РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 40 (24 жовтня 2008) 

  • Скупість регіонів змушує заощаджувати

    Щодоби приміський залізничний транспорт Південно-Західної залізниці перевозить майже 220 тисяч пасажирів. Тому задачі з кращого обслуговування пасажирів, впровадження передових перевізних технологій, нових, швидких, комфортабельних електропоїздів, а також удосконалення обліку, зменшення рівня збитковості перевезень у приміському транспорті тут, як і в інших залізничних підгалузях, актуальні, як ніколи. Що ж необхідно зробити з приводу цього найближчим часом? Про це кореспонденти «Рабочего слова» мали змогу дізнатися від першого заступника міністра транспорту та зв’язку України Василя ШЕВЧЕНКА, генерального директора Укрзалізниці Василя МЕЛЬНИЧУКА та начальника Південно-Західної залізниці Олексія КРИВОПІШИНА, начальників відповідних главків і служб під час спеціального рейду, який відбувся на пасажирській платформі ст. Святошин.

    Зазначимо, за ініціативи В. Шевченка, рейд розпочався у вечірній час «пік»: для одного з керівників Мінтрансзв’язку важливо було дізнатися, чи вчасно відправляються і прибувають електропоїзди до, і відповідно, зі Святошина. Подорожан, які чекали на прибуття чергової електрички, турбують «перепади» у графіку руху на Коростенському напрямку. А причина тут, як зазначив начальник Південно-Західної залізниці, цілком зрозуміла. Сьогодні коліями столичної магістралі курсують 80 електропоїздів, 62 з яких відслужили пасажирам вірою і правдою понад 25 років. А це значить, що вік рухомого складу відбивається на їх справному стані. Додайте до цієї кількості п’ять електричок, що «бігають» з простроченим ремонтним терміном, і зрозумієте, як важко машиністам та їх помічникам, зокрема Фастівського моторвагонного депо, витримувати графік руху... Відомо, електроапаратура, електродвигуни тощо, що віджили свій вік, стають надто примхливими. Звідси можливі збої у русі. Але, на щастя, вони відбуваються дуже рідко. Проте позапланові ремонти також вибивають з графіка електропоїзди. Одне слово, про додаткові маршрути нема чого і мріяти, якщо більшість рухомого складу на ладан дихає. Факт: потрібно щорічно поновлювати приміський парк рухомого складу 12-15 електричками. Але впродовж останнього року Південно-Західна магістраль придбала лише один електропоїзд. Тут не до розкошів: коштів не вистачає.

    Інша річ - колійні «вікна». За цілком зрозумілих причин сталеві нитки маємо вчасно ремонтувати, а старий, спрацьований металевий шлях замінювати на новий. Ясна річ, проводити колійні «вікна» вночі, як запропонував один із чиновників із транспортного міністерства, неможливо: спробуйте забезпечити фронт робіт потужними електроосвітлювальними приладами, коли темінь очі їсть. Унеможливлюються у такому разі технології ремонту, врешті-решт, правила охорони праці майстрів колійних справ. А цього допускати аж ніяк не дозволено.

    За попередніми оцінками, на кожну гривню, вкладену зі скарбниці магістралі на обслуговування поїздів приміського сполучення, повертається лише 16-18 копійок. Отже, перевезення збиткові. Чи відшкодовує регіональна влада збитки залізниці від перевезення пільгових категорій громадян? У найкращому випадку - на 45%. А різниця перекривається за кошти все тієї ж Південно-Західної магістралі. Скарбниця останньої, як відомо, через падіння обсягів перевезень дуже потерпає. Через нестабільні показники виконання планів навантаження. Головний чинник такої стагнації вантажних перевезень на залізниці безпосередньо пов’язаний із кризою, що охопила світову економіку. Металургія, головна експортно-орієнтована галузь національної економіки, її відчула першою. Автоматично зазначена ситуація вплинула на перевезення гірничо-металургійної сировини: вугілля, коксу, флюсів, залізної руди тощо - саме вона складає понад 40% усього вантажообігу Укрзалізниці. Впав транзит цієї продукції й через Південно-Західну магістраль

    Як пояснити тим пасажирам, які намагаються проїхати у приміському транспорті без квитка, що їхні хитрощі врешті-решт мають вплив на курсування поїздів? Адже обмаль коштів на ремонт рухомого складу, а тим паче бракує їх на придбання нових електричок. Замкнене коло. Так може щось у цьому разі запропонує Мінтрансзв’язку України та регіональна влада?!

    Як зазначив у інтерв’ю генеральний директор Укрзалізниці Василь Мельничук, за галузевою програмою до 2020 р. на сталевих магістралях України мають з’явитися 211 електропоїздів. Цікаво, чи справдяться у подальшому надії очільника Державної адміністрації залізничного транспорту України, якщо сьогодні скупість регіональної влади змушує заощаджувати?

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05