РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 37 (3 жовтня 2008) 

  • Міст був і буде

    Осінь - час завершення будівельних і ремонтних робіт, яким стільки сили й уваги приділялося навесні та влітку. У підрозділах Коростенського залізничного вузла таких об’єктів було чимало. Великий обсяг робіт зроблено і щодо ремонту мостів. Так, у межах Житомирської дистанції колії ремонтується міст на перегоні Красносілка - Нова Борова. На те, що споруду потрібно оновити, увага фахівців зверталася вже давно. І ось нині роботи вже підходять до завершення.

    Усередині вересня разом з головним інженером дистанції Олександром ПЕТЮХОМ ми відвідали цей об’єкт. Тут працювали ремонтники мостової бригади дистанції, які займаються поточним утриманням конструкцій штучних споруд. Ретельний догляд для забезпечення безпеки руху для них - головне. А поруч над новою прогоновою спорудою трудилися фахівці підрядної організації. Вже незабаром її буде встановлено замість старої. Для цього надаватиметься «вікно» на 46 годин, протягом якого працівники мостопоїзда, колійники дистанції, КМС, фахівці підрядної мостобудівної організації мають зробити всю необхідну роботу, так би мовити, останній акорд, щоб міст відповідав сучасним вимогам. До речі, споруда має досить давню історію, адже зводилася ще в 1916 р., відновлювали її у 50-х роках. Усі наступні роки проводилося чимало робіт для її надійного утримання. Тепер прийшла черга замінити на цьому об’єкті важливі складові, капітально відремонтувавши.

    Чому ж така увага саме до цього мосту? - запитую в Олександра Петюха. Олександр Степанович пояснив, що тут діє досить енергомістке попередження про обмеження швидкості руху поїздів. Тож доводиться знижувати на мосту швидкість локомотивів до 40 кілометрів за годину, а потім знову її набирати, на що витрачається багато пального. Цей ремонт дасть можливість зняти попередження на обмеження швидкості, відтак заощаджуватиметься пальне. І цифра ця кругленька. Отже, крім нового запасу міцності та надійності моста, що безумовно принесе оновлення, матимемо ще й економію енергоресурсів.

    Загалом під шефством фахівців Житомирської дистанції колії - 211 штучних споруд, з яких чотири великих моста, 11 середніх і 104 малих, - розповідає в.о. мостового майстра Олег ГОРШКАЛЬОВ. Ці споруди перебувають під пильним наглядом ремонтників штучних споруд. Усі працівники вже мають певний досвід, необхідні знання для виконання робіт, пов’язаних з висотою. Найдосвідченіший в мостових справах - Віктор Пойта, який понад 25 літ ремонтує мости. Не бракує досвіду, а також ретельності в роботі й Івану Дорошенку, Володимиру Салімоновичу. Вони вболівають за свою справу, і це оновлення усім додає оптимізму.

    - Мине ще небагато часу і побачите, який це буде красень-міст, - з неприхованою гордістю запевняють житомирські мостовики.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05