РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 39 (17 жовтня 2008) 

  • Наші інтерв’ю. Олексій ГЕРЦОВСЬКИЙ: «Подобається робити усе, коли є кошти»

    Робочий графік керівника залізничного підприємства завжди напружений. Виробничі проблеми, взаємини з партнерами, постачальниками, комісії, селекторні і решта нарад забирають левову частку дня. А коли підприємство ключове у перевізному процесі, коли від нього залежить безперебійний рух на сотнях кілометрів залізниці - урвати хвилину-другу на розмову із кореспондентом практично нереально.

    Так вийшло і з Олексієм ГЕРЦОВСЬКИМ, начальником локомотивного депо ст. Конотоп. Довго планувалася ця зустріч, переносилася. І ось нарешті говоримо. Але вже скоро розуміємо, що за порогом кабінету вишиковується черга, що на спогади та іншу лірику часу немає.

    «Рабочее слово» Олексій Герцовський цікавив із двох причин. Основна - став почесним залізничником. Друга - завершилося перше п’ятиліття перебування його на посаді начальника депо. Тож сам Бог велів читацькому загалу по-знайомитися з ним ближче.

    Олексій Герцовський у депо прийшов після служби у війську. Працював помічником машиніста. Із 1983 р. - машиніст електровоза. Заочно закінчив залізничний вуз. У 1996 р. він став заступником начальника депо з експлуатації. Очолив підприємство у січні 2003-го.

    - Олексію Миколайовичу, які події впродовж п’яти років були найважливішими для депо?

    - Я виділив би впровадження руху рейкового автобуса. Ми його одержали першими на Південно-Західній залізниці. Він перевозив пасажирів на дільниці Глухів - Шостка - Новгород-Сіверський - Семенівка. За рейковим автобусом у наше приміське сполучення знову прийшли дизель-поїзди. Машиністам терміново довелося пригадувати призабуті знання та їхати на перепідготовку. І коли в цілому порівнювати приміські перевезення із роком минулим, то ми піднялися на якісно вищий рівень обслуговування пасажирів - зросли швидкості, а дизель-поїзди для пасажирів зручніші і комфортніші за старі плацкартні вагони.

    Для обслуговування рейкового автобуса та дизель-поїздів на станції Терещенська реконструйовано дві оглядові ями. У перспективі - організація ремонтної бази дизель-поїздів в оборотному депо Ворожба. Умови там є. Частину обладнання вже одержали. Прийняли нових людей - вони проходять навчання в Коростені. Також ремонтники їздили навчатися до Митищ - там виготовлено наш рейковий автобус.

    - Які справи найбільше часу забирають у керівника локомотивного підприємства? Що подобається робити, а до чого душа просто не лежить?

    - Подобається робити усе, коли є гроші. І хочеться робити. Якщо фінансування обмежено, а завдань багато, то тоді доводиться викручуватися тим, що маємо.

    - І все ж найгостріша проблема для локомотивного господарства - це локомотиви.

    - Тепловозний парк на сімдесят відсотків своє вже відпрацював. У нас із 38 тепловозів серії ЧМЕ3 шістнадцятьом через завод подовжили термін експлуатації, і вони в роботі. Ще чотири працюють без подовження. Складна ситуація не тільки із цими тепловозами. У плани заводського ремонту цих машин, можу сказати відверто, депо не вкладається.

    - На жаль. А як з іншими планами?

    - Завдання перевезення вантажів ми виконуємо. Думаю, що так буде й надалі. Адже контингент машиністів у нас молодшає. Тільки за вісім місяців у відділі кадрів депо прийнято сто три нових працівника. І у 2007 році прийшло до нас понад сто чоловік молоді. В основному поповнюється цех експлуатації. Раніше практично нікого не приймали і не обкатували. А машиністи йшли на пенсію… Ще один рік такого омолодження - і кадрової гостроти практично не відчуватимемо.

    - А самі Ви як розпочинали?

    - Тут треба згадати нашого машиніста Миколу Кригіна. Микола Єгорович був моїм наставником. Довіряв - і я вже з першого місяця роботи сів за контролер. А коли поїхав на курси, то уже мав непогані навички з водіння поїздів. До сьогодні пам’ятаю локомотив, в якому поїхав самостійно. Це - ВЛ60 за номером 364 із депо Брянськ.

    - А як складаються взаємини з цим депо? Проблеми є?

    - В експлуатаційній роботі питань завжди виникає немало - і тоді, і нині. Брянці - наші сусіди. Добросусідські взаємини міцніли з роками, і сьогодні це є визначальним у наших стосунках. Проблеми, якщо виникають, вирішуються в телефонному режимі, при зустрічах. Зараз у них начальником став Олександр Миколайович Карпов. У липні я в нього був. Обговорили нашу роботу. Начебто все налагодилося, та ось знову паритет - п’ятдесят на п’ятдесят (локомотивних бригад - М.П.) - не витримується.

    - А що у найближчих планах депо?

    - Хотілося б завершити ремонт будинків відпочинку локомотивних бригад. У Ворожбі власноруч перекрили дах, у Конотопі відремонтовано один корпус. За другий будівельники тільки взялися.

    - Теж фінансування?

    - Ні, тут гроші були. Затримка за БМЕУ… Також у нас у Конотопі є приміщення, де можна організувати фарбування локомотивів для всієї залізниці. Фарбують же у Бахмачі пасажирські вагони. Думаю, що і в нас не гірше вийде.

    - Олексію Миколайовичу, якщо відверто, у начальника локомотивного депо вільний від роботи час є?

    - Практично немає. І у вихідні також. А якщо випадає вільна хвилинка чи день-два відпустки, стараюся побути на природі. Люблю Десну. Люблю рибалити. Риба у Десні ще є.

    Розмову вів Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05