РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 45 (21 листопада 2014) 

  • Оправа для діаманта

    Пасажирів, які прибувають на залізничну станцію Козятин, приємно вражають позитивні зміни на одному із найстаріших і найкрасивіших вокзалів України. За 125 років свого існування він переживає нове відродження. Вокзальний комплекс, побудований у 1889 р. за проектом архітектора Валеріана Куликівського під керівництвом інженера-архітектора Олександра Кобелєва, має одну особливість: його розташовано між залізничними коліями. Немов на острові, що дозволяє істотно збільшити транспортний потік.

    Тут було б доречно нагадати, що у 1987 р. Козятинський вокзал отримав статус пам’ятника архітектури, проте це нічого не змінило: будівля поступово нищилась та руйнувалась. П’ять років тому столична магістраль почала серйозну реконструкцію вокзалу. Зауважимо, що без уваги з боку адміністрації залізниці неможливо було б розпочинати реставраційні роботи на високому рівні. Сьогодні, попри усі нинішні фінансові перипетії, знайшовся фінансовий ресурс, завдяки чому поступово завершується процес оновлення.


    Начальник вокзалу ст. Козятин Павло ІСАКОВ.

    Нині вокзал з віковою історією перетворився на сучасний комфортабельний транспортний вузол, який обслуговує всі види пасажиропотоків за трьома напрямками: Київський, Шепетівський та Жмеринський. Щодобово тут проходить 62 поїзди далекого сполучення, 42 - регіональних, 14 електропоїздів приміського сполучення.

    На пероні журналістів газети «Рабочего слова» зустрічає начальник вокзалу ст. Козятин Павло ІСАКОВ. Він відразу починає вводити нас в курс справи, розповідаючи про те, що відокремлений підрозділ вокзал ст. Козятин включає в себе ще два вокзали: ст. Біла Церква і Фастів. Таке об’єднання сталося ще три роки тому. У цьому колективі працює 235 залізничників, а безпосередньо на вокзалі 1 класу ст. Козятин трудиться 121 працівник.


    Чергова кімнат відпочинку Ірина КЕДИСЬ.


    Прибиральник службових приміщень Раїса ПАВЛЮК, підсобний робітник Олександр ОМЕЛЬЧУК,
    чергова по вокзалу Світлана КОВАЛЬОВА, мийник-прибиральник Любов КРИВУНЕЦЬ,
    прибиральник службових приміщень Ольга ЛЕВЧУК.

    Наразі життя змушує залізничників дещо по-іншому проаналізувати той факт, що Україна, маючи високий залізничний потенціал, лишилася вигідних пасажирських перевезень. Це призводить до реального падіння обсягів доходів. Тобто зовні все виглядає ніби добре, а насправді проблем і турбот вистачає. Тож в наш час організувати роботу вокзалу непросто. Тому всі зусилля залізничників зводяться до того, щоб подорожуючий був задоволений спектром вокзальних послуг. Тут відчувається особливий ритм та атмосфера, особливе життя, у центрі якого завжди залишається пасажир.

    - Зверніть увагу, - розпочав свою розповідь начальник вокзалу, - як у нас стало красиво. Південно-Західна залізниця підняла до високого архітектурного рівня наш знаменитий вокзал. Козятин історично пов’язує залізничний вузол. Адже відомо, що наше місто - це місто залізничників. А прекрасною будівлею вокзалу ми даємо зрозуміти містянам та гостям Козятина, до яких стандартів потрібно «підтягнути» все місто. Козятин - це «ворота» Вінниччини. І проїжджаючий пасажир навіть з вікна вагона за зовнішнім виглядом вокзалу судить про успішність всієї області та столичної магістралі.

    Оглядаючи вокзальне господарство, ми прямуємо до зали підвищеного комфорту. Зала очікування з телевізором, м’якими меблями, з гарним інтер’єром. Галина Поліщук - чергова по залі. Пасажири звертаються до неї із найрізноманітнішими питаннями і завжди знаходять відгук і допомогу.

    Продовжуємо екскурсію, начальник веде нас до знаменитого імператорського ресторану. У той день, коли ми приїхали у відрядження, якраз проводились активні ремонтні роботи з упорядкування інтер’єру буфетного овального залу, в якому, за переказами, обідав імператор Микола II. Донедавна в колишній буфетній було розташовано ресторанний зал «Імператор». Час та мистецтво реставраторів робить добру справу. Нині половина зали і надзвичайно вишукана бронзова люстра уже відновлені. Фахівці будівельно-монтажного експлуатаційного управління №2 виконують оновлення стелі. «Будівельники, використовуючи найсучасніші технології, постаралися зберегти старовинний вигляд будівлі з ліпниною. Роблять все дбайливо, щоб не порушити чарівності споруди», - каже Павло Ісаков.

