РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 39 (17 жовтня 2008) 

  • Кадри. Завтрашній день за молоддю

    «Усе - тече, усе - змінюється», - проголосив колись древній філософ. І цьому ніхто не заперечить, адже закони природи діють незалежно від нашого бажання. Їм підпорядковано і таке буденне явище, як зміна поколінь працівників у трудових колективах. Щороку на заміну тим, хто відпрацював визначений термін і заслужив право на відпочинок, приходять молоді фахівці. От і нинішнього року на залізничні станції, що входять до складу Жмеринської дирекції залізничних перевезень, прийняли на роботу молодих фахівців, які закінчили транспортні навчальні заклади. Як їх прийняли у колективах, як проходить їх професійне становлення - про це наша подальша розмова з начальником відділу кадрів Жмеринської дирекції залізничних перевезень Олександром ЯРЕМЧУКОМ.

    Якщо вакансія існує

    - У нашій дирекції уже багато років існує практика замовлення, прийому та працевлаштування молодих спеціалістів, які потрібні на залізничних станціях, - говорить О. Яремчук. - Заздалегідь ми визначаємо тих фахівців, які мають вийти на пенсію і готовимо їм заміну. А розпочинається ця робота з того, що через службу кадрів нашої залізниці ми подаємо заявки на підготовку того чи іншого фахівця у відповідних навчальних закладах. При цьому враховуємо та й вказуємо у замовленні місцезнаходження станції чи іншого структурного підрозділу, де з’явиться вакансія. Тих студентів, які навчаються за нашим замовленням, ми приймаємо на виробничу практику. Ось коли можна визначити, чи підійдуть вони нам для подальшої роботи. І якщо, як мовиться, кадр наш, після випуску - даємо згоду на те, щоб саме ці молоді спеціалісти отримали «путівку» для подальшого працевлаштування. Так було й нинішнього року. До нас поступили по одному випускникові із Київського та Дніпропетровського залізничних вишів та сім фахівців, які пройшли навчання у Київському технікумі залізничного транспорту (КТЗТ)...

    А як із практичної точки зору?

    Перервемо розповідь Олександра Георгійовича і спробуємо подивитись, як усе виходить у практичному житті. Для цього направляємось на ст. Бар, яку очолює Валерій ГНАП. Саме сюди декілька тижнів тому приїхала випускниця КТЗТ Вікторія ГОРОБЕЦЬ, щоб зайняти посаду чергової по станції.

    Чому сюди і чому саме вона? - цікавило автора цих рядків. Нинішнього року завершує свою роботу на ст. Бар Людмила ЖЕЛАВСЬКА. Вона розпочала тут трудитись уже далекого 1975 р. після завершення навчання у Козятинському ПТУ. Розпочинала - стрілочником. Згодом, після заочних «університетів», пройшла стажування і розпочала працювати черговою по станції. Увесь подальший час й забезпечувала рух поїздів станцією та на ближніх перегонах.

    Чи готовите ви собі заміну? - запитую Людмилу Олександрівну.

    - Хотілось би, - відповідає жінка, - та, на жаль, у мене обмаль часу. Через місяць мені уже виходити на пенсію. А наставниця повинна не лише забезпечити стажування своїй підопічній, а й допомагати їй триваліший час, доки та не буде впевнено працювати на посаді. Тому наставницею до Вікторії прикріпили Галину ЩЕРБАТЮК. У неї більш ніж двадцятирічний стаж роботи черговою по станції. Тож вона зможе і поділитись досвідом, і допомогти у важку хвилину.

    Я пам’ятаю, як мені допомагали під час професійного становлення, - продовжує моя співрозмовниця. - Наставником у мене був уже покійний Володимир ШЕДОВ. Він до мене ставився як до рідної доньки, в усьому підтримував. Але, коли виходило щось не так, то й сварив, але без зайвих грубих нарікань. Так і ми ставимось до тих, хто лише розпочинає свій шлях на залізниці, адже усі ми були колись новачками...

    Коментувати слова досвідченої залізничниці - зайве. Варто лише розповісти, чому саме Вікторію Горобець призначили у Бар. Перший і важливий на сьогодні аргумент - вона проживає у селі, поруч із станцією. Тож житлової проблеми у неї немає. Другий і не менш вагомий - вона не стороння людина на залізниці. Можна сказати, зростала під стукіт коліс. Її дідусь - Володимир ГОРОБЕЦЬ свого часу очолював ст. Бар. А батько - Віктор й до нині працює на цій станції складачем поїздів. Тож дівчина продовжує залізничну династію. А це значить, що відданість нашій справі для неї - не красива фраза, а уже усвідомлене ставлення до професії, яку вона обрала на все життя. А від такого співпадання інтересів цієї дівчини та магістралі лише виграє спільна справа - перевезення вантажів та пасажирів найвигіднішим видом транспорту.

    Піднімаючись кар’єрними сходами

    А хто ж інші випускники, які нинішнього року розпочинають свій трудовий шлях на теренах Жмеринської дирекції залізничних перевезень? Щоб не завантажувати читача просторими розповідями про них, зазначу, що кожного призначили саме на ту посаду, яку вони погодились зайняти, але й із урахуванням потреб нашої залізниці. Так, ще трьох випускниць київського технікуму, які навчались разом із В. Горобець, також призначили стажуватись на посади черговими по станціях. Ірину КРИВЕНЬКУ - на ст. Сосонка, Ганну МИРОНЮК - на ст. Красилів, а Катерину МОЛОДОЖЕНЮ - на ст. Митки. За ними закріпили наставників. А мешкають вони, до речі, неподалік від станцій.

    На посаду чергової по ст. Матейкове призначили й випускницю Київського державного економічного університету транспорту Аліну ПАВЛЮК. Хоч у цієї дівчини вища освіта, розпочинає вона свою службову кар’єру на лінійній станції. За словами Олександра Яремчука, ті молоді фахівці, які себе добре зарекомендували в роботі, на малих станціях не засиджуються. Але піднімаючись кар’єрними сходами, вони повинні пройти й нижчі ланки. Надалі усе залежить від того, як хто проявить себе в роботі.

    З первинної посади вирішив розпочати свою роботу на залізниці і ще один випускник КТЗТ - Ігор СЕНДЗЮК. Його призначили складачем поїздів на

    ст. Хмельницький. Таке рішення юнака цілком виправдане. Адже дуже важливо пізнавати залізничну справу, як й іншу, з основи, звідти, де зароджуються вантажопотоки, де вершиться справжня робота. Ігор має намір продовжити навчання у залізничному вузі, тож можна сподіватись, що й у нього буде перспектива службового зростання.

    У випускниці Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту Людмили КОНДРАТЮК на перший план постали сімейні питання, тому вона поки що працює сигналістом на ст. Жмеринка.

    - У нас уже стало доброю традицією, - продовжує свою розповідь Олександр Яремчук, - з кожним із молодих спеціалістів, які працевлаштовуються після закінчення залізничних навчальних закладів, зустрічається та проводить бесіду начальник дирекції Анатолій ЛЮБІНІН. Він вислуховує усі їх побажання, цікавиться планами на майбутнє, дає поради і лише після цього приймає рішення про призначення. Така практика має добрі результати. Абсолютна більшість із недавніх випускників, відчуваючи про себе турботу, швидко адаптуються в залізничних колективах.

    До сказаного досвідченим керівником кадрового органу можу лише додати, що у кожному колективі, на кожній дільниці, де розпочинає роботу молодий спеціаліст, потрібно створити атмосферу доброзичливості, оточити його турботою. Адже усі ми були новачками і проходили професійне становлення, а це - чи не найважчий період життя.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05