РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 38 (11 жовтня 2008) 

  • «Бути швидкою», - побажали газеті залізничники

    Створене сімдесят п’ять років тому, воно сьогодні кардинально оновлюється, нарощує обсяги ремонту, будується і перебудовується. Депо стало переможцем у конкурсі на краще утримання території і виробничих приміщень; у Конотопі проводився перший загальнозалізничний конкурс оглядачів вагонів; за останні місяці тут облаштовано майданчик для порізки в металобрухт списаних вагонів; відремонтовано їдальню, яка буде єдиною виробничою на вузлі. Врешті, деповчани збираються переходити на двозмінний режим роботи, і цей фактор чи не найяскравіше засвідчує динаміку розвитку підприємства. Очолює депо Володимир Федорко.

    Вагонне депо Конотоп - давній друг «Рабочего слова». Так уже склалося, що впродовж десятиліть тут найбільше серед вузлових підприємств число передплатників дорожньої газети. І коли постало питання, де проводити зустріч із читачами, відразу ж було назване це підприємство.

    Динаміка розвитку

    Думка читачів про газету є важливою для роботи журналістського колективу. Приємно, коли публікації знаходять у них позитивний відгук, приємно чути, що спочатку пере-глядається «Рабочее слово», а потім інші видання, що залізничний часопис став цікавішим - і називаються матеріали, які викликали резонанс. Не менш важливими є критичні зауваження, бо вони коригують редакційні плани та визначають творчі пріоритети.

    Вагонне депо Конотоп. 2 жовтня, кінець робочого дня. До актової зали підприємства прийшли залізничники із сусідніх локомотивного депо й будівельно-монтажного експлуатаційного управління. Але найбільше, зрозуміло, вагонників. Працівники вузлової художньої бібліотеки підготували виставку публікацій нашої газети про транспортний регіон.

    І щира порада, і слушна критика.

    ... - Цінність дорожньої газети визначається не сухою констатацією відомих фактів - впровадили новий об’єкт, провели нараду тощо, а вмінням «поставити» проблему, спрацювати на попередження, і, зрозуміло, завдяки журналістському чуттю ознайомити з невідомими фактами, розкрити людину праці, показати її у буднях, можливо, у незвичному ракурсі, - це позиція заступника начальника локомотивного депо Конотоп Володимира Мокрякова.

    Газеті належить особлива роль. На багатьох станціях люди можуть черпати інформацію лише з її сторінок, дізнаватися про новини і головні події на залізниці, знаходити відповіді на різноманітні питання, читати про цікаві факти історії, про особистостей. Отже, газета має виконувати просвітительську функцію, спрямовувати залізничників на успішну працю. У такому разі видання стає помічником у роботі, робить корисну і необхідну справу, - такі думки ми почули з вуст начальника ПТО Конотоп Олександра Мозгового та начальника дільниці вагонного депо, почесного залізничника Анатолія Коханця

    - Якщо на шпальтах друкуватимуться консультації залізничних юристів, ви набудете величезної популярності, - вважає голова профкому вагонного депо Юрій Шиш.

    Були ще цінні пропозиції, як зробити газету більш цікавою. На переконання майстрів вагонного депо Віктора Пікеля та Сергія Карася, видання стане цікавішим, якщо на літературній сторінці друкуватиметься класична українська поезія і проза. А голова профкому Конотопського локомотивного депо Михайло Самойленко пропонує не забувати на сторінках «Рабочего слова» про жіноцтво. Під рубрикою про прекрасну стать можуть бути чудові матеріали, авторами яких стануть читачі газети, - вважає Михайло Петрович.

    Заступник начальника БМЕУ-5 Юрій Повидиш вважає, що журналісти мало уваги приділяють висвітленню діяльності залізничних будівельників. «Зводимо об’єкти у «гарячих» точках залізниці, а про їхні адреси дорожня преса мало розповідає». Що ж, слушні зауваження.

    Учасники читацької конференції побажали газеті бути швидкою як експрес, і вантажопідйомною на великі і важливі теми, як багатотонний поїзд. І, як ведеться, жанрового і тематичного різнобарв’я, чим завжди відрізнялася наша газета.

    Розмова з читачами завершилася. Господарі гостинно запрошують пройти цехами і територією депо. Імпровізовану екскурсію ведуть головний інженер підприємства Володимир Лебедько й голова профкому Юрій Шиш. Ось дільниця АКП. Її очолює почесний залізничник Анатолій Коханець. Дільниця відома своїми унікальними стендами з контролю та ремонту гальмівного обладнання, бездоганним виконанням виробничих завдань. Поряд - їдальня, затишна, відремонтована силами підприємства, умільцями, яких у депо багато. Господарі називають одного з них - зварювальника Ігоря Іскру. Ажурне плетиво з металу - то його рук справа. Альтанка, побутовий корпус адмінприміщення, вагон-тренажер для навчання оглядачів - дійсно, є що показати конотопським вагонникам. І газета, зрозуміло, скористається нагодою розповісти про людей, які створили це, які працюють у депо, працюють сумлінно, самовіддано. Які читають «Рабочее слово».

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05