РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 28 (15 серпня 2008) 

  • Тема: соціальні питання. Благодійність

    На минулому тижні відбулася нарада кадрових працівників та відповідальних осіб за добровільне медичне страхування в дирекціях, службах, підрозділах Південно-Західної залізниці, яку провів заступник начальника залізниці з кадрів та соціальних питань Іван СОЛОВЕЙ. На ній було розглянуто низку питань, серед яких: про зміну в добровільному медичному страхуванні працівників залізниці, про підтримку ініціативи президії Дорпрофсожу про надання допомоги постраждалим внаслідок повені в західних областях України. Йшлося також про стан роботи з кадрових питань в підрозділах столичної магістралі.

    Інформуючи присутніх про добровільне медичне страхування залізничників, Іван Миколайович повідомив, що страховий медичний поліс сьогодні мають 67% працюючих та 82% пенсіонерів-ветеранів. Особливо було наголошено на не цілком задовільній роботі з ветеранами окремих підприємств, де чимало людей не отримали страхові поліси. Так у локомотивному депо ст. Жмеринка на обліку 713 ветеранів, а медичним страхуванням охоплено лише 483, у Вінницькій дистанції колії відповідно - 444 та 361, у Фастівській дистанції колії - 387 та 348, у Коростенській дистанції захисних лісонасаджень - 61 та 46. Якщо ж брати до уваги дирекції залізничних перевезень загалом, то «лідерство» тримає Київська (всього на обліку ветеранів 2130, а медичним страхуванням охоплено лише 1038 осіб, тобто менше половини). Тому й не дивно, що на адресу керівництва залізниці надходять скарги від пенсіонерів. По залізниці ж більшість підприємств цьому питанню приділяють належну увагу: стовідсотково охоплені страхуванням ветерани локомотивного депо ст. Коростень, локомотивного депо ст. Щорс, моторвагонного депо ст. Фастів та багато інших. Заступник начальника залізниці зобов’язав усіх відповідальних за цю ділянку роботи осіб щомісяця звітувати відповідним службам про виправлення ситуації.

    Йшлося на нараді й про зміни у добровільному медичному страхуванні для працівників залізниці. Страхові компанії, з якими співпрацює сьогодні Південно-Західна залізниця (це - «Нафтагазстрах», «Алькона» та «Раритет»), розробили нові програми, які називаються «Категорія 32». Що це означає? До цього часу кожен застрахований сплачував до страхової компанії 16 грн. на місяць. Тепер щомісячний страховий внесок складатиме 32 грн. Наприкінці липня нинішнього року було проведено конференцію трудового колективу Південно-Західної залізниці, на якій прийнято рішення, що із страхової суми в 32 грн., яку тепер пропонують страхові компанії, половину платитиме працівник, а половину (16 грн.) доплачуватиме залізниця. «Ми пішли таким шляхом, - наголосив заступник начальника залізниці, - враховуючи високий рівень інфляції в країні... Доплачувана сума - це матеріальна допомога для застрахованих осіб, вона буде включатися в загальний розмір заробітної плати, відповідно і оподатковуватися. Однак вона не буде нараховуватися незастрахованим працівникам».

    На нараді виступили представники від усіх названих страхових компаній, виклавши переваги саме їхньої діяльності. Працівник сам зможе вибрати, в якій саме компанії він хоче бути застрахованим. А що стосується ветеранів-залізничників, то в структурних підрозділах необхідно докласти зусиль, щоб жоден пенсіонер не залишився поза даною акцією. Інформація про добровільне медичне страхування буде розповсюджуватися і через галузеві газети «Рабочее слово» та «Магістраль». Тому, враховуючи, що вже незабаром розпочнеться передплатна кампанія, на місцях необхідно потурбуватися, щоб ці видання були доступними і для ветеранів.

    Наступною темою розмови на нараді було питання про підтримку ініціативи президії Дорпрофсожу про надання залізничниками допомоги постраждалим від повені в західних областях України. З інформацією виступив заступник голови Дорпрофсожу Олександр ЧАБАНЕНКО. Олександр Олександрович повідомив, що президія Дорпрофсожу звернулася до колективу залізниці з ініціативою про те, щоб надати допомогу постраждалим залізничникам Львівської залізниці. Їх спіткала велика трагедія, і тут повинна спрацювати залізнична солідарність. Отже, кожен працівник добровільно і особисто може заявити про свою готовність допомогти людям. А щоб було відомо, куди підуть кошти, є домовленість з керівництвом Львівської залізниці. Там при благодійному фонді «Турбота» створено спеціальний фонд «Спілчани», на рахунок якого й будуть відправлятися кошти, які перераховуватиме столична магістраль. На місці вони спрямовуватимуться сім’ям залізничників.

    Про роботу з кадрами та висновки щодо аналізу роботи з експлуатації АСУ «Кадри» у підрозділах залізниці теж йшлося на нараді. Але то - окрема розмова на сторінках «Рабочего слова» найближчим часом.

    Ганна БОГОВІС
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05