РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 38 (11 жовтня 2008) 

  • Журавлівка. Символ невмирущості залізничного щастя

    У кожної із залізничних станцій - своя історія, своє призначення. Усе це є й у ст. Журавлівка. Вирізняє її серед інших лише те, що вона - крайня станція нашої залізниці на магістральному напрямку Жмеринка - Одеса.

    Як живеться-працюється колективу цього залізничного підрозділу на межі із нашими південними сусідами? Таке запитання цікавило мене, коли направлявся до Журавлівки у складі комісії Жмеринської дирекції залізничних перевезень, яка здійснювала осінній комісійний огляд. І, зізнаюсь, щось підказувало: побачу тут не дуже цікаву картину. Адже до крайніх станцій у керівництва, як кажуть, руки не доходять. А коли так, то й працівники на них не надто «напружуються» в роботі - аби день до вечора...

    Та усі мої невтішні уяви вмить розвіялись, коли наблизились до господарства Івана ПОКЛЯЦЬКОГО. Починаючи від вхідної стрілки і далі на усій території станції - зразковий порядок. Траву викошено, кущі вирубано, сміття прибрано. Такий зовнішній вигляд особливо кидався у вічі тому, що на деяких попередніх станціях довелось побачити дещо іншу картину.

    «Можливо, це - лише зовнішній «марафет», наведений перед комісійним оглядом?» - все ще виникали сумніви відносно побаченого. Тому разом із фахівцями, які увійшли до складу комісії, вирішив оглянути станційне господарство.

    Направляємось до головної споруди, де розташовано усі необхідні приміщення - зала для пасажирів, квиткова та товарна каси тощо. Вигляд у неї привабливий. Капітальний ремонт цієї будівлі зроблено майже десять років тому. З того часу вона підтримується у належному стані. Поруч також порядок - всюди прибрано. На клумбах біля перону - різнобарв’я квітів. У кожному зі службових приміщень - чисто, є вся необхідна документація. Працівники чітко відповідають на запитання перевіряючих. Та й усе станційне господарство відповідає вимогам керівних документів. Тому суттєвих зауважень у членів комісії - а це керівники відділів та секторів дирекції, представник санепідемстанції, ревізори з безпеки руху поїздів - не було.

    - На цій станції є господар, - наголосив начальник Жмеринської дирекції залізничних перевезень - заступник начальника столичної магістралі Анатолій ЛЮБІНІН, який очолив комісію під час огляду, - тому тут й порядок. Іван Васильович працює в таких же умовах, як й інші начальники станцій. У нього таке ж матеріальне забезпечення. Але він вболіває за справу і знаходить усі можливості, аби навести лад на довіреній йому станції. Побільше б таких начальників...

    Що ж вирізняє Івана Покляцького серед інших його колег? Освіта - звичайна, закінчив залізничний технікум. Досвід роботи? У нього він чималий. Уже третій десяток років очолює колектив станції. А до цього працював черговим, складачем поїздів. Втім і деякі інші керівники первинних залізничних ланок мають подібний послужний список та трудовий стаж. Найбільш виразними рисами характеру Івана Васильовича є сумлінність в роботі, відповідальне ставлення до дорученої йому справи та господарська жилка - символ невмирущості залізничного щастя. Усе це й дозволяє йому успішно справлятися зі своїми обов’язками та вести за собою колектив. А в ньому також чимало досвідчених та відданих залізничній справі фахівців. Так, чергова по станції Марія МАЗУР та складач поїздів Анатолій КІЛИМНИК працюють тут понад тридцять років. Трохи менше за них, але уже не один десяток - старший прийомоздавальник Любов КАРПЕНКО та вантажний касир Галина КОВАЛЕНКО. Продовжує династію залізничників й донька Івана Васильовича - Лариса ІВАСЮК, яка працює в Журавлівці квитковим касиром.

    Взагалі - це дружний та згуртований колектив. А коли так, то й справа ладиться. За вісім місяців цього року на станції завантажено 267 вагонів і відправлено залізницею майже 15 тисяч тонн вантажу. А ще більше вагонів тут прийнято та вивантажено. Наведені цифри, порівняно з деякими іншими станціями, можливо й невисокі. Але для Журавлівки, поруч із якою немає ні гранітних кар’єрів, ні цементних чи інших великих заводів, такі показники значні. Тут зуміли налагодити ділову співпрацю з Тульчинським державним лісомисливським господарством, яке відвантажує деревину. Зерно відправляє залізницею споживачам товариство з обмеженою відповідальністю «Зелена долина» та деякі інші сільгосппідприємства. А приватне підприємство «Лідер - Юг» частенько використовує залізничні вагони, щоб перевезти металобрухт. Такі відправники вантажів є всюди, варто лише їх відшукати та запропонувати послуги залізниці. Це уміло роблять Іван Покляцький та його підлеглі. Організовують партнерство вони й з одержувачами вантажів. Тому на ст. Журавлівка вивантажують мінеральні добрива, вугілля, будівельні матеріали. І усе це приносить прибутки нашій залізниці.

    Не пасе задніх ст. Журавлівка й при перевезенні пасажирів. Лише нинішнього року звідси відправились в дорогу залізницею майже три з половиною тисячі пасажирів. Це додало в скарбницю Південно-Західної понад 90 тис. гривень, значну частку з яких зароблено від приміських перевезень.

    Можна назвати й деякі інші здобутки цього не великого, але дружного та працьовитого колективу. Але й наведене вище засвідчує, що, хоч ст. Журавлівка й крайня на одеському напрямку, вона далеко не остання на нашій залізниці за виробничими показниками та порядком, який тут панує.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05