РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 34 (19 вересня 2008) 

  • Це бентежить. Як втратити авторитет?

    Про це запитайте у локомотивників зі Львівської магістралі

    Значна частина електровозів локомотивного депо Козятин щоденно експлуатується поза межами Південно-Західної залізниці. Зокрема на Львівській. Згідно з вимогами нормативних документів, їхнє поточне технічне обслуговування повинно проводитись у пунктах технічного огляду локомотивів (ПТОЛ) залізниці, де вони експлуатуються. У конкретному випадку це станція Клепарів. Однак у козятинців є чимало зауважень та претензій до своїх львівських колег щодо якості такого технічного обслуговування та дотримання термінів його проведення.

    - Основним документом, що регламентує таку експлуатацію електровозів на сусідній магістралі, є спільний наказ начальників двох залізниць, - розповідає виконувач обов’язків головного технолога локомотивного депо Козятин Гліб КУЧУРІН. - Проте наші львівські колеги не завжди сумлінно виконують усі пункти цього наказу. Зокрема, нас дуже хвилює якість робіт ТО-2 на наших локомотивах. Ми відправляємо сусідам технічно справні машини, а повертаються вони до нас часто-густо такими, що потребують термінового ремонту. За ті декілька тижнів експлуатації львів’яни «витискають» з них все, а от якісно і вчасно провести ТО-2 чи якийсь незначний ремонт не поспішають.

    Характерними поломками є, наприклад, пошкодження моторно-вісьового підшипника. А все через те, що він вчасно не змащується мастилом, хоча за цей період локомотив ніби, згідно з документальними записами, проходив таке обслуговування вже декілька разів. Наші фахівці виїздили у Клепарів, щоб вже на місці познайомитися з тим, як проводиться ТО-2 на локомотивах, і були дещо здивовані. Технічний огляд відбувався мало не за тридцять хвилин, хоча зазвичай на подібні роботи потрібно витратити принаймні декілька годин.

    Чи можуть козятинці хоч якось вплинути на якість робіт? Скоріш за все - ні. Найбільше, що вони можуть, це скласти акт чи написати доповідну начальнику служби, щоб посприяв у вирішенні проблеми.

    Не поспішають львівські залізничники виконувати власними силами козятинським електровозам і деякі незначні ремонтні роботи, чого вимагають відомчі інструкції з експлуатації. Це стосується і системи радіозв’язку, і деяких незначних несправностей. Якщо ж виникають подібні проблеми, львів’яни відправляють локомотив за декілька сотень кілометрів у Козятин, а це вже - зайві витрати. І, в першу чергу, для козятинців, бо кожний такий візит локомотива у депо є позаплановим.

    - У середньому наші локомотиви повинні заходити у депо раз на місяць, - продовжує Гліб Кучурін, - але через неякісне обслуговування у ПТОЛ сусідньої залізниці вони роблять це частіше і багато втрачають. Не по-господарськи. Наші локомотиви на чужій залізниці перебувають, вважай, у ролі пасинка.

    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05