесне слово, вразило. Ніде і ніхто таких зауважень не робив. Дизель-поїзд Терещенська - Новгород-Сіверський - Семенівка став першим. Але в тамбурі було чисто.

    У Новгороді начальник дільниці Хутір Михайлівської дистанції колії Олександр Биков бідкався: «Ти знаєш, у дизель-поїзди моїх монтерів провідниці не пускають. Самі брудні, кажуть, й інструменти брудні возять».

    Ось так. Власне, до цього ми йшли давно. Давно й неодноразово говорено, що в приміському сполученні треба наводити порядок. І варіант, коли в дорозі вагон має дбайливу господиню-залізничницю, не найгірший. Я сьогодні уже шкодую, що не записав тоді прізвищ провідниць. Знаю лише, що вони з Терещенської.

    У приміському сполученні Конотопської дирекції нинішній рік на переміни багатий. Наприклад, спокійно та непомітно, у всякому разі пасажири цього не відчули, резерви провідників вагонного депо Бахмач перейшли у підпорядкування іншого підприємства - локомотивного депо Чернігів. У дирекції серйозно налаштовані відмовитися від збиткових маршрутів. Восени переглянуто графік руху електропоїздів, і з 10 листопада замість електрички №6456/6455 стала курсувати електричка підвищеної комфортності №866/865. Але вона доповнена трьома простими вагонами, точніше, безрозмірними, де діють квитки, куплені у приміських касах. Від Конотопа до Ніжина цей електропоїзд зупиняється на всіх посадочних платформах.

    Що дає подібна заміна? Головний результат - поліпшено якість обслуговування пасажирів. Очікується, що поїзд № 866/865 буде так само населеним, як й інші електрички підвищеної комфортності, тобто буде беззбитковим. До речі, пасажиронаселеність електропоїздів підвищеної комфортності, які відправляються з Шостки на Київ, стовідсоткова, і трапляється, що за день до відправлення на неї в Конотопі вже немає квитків, тобто пасажир обирає дорожчі, але кращі умови поїздки.

    15 листопада на залізниці завершився традиційний осінній місячник підвищення якості обслуговування та підвищення дохідності у приміському сполученні. Щодо останнього, то це питання, питання виручки приміських кас, у Конотопській дирекції ніколи не випадало з поля зору. Дирекція справилася із завданням трьох кварталів. Тут практично вирішено проблему відшкодування перевезень пільгових категорій громадян. Кошти надходять. Правда, місцеві керівники можуть державну субвенцію перерозподілити між видами транспорту на користь комунальних. На-приклад, у Конотопі в поточному році зі всієї бюджетної суми відшкодувань залізниця одержала тільки два відсотки, бо левова частка грошей пішла на трамваї. Як буде у 2009-му, сказати важко. Міський бюджет конотопські депутати затверджуватимуть у кінці року.

    Місячник у дирекції пройшов організовано. Діяли посадочні бригади, у приміських поїздах проводилися рейди за участю міліції та воєнізованої охорони, перевірялися вокзали, контролювалася робота провідників-касирів і посадочних бригад.

    Цифри? Результати? Колись наївно вірячи, що подібні місячники суттєво впливають на виручку приміських кас, прошу поділитися підсумковими даними вже тертого життям і службою залізничника. «Та у нас весь рік, як місячник», - було його першою реакцією. А далі пояснив: «Виручка - це пасажири. Проводимо чи не проводимо ми місячник, їм байдуже. Число подорожан росте, коли в нас з’являються нові поїзди, коли графік зручний для більшості, коли умови поїздки і ціна квитків влаштовує. І щоб усе було нормально, не треба рік ділити на місячники. Треба, щоб увесь рік був місячником».

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05