РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 46 (5 грудня 2014) 

  • Послуги, доступні пасажирам

    Вокзал ст. Біла Церква, що на столичній магістралі, переживав різні етапи: і злети, й падіння. Перший вокзал ст. Біла Церква збудували у 1876 р. Під час Другої світової війни будівлю повністю зруйновано. Новий, який експлуатується дотепер, побудували у 1950 р. за проектом архітектора Петра Красицького.


    Начальник вокзалу Галина ГИТЧЕНКО.


    Квитковий касир Тетяна ІВАЩЕНКО - «Сервіс гарантуємо!»

    У КОГОРТІ КРАЩИХ

    У нелегких дев’яностих минулого віку він був у занедбаному стані. Та, на щастя, у 2007 р. споруда вокзалу і вся прилегла територія, завдяки адміністрації Південно-Західній залізниці, зазнали капітального ремонту. Залізничникам довелось майже повністю перебудовувати приміщення, при цьому зберігаючи первинну архітектуру. Окрім капітального оновлення фасадів і внутрішнього інтер’єру, будівельники посилили конструкцію стін і більшість перекриттів, повністю замінили дах. Одночасно переобладнали пасажирські платформи і квиткові каси, готель і сервісний центр. Урочисте відкриття відреставрованого вокзалу Білої Церкви відбулося у 2007 р. напередодні Нового року.


    Старший квитковий касир Ірина КОНОВАЛОВА та квитковий касир Наталка КОСОЛАПОВА.

    Відтак сьогодні вокзал 3-го класу ст. Біла Церква належить до кращих підрозділів Південно-Західної залізниці, через який здійснюються пасажирські перевезення в усі регіони України.

    У середньому за добу по станції проходить 23 поїзди далекого та 12 електропоїздів приміського сполучення. Так пасажирів за дев’ять місяців цього року в далекому сполученні перевезено 90 тис., в приміському - понад 1 млн. За цими сухими цифрами стоїть неабияка робота всього колективу відокремленого підрозділу, до якого окрім Білої Церкви належать вокзали ст. Козятин та Фастів.


    Вокзал ст. Біла Церква.


    Перонний контролер Ярослав БІЛОБРОВ.

    І хоча автомобільний транспорт, який зв’язує столицю із містом Біла Церква (трохи більше години в дорозі), сьогодні виступає конкурентом для залізниці, однак він не в змозі відібрати основний потік подорожуючих. Фінансова складова - на боці столичної магістралі. Тож пасажирів, особливо у години пік, достатньо.

    Визначальними для роботи вокзалу є два чинники. По-перше, вокзал і станція Біла Церква розташовані в достатньо великому місті (населення понад 200 тис.), а за розвитком промисловості - перше місце в Київській області. По-друге, - це колектив із 48 професійних фахівців, який очолює залізничниця з багаторічним досвідом роботи Галина Гитченко.

    Охайна привокзальна територія, чистота у вокзальних приміщеннях, усміхнені касири, скрізь відчувається рука господині. За словами керівника підрозділу, навіть сама обстановка змушує колектив ставитися до змісту своєї діяльності по-новому, бути гостинними господарями. Поки квиткові касири обслуговували пасажирів, начальник вокзалу розповіла, які саме фактори дозволяють виконувати план і господарювати.

    ОСОБЛИВИЙ ПРОЦЕС

    - Передусім зазначу, що ми прагнемо обслуговувати пасажирів так, щоб у них не виникало жодних проблем при купівлі квитка й отриманні послуг, - розповідає Галина Гитченко. - Робота із пасажирами - це особливий виробничий процес, який потребує не лише знань нормативних документів, дотримання вимог техніки безпеки для пасажирів та робітників, а й уміння працювати із людьми. Тут завжди повинен мати успіх людський фактор. Невеликий колектив, (квиткових касирів - 17 осіб, обслуговуючого персоналу - 13, технічного персоналу також 13), але головне, що всі вони прагнуть одного - бути затребуваними на залізниці. Тим більше сьогодні, коли з роботою дуже складно, особливо у нашому невеликому місті. Люди цінують те, що у них є, а саме: соціальну стабільність.

