РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 42 (1 листопада 2008) 

  • «Маємо «плюси» і, я думаю, запас часу дозволить додати більше позитиву...»

    КушнІр Дмитро Арсентійович - начальник Конотопської дирекції залізничних перевезень. Народився на Вінниччині. Навчався у Дніпропетровському залізничному технікумі та Харківському інституті інженерів залізничного транспорту. У свій час працював начальником станцій Макове, Плиски, Янпіль, Бахмач, Конотоп, головним ревізором безпеки руху, заступником начальника Конотопського відділка. Дирекцію очолює з грудня 1999 року.

    - Дмитре Арсентійовичу, рік завершується. Залишається два місяці до звіту, і вже можна говорити про його попередні результати. Як працює дирекція у 2008? Які прогнози щодо основних показників роботи?

    - Для нас цей рік є нормальним робочим роком. Маємо «плюси», і, я думаю, запас часу дозволить додати більше позитиву в наші підсумкові рапорти. За дев’ять місяців план навантаження дирекція виконала на 116,5%. У порівнянні з минулорічними дев’ятьма місяцями воно зросло на 90,5 тисяч тонн, або на 12,3%. Вантажообіг - 109,4%. Вивантаження - 113,2%.

    Ще про позитив. Показник обігу вантажного вагона по дирекції становить 117,6% планового завдання. Простій транзитного вагона - 4,16 години, або 109,1%. Середня вага поїзда вище плану на 287 тонн. Також за дев’ять місяців поточного року дирекцією виконано завдання з продажу квитків. Як у цілому, так і за видами сполучення. У порівнянні з минулим роком у сфері дальнього сполучення продаж квитків збільшився на 3,7%, у приміському - на 14,6%.

    Це не всі, звичайно, наші показники. Є інші, і вони теж свідчать, що рік Конотопська дирекція, як і завжди, має завершити успішно.

    Хочу наголосити, що на роботі позитивно позначається запровадження нових технологій і нової техніки, зокрема автоматизація робочих місць. Так, на робочих місцях поїзних диспетчерів встановлено систему «Каскад», яка дозволяє контролювати дії чергових по станції й абсолютно точно відстежувати рух поїздів. На станції Хутір Михайлівський діє система автоматизованого контролю вантажів і цілісності вагонів у русі, простіше: відеоспостереження за вагонами, які прибувають з-за кордону. Ця система цілком виправдала себе, і подібну офіційно прийнято в експлуатацію у Ворожбі.

    Керівництво залізниці та особисто Олексій Кривопішин приділяють велику увагу розвитку інфраструктури станції Хутір Михайлівський. І нині тут, приміром, іде переоснащення робочих місць - встановлюється нова комп’ютерна техніка.

    - Ви назвали станцію Хутір Михайлівський. Вона - прикордонна, відома всій Україні. Але в дирекції є інші… маю на увазі, пункти пропуску через кордон. Як працюють прикордонні станції? Які проблеми виникають останнім часом?

    - У пасажирських поїздах прикордонно-митний контроль здійснюється на п’яти наших станціях. Це - Конотоп, Хутір Михайлівський, Зернове, Волфине та Хоробичі. Три останні є пунктами пропуску. Наприклад, по Конотопу перевіряються десять пасажирських поїздів на виїзд і дванадцять на в’їзд з Росії в Україну. По Хоробичах прикордонно-митному контролю підлягають п’ятнадцять пасажирських поїздів у Гомельському напрямку і стільки ж з Білорусі.

    Процедуру перевірки давно відпрацьовано. Буваючи у журналістських справах на цих станціях, ви, напевно, помітили, що наряди митників і прикордонників на платформах зустрічають поїзди, які підлягають контролю. Про прибуття їх завчасно повідомляють чергові по станції чи вокзалу. Саме залізниця сприяла розбудові прикордонної інфраструктури. І сприятиме, бо не в наших інтересах затримувати поїзди на станціях. Але трапляється, що графік ламається. Як свідчить аналіз, в основному - через порушення пасажирами правил перетину кордону і недекларування товару, через відсутність у них документів, які дають право на виїзд чи в’їзд, хоча на всіх станціях вивішено необхідну інформацію.

