РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 48 (19 грудня 2014) 

  • Ігор КРАВЦІВ: «Бажаю гармонійного поєднання здобутків ветеранів-енергетиків з енергією молодого покоління!»

    Напередодні Дня енергетика кореспондент «Рабочего слова» вирішив поспілкуватися із головним інженером служби електропостачання столичної магістралі Ігорем КРАВЦІВИМ про актуальні проблеми сьогодення та найближчі перспективи у сфері розвитку непростого господарства.


    Електромонтери Сергій ШАРАВСЬКИЙ та Дмитро БОНДАР за роботою.

    - Ігоре Васильовичу, специфіка роботи електромеханіків та електромонтерів у повному значенні слова пов’язана із ризиком. Для цього кожний фахівець має знати кожний контакт на тяговій підстанції, вивчити «характер» кожної опори контактної мережі. Роль візуального контролю за господарством електропостачання завдяки чутливій діагностичній апаратурі - це вже вчорашній день? Як, зважаючи на Ваш досвід, зараз проходить становлення залізничного енергетика?


    Начальник Київ-Пасажирського району контактної мережі Василь БУЧАК (праворуч)
    проводить інструктаж електромонтерів перед початком робіт.

    - Після навчання в залізничних закладах освіти (училище, технікум, інститут і так далі) енергетик закріплює знання згідно зі спеціальним навчанням у залізничних підрозділах. Зрозуміло, набуті знання нормативно-правових актів з охорони праці, технології робіт та технічної експлуатації електроустановок перевіряються за організації спеціальних комісій. Специфіка роботи електромеханіків та електромонтерів господарства електропостачання пов’язана з роботою з підвищеною небезпекою (роботи в діючих електроустановках), тому перевірка знання необхідних інструкцій проводиться керівниками цехів відповідно до плану-графіку. Це, як ми їх називаємо, щомісячні технічні навчання. А раз на рік у відокремлених підрозділах робітники проходять навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів та вимог виробничих інструкцій.

    Крім того молоді спеціалісти займаються самоосвітою, поглиблюючи свій теоретичний рівень знань та застосовують їх практично при роботах на пристроях контактної мережі, тягових і трансформаторних підстанціях, лініях електропередач потужністю 110, 35, 10 та 0,4 кВ. Хочу відмітити перспективних вдумливих молодих спеціалістів: електромеханіка району контактної мережі (ЕЧК-40) Дарницької дистанції електропостачання М. Воловенка, інженера техвідділу Фастівської дистанції електропостачання Є. Горбатюка, електромонтера ЕЧК-23 Київської дистанції електропостачання С. Шеня.

    Щодо контролю за пристроями господарства електропостачання, то через 20 років після впровадження в експлуатацію кожної електрифікованої дільниці та з метою запобігання виникненню випадків руйнування залізобетонних та металевих опор проводимо суцільне їх діагностування. Для визначення стану обладнання тягових та трансформаторних підстанцій з понаднормативним терміном експлуатації в складі бригад вимірювальних електротехнічних лабораторій дистанцій електропостачання фахівці дорожнього експертно-технічного центру проводять відповідні обстеження. Після цього надаються експертні висновки щодо подальшої експлуатації складної апаратури.

    - Назвіть, будь ласка, «гарячі» об’єкти року, що минає. Де довелося застосовувати досвід і вміння професіоналів? Хто із Ваших підлеглих заслуговує на добре слово? (дистанція, район контактної мережі).

    - Незважаючи на скрутне фінансове становище в 2014 р., виконано електрифікацію непарної колії Путивль - Путійська (розгорнута довжина контактної підвіски становить 17,467 км). Проведено реконструкцію контактної мережі на дільниці між станціями Сорочий Брід - Фастів. І це ще не все: закінчено реконструкцію мереж освітлення Київського вузла.

    Хочу відзначити злагоджену роботу Конотопської дистанції електропостачання та Вінницького будівельно-монтажного поїзда №392 під час виконання робіт з електрифікації на дільниці Конотоп - Ворожба. І це ще не всі заслуги енергетиків. Колективи Фастівської дистанції електропостачання та Вінницького будівельно-монтажного поїзда №392 здійснили реконструкцію контактної мережі шляхом переведення напівкомпенсованої контактної підвіски на компенсовану, а також замінили несучий трос, замінили опори контактної мережі з перевищеним терміном експлуатації. Також замінено підтримуючі та фіксуючі конструкції, посилено електроізоляцію на дільниці Сорочий Брід - Фастів.

    Майстрами власної справи вважаю: електромонтерів І. Яринчина, О. Древецького та електромеханіка О. Поліщука (Фастівська дистанція електропостачання, ЕЧК-22); електромонтерів В. Шмальова, С. Кирилова та електромеханіка В. Вернигору (Конотопська дистанція електропостачання, ЕЧК-16); будівельних майстрів М. Бондарчука, В. Сліпенького та виконувача робіт О. Дужка (БМП-392 Вінниця).

    - Не секрет, що в ніч на 20 листопада поточного року і наступні дні стали справжнім іспитом для тих енергетиків, які обслуговують енергогосподарство у Вінницькій, Житомирській, Київській областях. Що Ваші колеги протиставили снігопадам і ожеледі? Як вдалося протистояти стихії цього разу?

    - Внаслідок несприятливих погодних умов протягом доби 19-20 листопада 2014 р. у вигляді дощів з мокрим снігом та через зниження температури повітря до -5°С утворилась ожеледь на лініях електропостачання та деревах. Це призвело до нахилу та падіння на лінії електропостачання 3140 дерев у регіоні обслуговування колективом Коростенської та 224 дерев у межах Козятинської дистанції електропостачання. Далі стихія господарювала таким чином: через сюрпризи небесної канцелярії стався подальший їх обрив та знеструмлення на дільницях Коростень - Шепетівка, Коростень - Житомир, Новоград-Волинський - Житомир, Козятин - Сестринівка - Чорнорудка, Козятин - Печанівка, Козятин - Погребище.

