РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 42 (1 листопада 2008) 

  • Шлях до успіху - через економію


    Фото Михайла РЕКУНОВА

    Локомотивне депо ст. Гречани за деякими кількісними показниками поступається підприємствам-партнерам, які працюють у Дарниці, Козятині чи Жмеринці. А от за якісними - випереджає їх. Це підтвердили підсумки роботи за перше півріччя поточного року. Саме тому колективу гречанських локомотивників було вручено Почесну грамоту Південно-Західної залізниці та грошову винагороду. Завдяки чому вдалось досягти високих результатів? Це запитання ставлю начальнику депо Анатолію ШИНДЕРУ.

    - Я б сказав - не завдяки чому, а кому. Тому, що саме наші працівники потрудились із повною самовіддачею. Продуктивність праці, порівняно з минулим роком, суттєво зросла. Ми виконали усі планові показники з певним перевершенням, а доходи зросли майже на половину порівняно з минулим роком. Це дозволило й збільшити заробітну платню. Між іншим, на сьогодні в середньому вона складає понад три тисячі гривень.

    Після розповіді про роботу підприємства Анатолій Миколайович запропонував оглянути виробничі дільниці, ремонтні цехи. У ролі гіда виступив заступник начальника депо з експлуатаційної роботи Валерій КРИВИЦЬКИЙ. Для нього це було не складно, адже уся його трудова діяльність пов’язана із цим підприємством. Після навчання у Козятинському ПТУ прийшов сюди працювати помічником машиніста. Незабаром став машиністом і за 11 років освоїв секрети усіх типів тепловозів, які є в депо. За цей час заочно навчався у Харківській державній академії залізничного транспорту. Після двох років роботи на посаді машиніста-інструктора його призначили заступником начальника депо.

    Ми направляємось у приміщення, де виконуються ремонтні роботи та технічне обслуговування локомотивів. І якби тут не відпочивали тепловози, важко було б визначити, що це ремонтні цехи, настільки тут чисто та затишно. Причому, порядок у них підтримується постійно, а не наводиться напередодні якихось подій. Це створює для ремонтників належні умови праці, тому й віддача найбільша.

    Зайшла мова про підготовку до зими.

    - У нас практично все готово, - пояснює Валерій Іванович. - Котельня, яку реконструйовано два роки тому, готова до запуску хоч сьогодні. На тепловозах проводяться відповідні роботи - заміна мастил, ревізія ходової, двигунів тощо, щоб вони могли надійно працювати й у холодну пору року...


    Фото Михайла РЕКУНОВА

    Заглянули й у котельню. Тут також зразковий порядок: обладнання виблискує свіжою фарбою, на підвіконні буяють квіти у вазонах. Ах! Попри осінь... Котли готові до зимових буднів. Тож проблеми із забезпеченням теплом у локомотивному депо не буде.

    - Більшість тепловозів перебувають на виїзді, - продовжує свою розповідь Валерій Кривицький, - тому можемо оглянути лише той, що готовлять до відправлення в рейс.

    Підходимо. Локомотивної бригади в ньому ще немає. Нас зустрічає машиніст-інструктор Олександр ХАРЧЕНКО. Він пропонує піднятися до кабіни локомотива. В ній також чисто і затишно.

    - У нас практично всі машини укомплектовані необхідними інструментами, - пояснює Олександр Васильович. - Тому бригадам не потрібно носити із собою ящики з ключами чи запасними частинам. А раніше було…

    Далі прямуємо до будівлі, де проводиться підготовка локомотивних бригад до поїздок, їх навчання... Іншими словами, до господарства, яким безпосередньо опікується Валерій Кривицький. Усі приміщення оздоблено за сучасними технологіями, обставлено новими меблями. Кожному із машиністів та їхнім помічникам є де переодягтися, прийняти душ, відпочити. З гордістю заступник начальника депо показав клас технічного навчання. У ньому встановлено всі необхідні стенди, макети, плакати. Є тут й оргтехніка, яку використовують під час проведення занять та інструктажів. Словом, усе зроблено належним чином.

    Наприкінці наших відвідин поцікавився у начальника депо, що нового за останній час їм вдалось запровадити.

    - З початку нинішнього року у нас на тепловозах використовується спеціальне обладнання для контролю витрат та економного використання пального, - відповів Анатолій Миколайович. - І уже є перші позитивні результати. На десяти секціях тепловозів М-62, 2М-62, 2М-62У, обладнаних системами «Дельта-СУ» впродовж восьми місяців вдалось заощадити 20 тонн пального. І ще більше тонни пального за той же період збережено на локомотиві ЧМЕ3, де встановлено систему «БІС-Р». Це позитивно позначилось на усіх виробничих показниках.

    Особисто мене приємно вразили умови виробничого комфорту. Він, як відомо, допомагає плідно працювати. Залишається побажати цьому колективу й у майбутньому долати найвищі виробничі вершини

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05