РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 28 (15 серпня 2008) 

  • Буде комфорт для машиністів

    Дізнавшись, що в локомотивному депо Дарниця нещодавно проводились випробування нового тепловоза 2ТЕ-116 виробництва ВАТ «Луганськтепловоз», ми звернулись за коментарем до виконувача обов’язків начальника депо Ріма АДІЗОВА.

    - Хай вас не дивує той факт, що саме наше депо стало випробувальним полігоном для нового тепловоза. Адже з технічної точки зору наше підприємство - одне з найпотужніших серед українських залізниць. Щодо самих випробувань, можу сказати: вони пройшли успішно, проте за компетентною інформацією вам краще звернутися до тих, хто проводив випробування, - відповів нам Рім Амінджанович.

    Редакція зв’язалась із начальником цеху дослідно-експериментальних робіт холдингової компанії «Луганськтепловоз» Олексієм ВОЛОХОЮ. Ось що він розповів:

    - Впродовж тижня дві бригади з випробувально-здавального цеху і центрального конструкторського бюро заводу разом із Всеросійським науково-дослідним інститутом залізничної гігієни проводили випробування, мета яких - забезпечення умов дії сертифіката відповідності на тепловоз 2ТЕ-116У і визначення санітарно-гігієнічних показників.

    Було проведено випробування кондиціонерів, що встановлено у кабіні машиніста, на відповідність кліматичним умовам. Перед фахівцями стояло завдання - забезпечити комфортні умови для роботи машиністів у будь-яку пору року.

    Також пройшли вібровипробування крісел машиніста. Результат виявився позитивним: вібрація не перевищує норми.

    Таким чином, можна зробити висновок, що випробування пройшли успішно, і тепловоз повернувся на базу. Проте, невдовзі цей двосекційний тепловоз було передано замовнику - Російській залізниці.

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05