    Дію систем автоблокування було призупинено. Рух поїздів організовувався за телефонними засобами зв’язку, а станції переводились на ручне управління стрілками за допомогою курбелів (рукоятка для приведення вручну у рух несправного електропривода). Для забезпечення живлення пристроїв СЦБ та зв’язку на станціях були задіяні пересувні дизель-генераторні установки.

    Усунення наслідків ожеледі проводилося протягом трьох діб працівниками дистанцій електропостачання та підрозділами Шепетівського локомотивного депо, стрілецького загону служби воєнізованої охорони на ст. Шепетівка, працівниками вагонного депо та відбудовного поїзда ст. Шепетівка, колійною машинною станцією №123 (ст. Шепетівка), козятинськими вагонниками, локомотивниками та колійниками. Завдяки спільним зусиллям було локалізовано наслідки ожеледиці та снігопадів і відновлено рух поїздів за пристроями СЦБ. Таким чином залізничникам вдалося мінімізувати наслідки стихії. Отже, збої в русі поїздів були незначними. Користуючись нагодою, завдячую всім працівникам, які брали участь в ліквідації наслідків стихії. Особливо хочу відзначити оперативність бригади Конотопської дистанції електропостачання під керівництвом заступника начальника М. Кохана.

    - Відомо, що 96% вантажних і пасажирських перевезень, що транспортуються столичною магістраллю, здійснюються на електротязі. Які перспективи щодо подальшого розвитку господарства електрифікації та електропостачання?

    - Майже 3000 працівників галузевої служби електропостачання забезпечують нормальну роботу контактної мережі, відновлюють її, проводять ремонтні роботи пристроїв, ліній електропередач, обладнання телеуправління. Все це відбувається з метою надійного енергозабезпечення тяги поїздів, пристроїв СЦБ, зв’язку, інших споживачів електроенергії.

    Для гарантування сталої роботи господарства електрифікації та електропостачання постійно підвищуємо якість технічного обслуговування та ремонту пристроїв електропостачання у сфері тяги поїздів, пристроїв СЦБ та «не тягових» споживачів.

    В межах контрольних завдань з освоєння капітальних інвестицій на 2015 рік на залізниці заплановано виконання проектних робіт з електрифікації на дільниці Коростень - Овруч - Виступовичі - Держкордон. Працюватимемо також над впровадженням інвестиційної програми, затвердженої Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики в Україні.

    - Ігоре Васильовичу, які зміни чекають на господарство електрифікації та електропостачання Південно-Західної магістралі у зв’язку із подальшим реформуванням залізничного транспорту?

    - На даний час до структури господарства електрифікації та електропостачання належать 7 дистанцій електропостачання, будівельно-монтажний поїзд №392 та підрозділ Енергозбут. Також на залізниці функціонує диспетчерський пункт. Саме в рамках підготовки до реформування упродовж останніх двох років створено диспетчерський апарат служби із підпорядкуванням центральному пункту в Укрзалізниці.

    Державна адміністрація залізничного транспорту України в ході реформування господарства електрифікації та електропостачання планує створити Центр діагностики та моніторингу пристроїв електропостачання «Енерготрансдіагностика» та будівельну філію «Енергоремтранс».

    Передбачається, що центр діагностики та моніторингу пристроїв електропостачання «Енерготрансдіагностика» запрацює вже через декілька місяців після утворення акціонерного товариства «Українська залізниця».

    Планами реформування галузі енергетики також передбачено створення будівельної філії «Енергоремтранс». Дана філія розпочне працювати не раніше ніж через рік після створення акціонерного товариства.

    Завдяки цим змінам структура господарства електрифікації та електропостачання відповідатиме вимогам нормативних документів. Ми зможемо ефективніше контролювати процес споживання електроенергії, використовувати менше енергоресурсів, більш якісно діагностувати та переоснащувати обладнання, а також зробити ефективною систему оперативно-технологічного забезпечення електроенергією залізниці.

    Дистанції електропостачання залишаться базовими підрозділами господарства і працюватимуть у звичному режимі, але виконуватимуть насамперед планово-попереджувальні та ремонтні роботи.

    Для забезпечення основних принципів мотивації до праці та надання додаткових мотиваційних важелів планується зберегти існуючу систему доплат та надбавок, які передбачені законодавством України, а також тих, що закріплені в Галузевій угоді, з удосконаленням умов їх виплати відповідно до структурних змін.

    - Свято наближається. Якими є Ваші побажання із Днем енергетика і Новим роком!?

    - Символічно, що саме взимку, коли всі особливо потребують затишку в домівках, ми - служителі енергії, вершителі світла і тепла відзначаємо своє професійне свято - День енергетика.

    Від щирого серця бажаю своїм колегам-енергетикам завзяття у вирішенні життєвих і виробничих завдань, подальшого зростання, творчих досягнень, гармонійного поєднання здобутків ветеранів-енергетиків з енергією молодого покоління.

    А також прийміть мої найщиріші вітання з Новим роком та Різдвом Христовим. Нехай ці свята - вісники оновлення, мрій і сподівань - принесуть вам і вашим родинам добро, мир і достаток, Бажаю, щоб у Новому році ви зробили все те, про що так давно мріяли. Вірю, що у Новому році ви відчуєте турботу з боку колег, тепло друзів та близьких.

    Щастя вам, міцного здоров’я, здійснення найзаповітніших бажань!

    - Дякую за цікаву розмову!

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Фото Сергія ГУКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05