РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 35 (26 вересня 2008) 

  • Нові технології: На декілька кроків уперед


    майстер колісно-роликового цеху Сергій БОДАРЕВСЬКИЙ підбирає кільце підшипника за допомогою електронного приладу

    З кожним днем все більших обертів набирає комп’ютеризація виробничих процесів. Сьогодні нікого не здивуєш наявністю автоматизованих робочих місць товарних і квиткових касирів, сучасною офісною технікою в кабінетах тощо. Але, відверто кажучи, безпосередньо в цехах залізничних депо нечасто зустрінеш електронно-обчислювальні машини. Тим часом на сьогодні вже в багатьох вантажних депо України з’явилися в експлуатації прилади російської інженерно-виробничої фірми «Робокон». Їхнє призначення - зменшення трудомісткості процесу ремонту підшипників кочення в колісно-роликовому цеху.

    Днями у вагонному депо Козятин відбувся галузевий семінар з вивчення саме цього устаткування. Крім фахівців-вагонників нашої залізниці на ній були присутні представники Південної та Львівської магістралей. А провести цей захід запросили заступника генерального директора фірми-виробника Юхима ІЦЕКСОНА.

    - Останнім часом меншає число майстрів старого гарту, які на дотик могли до мікрона визначити розмір деталі. Молодь, на жаль, не дуже поспішає опановувати ці знання, - зауважив Юхим Лазаревич. - Тому й виникла потреба у створенні саме такого приладу.

    Ю. Іцексон детально ознайомив присутніх з порядком роботи на електронному обладнанні. Що ж являє собою продукція фірми «Робокон»? Складається вона з інтелектуального накопичувача роликів і приладу контролю параметрів блоку підшипника. Перший працює в режимах «сортування» та «підбір». На початку роботи заповнюються комірки накопичувача роликами. Під час вимірювання кожного з них накопичувач вкаже, в яку комірку необхідно покласти деталь, а у випадку виявлення браку сигналізуватиме про це. Таким чином комплектуються набори роликів для підшипників. Наступний етап - підбір кілець підшипника. На вимірювальну позицію встановлюється деталь і виконується її замір. Припустимо: у накопичувачі є відповідний комплект, тоді світлодіод червоного кольору «повідомить», що усе в порядку. Далі - ролики вставляються в кільцевий сепаратор і остаточно формується підшипник. Готова деталь передається на наступний прилад, який здійснює контроль параметрів блоку підшипників. Складається він з електронного блоку, вимірювальної позиції, персонального комп’ютера та принтера. Призначений він для остаточної перевірки відремонтованої деталі. Але необхідно зауважити, що, зазвичай, усі підшипники, скомплектовані на інтелектуальному накопичувачі, успішно проходять цю перевірку.

    Даний прилад на декілька кроків випередив звичайну механіку, що застосовувалася до його впровадження. Його реальна пропускна спроможність - 100-120 підшипників за одну зміну.

    Підсумовуючи роботу школи, головний інженер галузевої служби вагонного господарства Геннадій КОТИШ подякував московським колегам за плідну співпрацю та висловив сподівання, що фірма «Робокон» і в подальшому сприятиме осучасненню виробництва українських залізниць.

    Сергій ГУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05