    Заходимо у відремонтований, можна сказати, новий зал. На цьому місці колись були приміські каси. Наразі повністю закінчено ремонт. Красиво! Тут навіть підлога так би мовити підсилює залізничну тематику (паровоз, що викладений плиткою).

    Далі відвідуємо каси вокзалу і залу очікування для пасажирів. Черг до кас не було. А ті пасажири, які оформляли проїзні квитки, одержували їх дуже швидко. Також у цьому залі для подорожуючих працює вікно для довідок та чергового по вокзалу, камери схову, медпункт. До речі, інформаційні таблички, що допомагають зорієнтуватися пасажирам, створено місцевим художником.

    Керівник підрозділу знайомить нас із касирами вокзалу. Тут працює 16 осіб. Усі вони давно на транспорті і мають відмінний досвід роботи. «Вокзал тримається на відповідальному ставленні кожного працівника до своїх обов’язків. У нас трудяться небайдужі люди, які люблять і цінують свою роботу», - стверджує Павло Ісаков.

    Нас запрошують до вокзальних кімнат відпочинку: сім комфортних номерів - з телевізорами, холодильниками і з душовими кабінами. Тут справжній готельний комфорт для тих пасажирів, котрі вирішили затриматися у Козятині. Затишні кімнати справляють гарне враження. Знайомимося із Іриною Кедис. Вона сьогодні на зміні і чергує у кімнатах відпочинку: «За невеликі гроші пасажир може отримати у нас достатньою послуг. Приміром, прийняти душ можна за 15 гривень», - каже вона.

    Варто зазначити одну важливу деталь - на пероні і на вокзалі дуже чисто. Таке враження, що ти перебуваєш у європейській столиці. Немає ніякого неприємного запаху. Скрізь охайно, навіть біля урн. На станції встановлено нові опори під освітлення, світильники, лавки. А підведений настил під дах захищає пасажирів від будь-яких погодних сюрпризів.

    «У вас завжди такий порядок?» - запитую в очільника вокзалу.

    «Так, завжди. По-перше, гарно прибирають наші станційні робітники. Наразі у нас технічного персоналу та обслуговуючого працює 65 чол. Щоранку миють з вулиці, навіть підвіконня. По-друге, поступово змінюється ставлення пасажирів до порядку. Вони стараються викинути сміття все-таки в урну. Щоправда, не всі. Тож все взаємопов’язано, і, звичайно, працювати колективу у відремонтованих приміщеннях приємніше, а значить і душу свою можна вкладати в загальну справу так, щоб це приносило і прибуток, і моральне задоволення. До речі, до холодів на вокзалі стане затишно і тепло і працівникам, і пасажирам»», - каже Павло Ісаков.

    Ми продовжуємо говорити з начальником вокзалу. Тепер він розповідає про повсякденні завдання. Про те, що залізничний вокзал Козятин здійснює свою роботу для того, щоб жителі міста змогли виїхати потягами і далекого спрямування, і приміського. Пасажиропотік зазвичай ділиться на 60% в приміському сполученні і 40% - в дальньому. «Все залежить від сезону, - пояснює Павло Ісаков. - Всі послуги, які надають працівники вокзалу, крім транспортної та сервісної, виконує інформаційну, іміджеву і культурну функції. В той же час галузева пасажирська служба столичної магістралі розвиває сучасні технології. Адже працюємо над тим, щоб надати пасажирам максимальний комфорт і нові послуги».

    Вокзал турботами всіх служб залізниці тепер виглядає як коштовний діамант у прекрасній оправі. І внутрішній його вигляд відповідає всім необхідним умовам для комфортного там перебування.

    ДОВІДКОВО

    За 9 місяців 2014 р. по відокремленому підрозділу вокзал станції Козятин було відправлено 409 тис. пасажирів у далекому сполученні та 5 млн. 534 тис. пасажирів у приміському сполученні, що відповідає плановому завданню, в тому числі по вокзалу Козятин - в далекому сполученні - 213 тис. пасажирів; в приміському - 945 тис. пас.

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05