РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 15 (10 квітня 2015) 

  • Весна покликала на колію

    Рання весна спонукала залізничників Південно-Західної магістралі розпочати заплановані колійні роботи на два тижні раніше. Колійники почали перше «вікно» на ст. Київ-Волинський. Кореспонденти газети переконалися в їх високому професіоналізмі.


    Станція Київ-Волинський - перше «вікно» 2015-го.

    На той час, коли ми дістались станції, залізничники працювали на «вікні» вже понад годину. Ще здалеку було видно помаранчеві жилети працівників Бахмацької колійної машинної станції (КМС) №285 та Козятинської - №120. Поруч трудилися їхні колеги. Спостерігався згуртований ритм роботи багатьох підрозділів, а саме: колійників, енергетиків, зв’язківців, будівельників.


    Начальник Бахмацької КМС №285 Ярослав СТОРУБЛЬОВ та його заступник Іван ЛЕБІДЬ координують роботи під час «вікна».

    Бачимо, що на правому фланзі колії працюють старші електромеханіки сигналізації, централізації та блокування (СЦБ) Андрій Кільченко та Володимир Багнюк. Вони відключають елементи рейкових ланцюгів.

    - Ми роботу розпочали до початку «вікна». Наша бригада винесла за габарит пристрої СЦБ. По завершенні будемо знову на колії, підключатимемо стрілочні переводи, - пояснює Андрій.


    Монтери колії Юрій БЕРЛЕТ, Віталій ЛИТВИНЕНКО, Валентин КОШЕЛЬ.

    Шукаємо відповідальних за фронт робіт. І ось серед колійників бачимо доброго знайомого нашої газети - начальника Бахмацької колійної машинної станції №285 Ярослава СТОРУБЛЬОВА. Він вводить нас у курс справи.


    Робота триває.

    - Реконструкція станції триватиме до кінця травня 2015 року, - зазначив Ярослав Миколайович. - Колійники почали реконструкцію другої головної колії. Наразі, це перше «вікно», і роботи лише починаються. Модернізацію колії ми повинні були розпочати в квітні, чекали на теплу погоду, та весна до нас прийшла раніше. Тому сьогодні, не гаючи часу, почали за графіком, який було сплановано на квітень. Усе виконується задля того, щоб покращити якість стану колії, її пропускну спроможність, а також продовжити термін служби.


    Майстер колони №2 Ігор ГОРБАТЕНКО виконує геодезичні виміри.

    - На перегоні, як ви вже помітили, - продовжує наш співрозмовник, працюють декілька підрозділів і дві КМС: Бахмацька та Козятинська. Плануємо за два із половиною місяці здійснити модернізацію станції. Технологія робіт зазвичай не змінюється. Спочатку енергетики відключають мережу, потім працівники СЦБ виконують своє завдання, а тоді починається планування земляного полотна бульдозерами і автогрейдером. У рамках восьмигодинного «вікна» колійники Бахмацької дистанції колії повинні демонтувати стрілочний перевід, виконати глибоке очищення щебеню й укласти стрілочний перевід на нове проектне місце.

    Ми стали свідками оновлення перших метрів колії. Виконроб Сергій ГОРБАТЕНКО керує земляними роботами. На звільненій з-під стрілки дільниці задіяно трактор, який знімає злежалий баласт. Іноді машина буксує на вологому ґрунті. Під час виконання земляних робіт монтери колії часу даремно не втрачають: лопатами допомагають підсипати землю, інші зрізують болти, що скріплюють рейки зі шпалами. Ще двоє монтерів колії орудують гайковертами.

    Спілкуємося з монтерами колії, машиністами колійних машин. Усі вони мають уже не один рік трудового стажу. Праця у них дуже напружена і відповідальна. Адже потрібно вкластись не лише в графік робіт, але й виконати завдання якісно. Нам доводилося вже зустрічати цих працівників Бахмацької та Козятинської КМС, це справжні професіонали. За їхніми трудовими буднями залишилися десятки прокладених кілометрів колії на перегонах, і не лише на Південно-Західній залізниці. Варто наголосити, що колектив, не знижуючи темпів і якості виробництва, і вдень, і вночі, влітку і взимку працює.

    Бачимо, як заступник начальника Бахмацької КМС №285 Іван ЛЕБІДЬ суворо стежить за якістю ремонту колії і за дотриманням технологічних норм.

    - Час для нас летить непомітно, - каже Іван Лебідь. - Коли весь старий щебінь буде знято, на розрівняний майданчик покладуть стрілочний перевід.

    Якщо спостерігати за роботою колійників, то не перестаєш дивуватися, як вони при такому шумі розуміють один одного з півслова. Поруч із досвідченими працює молодь.

    Коли стрілку покладуть на колію, а таких на станції потрібно буде установити 25 (до речі, вони більш надійні), по ній пройде машина ДКМ-01, підіб’є щебінь під підошви шпал, ущільнить баласт, вирівняє колію і… поїзди поїдуть знову. Але до завершення ще багато роботи.

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05