РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 44 (15 листопада 2008) 

  • Головне - попередження аварій, а не героїчна їх ліквідація

    На сьогодні на Південно-Західній залізниці експлуатується 1272 залізничних переїзди, з яких 303 - з черговим та 969 - без чергового. Штат чергових по переїздах нараховує 1144 особи. У тому числі по Київській області експлуатується 108 переїздів. Щорічно на їхнє утримання та виконання ремонтів залізниця витрачає значні кошти.

    На Південно-Західній магістралі проводиться низка заходів, які дозволяють гарантувати безпеку руху потягів та пасажирів. Над цим питанням працюють усі служби галузі. Левову частину роботи із забезпечення безперебійності руху бере на себе служба колії. Це і відновлення залізничного полотна, і заміна шпал, і утримання та ремонт переїздів.

    Чого гріха таїти, все частіше в офіційних повідомленнях говориться про ту чи іншу аварію на переїзді. І мало хто замислюється, що причиною тієї чи іншої транспортної події є людський фактор. Власне цей факт відіграє неабияку роль у кількості аварій на переїздах.

    В якому стані сьогодні залізничні переїзди, що робиться, аби зменшити кількість надзвичайних подій? З цими запитаннями ми звернулися до спеціалістів служби колії столичної магістралі.

    - Минулого року, - говорить виконувач обов’язків заступника начальника служ-би колії В’ячеслав ЛАТИШ, - здійснено капітальний ремонт на 20 переїздах, а на п’ятьох встановлено експериментальні залізобетонні плити настилу. Проведено оздоровлення переїздів із заміною понад двадцяти настилів. Крім цього, на 20 переїздах, де працюють і чергові, змонтовано шлагбауми для перекриття доріг на всю ширину проїзної частини. До того ж, виконано роботи з поліпшення видимості на 25 переїздах. На виконання вказаних заходів згідно з погодженим планом начальника головного управління колійного господарства Укрзалізниці тільки минулого року було витрачено понад п’ять з половиною мільйонів гривень.

    Діяльність колійників у сфері монтажу обладнання та ремонту залізничних переїздів становить великий інтерес для Київської обласної держадміністрації. Тому, що питання посилення рівня безпеки на залізничному транспорті та удосконалення обладнання переїздів піднімалося неодноразово на загальних нарадах. Робота в цьому напрямку буде проводитися до кінця поточного року. На виконання вказаних рішень заплановано витратити Південно-Західною залізницею майже чотири мільйони гривень.

    - Ми погоджуємо, - продовжує В’ячеслав Іванович, - роботу з облаштування переїздів з місцевим керівництвом. Тільки залізниця всі роботи проводить за свої кошти. На сьогодні на 17 переїздах впроваджено попереднє включення загороджувальної сигналізації при аварійному відкритті шлагбаума. А ще обладнано 11 переїздів із сигналізацією, через які здійснюється автобусний рух, додатковими світлофорами з білим миготливим вогнем. Всього і не перелічити.

    Отже, головне - це попередження аварій, а не героїчна їх ліквідація.

    Ольга НІКІТІНА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05