РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 44 (15 листопада 2008) 

  • У ногу з часом


    Фото Михайла Рекунова

    Чимало новобудов у межах Коростенської дирекції залізничних перевезень мають важливе значення у перевізному процесі. До них належить і зведення стаціонарної тягової підстанції у Новограді-Волинському. Доки новий об’єкт ще не став до ладу, його функції виконує пересувна тягова підстанція, яку спорудили під час впровадження електрифікованої дільниці Коростень - Новоград-Волинський у 2006 р. Проте, щоб до завершення поточного року здати новий об’єкт в експлуатацію, зараз напружено працюють фахівці з кількох підрозділів.

    Оглядаючи, як іде будівництво, запитуємо у заступника начальника Коростенської дистанції електропостачання Олексія ГОРБУНОВА, які ж саме підрозділи тут працюють? На цьому об’єкті успішно долають поставлений перед ними фронт робіт і працівники Коростенської дистанції електропостачання, і Старокостянтинівської колійної машинної станції, і Вінницького будівельно-монтажного поїзда №392, і Коростенського будівельно-монтажного експлуатаційного управління. У кожного з перелічених підрозділів на відведеному для цієї новобудови майданчику є свої завдання. Відразу ж звернули увагу на те, що вже йде монтаж одного трансформатора, інший ще був у дорозі. До речі, устаткування постачається з Росії, і допомогу в його налагодженні надає представник підприємства-виробника з Єкатеринбурга. За словами Олексія Горбунова, буде встановлено нове сучасне обладнання блочного типу, яке має низку переваг над тим, що використовувалося досі. Передусім, воно простіше в обслуговуванні, має значний запас надійності. Водночас тут є можливість встановити автоматичний дизель-генератор, що забезпечить живлення дільниці в аварійних випадках. Загалом основне завдання нової підстанції - забезпечувати безперебійне живлення дільниці Яблунець - Шепетівка, тобто, щоб за будь-яких умов вчасно і швидко рухалися поїзди. Нині, поки тривають роботи, монтується сучасне обладнання, у вечірній час недешеве устаткування охороняють працівники ВОХР, а після введення в експлуатацію тут буде встановлено відеоспостереження.

    - Даний об’єкт, будівництво якого вже незабаром завершиться, відіграє неабияке значення для дирекції, - стверджує начальник виробничо-технічного відділу Коростенської дирекції Олександр ВИГІВСЬКИЙ, який теж того дня відвідав об’єкт. - Адже нова підстанція не тільки забезпечуватиме кращу якість під час пропуску поїздів на дільниці Коростень - Шепетівка, а й внесе новий подих у роботу завдяки сучасному технічному рівню. А це для всіх дає впевненість у тому, що ми йдемо в ногу з часом.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05