    Причини, що призвели до затримок пасажирських поїздів, обов’язково розслідуються на станціях спільно з митниками і прикордонниками. Для вирішення оперативних питань й уникнення в подальшому подібних явищ дирекція проводить наради з керівниками митних і прикордонних постів станцій Конотоп, Зернове, Хутір Михайлівський, Хоробичі.

    Щодо руху вантажних поїздів, то є проблема в Хуторі. Сюди із Брянська надходять вагони технічно несправні. Ми їх відчіплюємо, повертаємо, а це все час і зайва робота. Але, мушу вам сказати, тут теж є позитивні зрушення. Порівняно з минулим роком число таких вагонів зменшилося на 66%. За дев’ять місяців ми відчепили і повернули на Брянськ 1065 вагонів.

    Ви можете запитати, як вдалося зменшити це число? Не останню роль зіграли добросусідські взаємини з російськими залізничниками. Ми з усіма своїми сусідами ладимо. Практично не буває дня, щоб я не говорив телефоном з Юрієм Овсяніком, начальником Брянського відділка Московської залізниці. Майже щодня спілкуються зі своїми колегами і мої заступники, начальники станцій, начальники локомотивного і вагонного депо. Я вже не кажу про офіційні наради-зустрічі, які проводяться щоквартально.

    - У нинішньому році залізниця одержала перший рейковий автобус. Він працює у Конотопській дирекції. Після тривалої перерви у дирекції з’явилися дизель-поїзди. Чи вплинуло це на приміські перевезення і як сприйняли зміни пасажири?

    - Так, у січні відновлено приміське пасажирське сполучення на дільниці Терещенська - Глухів, і тепер мешканці районного центру одержали можливість зручно, в сучасному рейковому автобусі, доїхати до вузлової станції, а вже звідти пересісти у будь-якому напрямку.

    У березні замість вантажно-пасажирських введено курсування дизель-поїздів на дільниці Терещенська - Семенівка. Наступного місяця на дільниці Щорс - Ворожба всі приміські поїзди, які складалися зі старих плацкартних вагонів, теж замінено на дизель-поїзди. Працює такий і на маршруті Терещенська - Хутір Михайлівський - Есмань.

    Зрозуміло, після цих перемін відчутно поліпшилася якість обслуговування пасажирів, зменшено час перебування в дорозі, зменшилися експлуатаційні затрати, вивільнилися локомотиви і вагони.

    - Дільниця Конотоп - Ворожба має вихід на Південну та Московську залізниці. У минулі роки рух у цьому напрямку був досить інтенсивним. А як нині?

    - Дійсно, у дев’яностому році з Південної залізниці щодоби в середньому сюди надходило двадцять п’ять поїздів. Ми передавали двадцять три. Із Московської залізниці по стику Волфине проходило дванадцять пар поїздів. Далі вантажопотік зменшувався. А з 1996 року прийом і здача поїздів на Росію через Волфине відсутні. З Південної залізниці нині надходить в середньому за добу шість вантажних поїздів, здаються три.

    Тепер про дільницю Конотоп - Ворожба, яку переведено на електричну централізацію. Будівельники БМП-392 за участю нашої дистанції електропостачання ставлять опори контактної мережі. А з переходом на електричну тягу, думаю, інтенсивність руху поїздів зросте.

    - По дорозі із Києва приємно вразили вокзали дирекції - відремонтовані, доглянуті. Але в Конотопі ремонту, здається, ще не було. Чому випав райцентр із цього ряду? Якщо будуть перетворення, то коли? І яким ще вокзалам потрібне оновлення?

    - Приміщення вокзалу станції Конотоп перебуває на балансі БМЕУ-5. У поточному році управління планувало виконати тут ремонт обсягом у 442 тисячі гривень. У 2009 на реконструкцію вокзалу Конотоп передбачається виділити шість з половиною мільйонів гривень, вокзалу станції Ворожба - 3,8 мільйона.

    На даний час завершено оновлення вокзалу станції Путивль. Під час підготовки до зими виконано поточний ремонт пасажирських приміщень станцій Крути, Плиски, Камка, Терещенська. Закінчується він на вокзалі станції Городня. Заплановано реконструювати вокзал станції Мена. Планів безліч.

    - Дякую Вам.

    Розмову вели Віктор ЗАДВОРНОВ та Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05