РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 35 (26 вересня 2008) 

  • Який поріг - такий і господар


    (зліва направо) прийомоздавальники Наталія ЖИГУН, Алла МАРЧЕНКО та маневровий диспетчер Олег БЕРКОВЕЦЬ


    оператор Оксана КАМЕНЧУК


    начальник станції Анатолій ДИКУН

    Станцію Київ-Московський можна назвати справжньою перлинкою серед подібних підприємств на Київському залізничному вузлі. Поїзди дальнього сполучення тут не зупиняються. Однак, проїжджаючи мимо, пасажир не може не помітити чепурні, охайні споруду вокзалу та станційні будівлі, доглянуту територію з елементами газоно-паркового мистецтва. Акуратно підстрижені кущові насадження створюють правильні геометричні форми вздовж заасфальтованих доріжок. Який поріг хати, такий і господар - здавна говорять в Україні.

    Про те, які господарі трудяться на підприємстві, дізнаємося з розмови з начальником станції Анатолієм ДИКУНОМ. Анатолій Васильович очолює колектив з листопада минулого року. Досвіду у сфері роботи з людьми й організації вантажних та пасажирських перевезень набирався, працюючи заступником начальника станції Київ-Жовтневий.

    - З чого розпочинає свій робочий день начальник станції Київ-Московський? - запитуємо.

    - Особисто мій робочий день розпочинається о пів на сьому ранку, - розповідає Анатолій Васильович. - Це - обхід робочих місць працівників, котрі беруть участь у перевізному процесі: чергового по станції, маневрового диспетчера, товарного касира, сигналіста та інших. Потім на нараді о пів на восьму проводиться аналіз роботи нічної зміни, накреслюються та корегуються завдання для наступної зміни з тим, щоб найоптимальніше прискорити перевізний процес. І так щодня. У нас завжди багато роботи. Трапляється, що три наших маневрових тепловози не встигають розвезти вантажний рухомий склад, котрий прибуває на станцію. Щоб своєчасно подати вагони нашим клієнтам, інколи доводиться просити Київську дирекцію залізничних перевезень надати додатковий маневровий локомотив. Тоді нам допомагають станції Київ-Товарний або Київ-Дніпровський. Як правило, вистачає двох-трьох годин, аби сформувати чи розформувати вантажні поїзди.

    Специфіка роботи ст. Київ-Московський полягає в тому, що навантажувально-розвантажувальні операції здійснюються не на основних, а на під’їзних коліях. Вони перебувають у власності підприємства промислового залізничного транспорту (ППЗТ), яке є посередником між станцією і вантажоотримувачами. Серед них чимало потужних підприємств з виготовлення будівельних матеріалів - завод ім. Ковальської, АТ ЗБК-1, АТ «Столичний» та інші. Цим визначається те, що залізничне підприємство працює головним чином на вивантаження. І чим інтенсивніше працюють клієнти, тим більше роботи у залізничників.

    Начальник станції Анатолій Дикун наводить цифри з основних виробничих показників за вісім місяців 2008 р. Вони свідчать про систематичне нарощування темпів виробництва. У поточному році колектив підприємства жодного разу не допустив невиконання доведених планових завдань. Особливо помітне зростання у порівнянні з показниками роботи за вісім місяців 2007 р. Так, за вісім місяців у цьому році в середньому щодоби вивантажувалося 300 вагонів (у минулому році цей показник складав 230 вагонів), навантажувалось вісім вагонів у той час, як у 2007 р. - п’ять. Місцевий простій вагона зменшився на 4,5 год., простій під однією операцією - на 4,3 год. Зусилля колективу спрямовані на те, щоб найбільш продуктивно працював і транзитний рухомий склад: простій транзитного вагона з переробкою в минулому році складав 6,8 год., в нинішньому - 4,6 год., простій транзитного вагона без переробки - відповідно 2,4 год. та 0,9 год.

    А від пасажирських перевезень у приміському сполученні виручки отримано 1 млн. 300 тис. грн., що удвічі більше, ніж у 2007 р. Так само помітно зросла виручка й від продажу проїзних квитків у поїздах дальнього сполучення. Це пов’язано, в першу чергу, з тим, що на зупинній платформі Видубичі, яка є структурним підрозділом ст. Київ-Московський, було встановлено турнікети. Це значною мірою перешкоджає проникненню в електропоїзди безквиткових пасажирів. Збільшенню виручки від продажу квитків на поїзди дальнього сполучення сприяло й те, що на платформі Видубичі відкрито додаткову касу продажу проїзних квитків, яку підключено до системи «Експрес-УЗ». Це значно прискорило видачу квитків і позитивно позначилося на збільшенні надходження коштів.

    Київ-Московський - станція першого класу. На підприємстві трудиться понад 130 працівників. Тут діє струнка система заохочень, що сприяє ефективній роботі членів колективу. А відповідальне ставлення кожного працівника до виконання своїх обов’язків дає підстави вже тривалий час тримати статус передових. Ст. Київ-Московський входить до першої п’ятірки найкращих колективів Київської дирекції залізничних перевезень Південно-Західної залізниці.

    Ганна БОГОВІС
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05