РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 34 (19 вересня 2008) 

  • Розбудовуємось! У Конотопі - знову свято

    Вагонне депо Бахмач ремонтує всі типи пасажирських вагонів Південно-Західної залізниці. До цеху капітально відновлювального ремонту надходять вагони, що майже вичерпали термін експлуатації. З-під рук бахмацьких умільців на маршрути виїжджають вагони-красені з оновленими колісними парами, сучасним інтер’єром, зручними кріслами.

    Про перспективне депо

    У вагонах вмонтовано електронне обладнання, встановлено кондиціонери та плазмові телевізори. Нещодавно Бахмацьке депо передало Київській вагонній дільниці шість вагонів для прискореного поїзда №155/156 Київ - Одеса. Взагалі за останні роки руками деповців оновлені вагони, що прямують маршрутами Київ - Кам’янець-Подільський, Київ - Могилів-Подільський та Київ - Львів.

    «Це депо - перспективне, - розповів начальник Південно-Західної залізниці Олексій КРИВОПІШИН під час передачі капітально відремонтованих вагонів із вагонного депо станції Бахмач у експлуатацію вагонній дільниці станції Київ-Пасажирський, - за рік тут виконують різні види ремонту близько 600 вагонів. А враховуючи модернізацію, до 2010 року ці цифри подвояться».

    За словами Олексія Кривопішина, залізниця розробила програму, за якою до 2010 р. у це депо буде вкладено чимало коштів. Сьогодні на розвиток вагонного депо Бахмач вже витратили майже 30 млн. грн.

    Причини, що спонукали залізницю зосередити ремонтну базу в Бахмачі, за словами Олексія Кривопішина, - неможливість розширити ремонтну площу в Києві та брак фахівців (слюсарів, ремонтників та інших кваліфікованих робітників) у столичному регіоні.

    Зелене світло - реконструкції

    Сучасна реконструкція торкнулася й експлуатаційного цеху підприємства - у Конотопі збудовано нове приміщення пункту технічного огляду рухомого складу.

    Стара будівля ПТО тут практично вичерпала свій ресурс - майже сто років служила вона вірою і правдою, вистояла у воєнне лихоліття, хоча сусідній вокзал був повністю зруйнований, ремонтувалася, добудовувалася. Але, як висловився на новосіллі головний інженер пасажирської служби Олександр ЗУЄВ, помітно глибше й глибше вростала в землю.

    Будівництво розпочалося рівно рік тому. Його підсумком стала модерна двоповерхова споруда, де створено гарні умови праці для оглядачів і провідників приміських поїздів. Будували, як говорив на відкритті начальник вагонного депо Бахмач Євген БОЙКО, «по-хазяйськи», вникаючи в усі деталі, змінюючи і доповнюючи проект, сперечаючись із будівельниками, ретельно підраховуючи кожну копійку. Наприклад, довго не могли вирішити, якою плиткою облицювати фасад - щоб ПТО і вигляд мав, і віки слугував. Оптимальний варіант, здається, знайдено. Підрядник теж задоволений. Головний інженер Конотопського будівельно-монтажного експлуатаційного управління Анатолій БЕЗРОДНИЙ назвав споруду «храмом» і сказав, що його колеги в неї всю душу вклали.

    І тут немає ні грама перебільшення. Євген Бойко після урочистих слів та вручення символічного ключа й перерізання стрічки сам веде гостей із кімнати в кімнату, подвір’ям, де вже є альтанка, криниця, квіти, а скоро буде й сад, показує котельню. Сучасну й автономну, звичайно. Під’єднуватися до міських тепломереж не стали - дорого. Начальник депо розповідає, що прислухалися до поради і облаштували просторий підвал. У ньому зберігатимуться матеріали та запчастини для ремонту вагонів.

    Коли на воду спускають новий корабель, розбивають об борт пляшку шампанського. Цю добру морську традицію згадали і бахмачани. Тільки бити не стали - фасаду шкода. Та й Анатолій Безродний неодноразово повторив, що через рік обов’язково прийде подивитися, як експлуатуватимуть, точніше, зберігатимуть приміщення. По келиху шампанського випили всі присутні, побажавши, щоб нова будівля ПТО служила трудівникам депо століттями.

    Михайло РЕКУНОВ, Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05