РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 42 (1 листопада 2008) 

  • Рік, багатий на трудові перемоги

    Коростенська дирекція залізничних перевезень вже впродовж багатьох років має статус вантажної дирекції, адже майже 60% вантажів залізниці відправляється саме звідси. Отож і ставлять залізничники перед собою завдання, яке актуальності не втрачає повсякчас - створення найсприятливіших умов для потенційних клієнтів залізниці. Втім не менш вагоме місце відводиться й організації пасажирських перевезень, створенню комфортних умов для перебування пасажирів, оновленню станційних будівель. Про все те, що складає низку повсякденних справ коростенських залізничників, ми говоримо у переддень професійного свята з начальником дирекції Василем ЯРЕМЕНКОМ.

    До речі, з керівником досвідченим, який вже 13 літ очолює дирекцію. Пройшов він чимало сходинок утвердження як залізничник. Починав працювати на Куйбишівській залізниці на ст. Інза черговим по парку. В Коростені з 1973 р. працює на різних посадах. Спочатку - на станції, згодом - начальником відділу перевезень, заступником начальника відділка залізниці.

    - Василю Васильовичу, до Дня залізничника вже традиційно відзначають кращих працівників. А Ви, особисто, за що в першу чергу відзначаєте, заохочуєте підлеглих? Кого в своєму колективі вважаєте надійною опорою у вирішенні виробничих питань?

    - Відзначаю людей перш за все за ставлення до роботи, відданість справі, організаторські здібності, і звичайно ж, за людяність. Якщо мова йде про начальників станцій, то за вміння організувати роботу, дисциплінованість, за підтримання культурного й естетичного вигляду території станції.

    Кого вважаю опорою? Передусім, основні відділи дирекції, керівників залізничних підприємств нашого вузла і, звісно ж, начальників станцій. Адже тільки всі разом, спільними зусиллями ми можемо вирішити ті завдання, які на нас покладаються.

    - Що означає День залізничника для Вас, людини, яка не один десяток літ працює на залізниці?

    - Це для всіх нас велике професійне свято. Цього дня є гарна нагода не тільки підсумувати зроблене, можливо, відзначити окремих колег за сумлінну працю, а й зібратися з ними разом, поспілкуватися в теплій, невимушеній обстановці.

    - Стосовно підсумків зробленого за рік по дирекції, що б Ви відзначили насамперед?

    - Торік ми не раз відзначалися за успіхи в роботі. Так за перше півріччя стали переможцями серед колективів Південно-Західної, а в другому півріччі, за підсумками роботи, отримали друге місце по Укрзалізниці. А це факти, які свідчать самі за себе. Звісно, найголовніше те, що ми й надалі продовжуємо нарощувати темпи вантажовідправлень. Останніми роками приріст по навантаженню складає 18%. Приміром, у 2007 році по дирекції відвантажено продукції на 2 мільйони 600 тисяч тонн більше, ніж попереднього року. Стосовно кількісних і якісних показників роботи, то вони переважно всі виконуються. Зазначу, що в дирекції сьогодні приділяємо особливу увагу співпраці з вантажовідправниками, застосовуємо всі заходи, аби була вона взаємовигідною. А найголовніше - залізничники мають бути готовими до вчасного забезпечення клієнтів рухомим складом.

    Приділяється увага й оновленню станційних приміщень, цим займаються будівельники Коростенського БМЕУ-4. Скажімо, не так давно по станції Овруч виконано великий обсяг ремонтних робіт з облаштуванням приміщень. Якщо говорити про ремонтні роботи, то відбувалися вони цьогоріч на станції Омелянівка, Яблунець та інших. До нововведень можна віднести й те, що минулого року відкрито прикордонний пункт пропуску по станції Овруч, що сприятиме збільшенню експорту вантажів. Ясна річ, покращуватиметься обіг вагонів.

    Серед приємних змін, на яких хотілося б зупинитися, - автоматизація робочих місць товарних касирів та прийомоздавальників на усіх станціях. Наголошую й на тому, що на усіх станціях у нас встановлено електрокотли для опалювання приміщень. Приділялася увага й будівельним роботам, серед найбільших об’єктів - відремонтований міст на дільниці Нова Борова - Житомир, великий обсяг робіт покладено на нас із реконструкції станції Товкачівський. У цій роботі бере участь низка залізничних підприємств, і незабаром реконструкція має завершитися.

    Ще один момент. Як відомо, коли відкривається щось нове чи відроджується колись з певних причин закрите, це для будь-якої сфери є гарною ознакою. Адже свідчить про розвиток і перспективи на майбутнє. Для нас подібні події є також вагомими. Скажімо, по нашій Коростенській дирекції останнім часом спостерігається тенденція по відродженню станцій, які раніше через малодієвість призупинили свою роботу. Так, почала працювати для забезпечення кращої пропускної спроможності поїздів у Шепетівському напрямку станція Вірівка. Відродження торкнулося і ще однієї станції - Коростень-Подільський. Її розташовано за кілька кілометрів від станції Коростень.

    Якщо говорити про нововведення, то є вони й у наших зв’язківців, що в цілому позначається на роботі вузла. Так важливою подією цьогоріч стало впровадження в роботу нової цифрової АТС, яка прийшла на зміну вже технічно застарілій. Серед переваг цієї апаратури - це якісніший зв’язок, швидше з’єднання. До того ж, цифрова АТС ще має потенціал для запровадження різних послуг абонентам.

    - Цікаво, які пріоритети у діяльності дирекції на майбутнє?

    - Для нас основним є успішне виконання своїх функцій зі своєчасного і безпечного перевезення продукції промислових підприємств, забезпечення комфортного і зручного перевезення пасажирів. Власне, для цього ми й трудимося на своїх робочих місцях. Отож і надалі поліпшуватимемо роботу в напрямках, які називав вище, в питаннях стосовно безпеки руху. Якщо конкретніше, то є плани щодо подальшої електрифікації станційних колій у Шепетівському напрямку для поліпшення пропускної спроможності поїздів. Важливо й те, що відкриваємо нове диспетчерське коло, тепер буде працювати ще п’ять диспетчерів на Овруцькому напрямку.

    До речі, хочу ще наголосити, що велику роботу проведено з електрифікації напрямку Коростень - Шепетівка. Важливим моментом є те, що електрифіковано три сортувально-відправні колії станції Коростень. Уже в цьому році електрифікували колії на станції Коростень-Житомирський. І це принесло неабияку користь, адже це пришвидшило процес відправлення потягів із щебенем, які ідуть звідси прямо на Київ.

    Поруч із виробничими справами не випадає в нас з поля зору питання й стосовно поліпшення умов праці залізничників. Безперечно, цьому буде приділятися увага й надалі.

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05