    Ще одна важлива частина роботи - це уникання конфліктів із пасажирами. Однак, якщо виникає якась суперечка, то завжди можна прослухати цю розмову. Для цього ми записуємо всі розмови квиткового касира з пасажиром при продажі квитків за допомогою спеціальної комп’ютерної програми. Це допомагає залагоджувати конфлікти, - продовжує діалог Г. Гитченко.

    За такими правилами колектив працює уже не один рік. Тут все націлено на зразкове обслуговування кожного пасажира. Показовий приклад, коли із ініціативи залізничників підрозділу було впроваджено експрес до Києва. Він відправляється зі ст. Біла Церква о 6 год. 40 хв. і прибуває до Києва о 8 год. 25 хв. Практично їде без зупинки, лише добирає пасажирів у Фастові. У зворотному напрямку із Києва відправляється після 18 год. Квиток коштує всього 10 грн. І хоча електропоїзд курсує лише рік, але серед пасажирів він користується великим попитом.

    Є велике бажання у пані Галини, щоб галузеві пасажирська та приміська служби пішли назустріч містянам і доповнили до графіка руху ще хоча б один електропоїзд (Біла Церква - Київ - Біла Церква) у ранкові та вечірні години. Бо пасажири дуже вдячні Південно-Західній магістралі за такі маршрути. Навіть без зайвих вагань беруть на нього квитки. Характерно, що збільшилась прибутковість абонементних квитків саме на цей електропоїзд.

    Галина Михайлівна знайомить нас із працівниками сервісної каси. Поруч із касою розташовано залу підвищеного комфорту. До послуг пасажирів: заявка на виклик таксі, користування душовою кімнатою і т.д. Вікно чергового по вокзалу, кімната ручної поклажі, кнопка виклику персоналу для людей з обмеженими фізичними можливостями - все це в кроковій доступності для подорожуючих.

    НА БУДЬ-ЯКИЙ СМАК

    Чим ще може похвалитись вокзал ст. Біла Церква, так це кімнатами відпочинку. Завдяки людям, які тут працюють, у кімнатах завжди ідеальна чистота. До того ж вони користуються попитом і навіть мають постійних клієнтів. Люди нерідко приїздять у відрядження, окрім цього останнім часом спостерігалася позитивна тенденція до зростання кількості екскурсантів, які прибувають милуватися найкрасивішим в Україні парком «Олександрія». А цінова політика оренди кімнат якраз розрахована на внутрішнього туриста.

    Під час нашої розмови із працівниками диктор вокзалу оголошує про відправлення електропоїзда на Київ. І ми разом із Галиною Михайлівною поспішаємо на платформу. Ідемо через міст над коліями. Очільниця вокзалу розповідає, що пасажири весь час нервуються через те, що доводиться їм прямувати на платформу мостом, а не порушувати правила безпеки. «Та все ж поступово ми їх привчаємо до порядку. До того ж пропуск пасажирів до електричок проводиться тільки через турнікети», - каже пані Галина. На власні очі бачимо, як перонний контролер Ярослав Білобров і квитковий касир Тетяна Іващенко перевіряють квитки у пасажирів. Деякі із них із задоволенням жартують із молодим, красивим Ярославом. Він їм посміхається, але пропускає лише при наявності проїзного документа. Навіть найкрасивіших жінок.

    Звичайно, без повсякденних труднощів сьогодні не живе ні один колектив. Є вони й на вокзалі Білої Церкви. І якщо минулого року практично не було проблеми з компенсацією із місцевих бюджетів за безквитковий проїзд пільговиків, то сьогодні це питання ще обговорюється. «Ми завжди прислуховуємось до думок пасажирів про якість обслуговування в приміських поїздах. Адже всі тут живемо і працюємо не один рік. Та все ж для нас важливо з’ясувати, що хвилює пасажирів, щоб врахувати їхні побажання в нашій роботі надалі», - зазначила Галина Гитченко.

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05