РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 45 (21 листопада 2014) 

  • Урожай і залізничники. То густо, то пусто

    «Битва за врожай». Так колись говорили, і старше покоління пам’ятає, якими зусиллями збиралися буряки, картопля, морква, капуста і помідори на полях колгоспів та радгоспів. Масовий рух населення щоранку із міста, потужна інформаційна кампанія у засобах масової інформації, величезне фінансування. І маловтішний, як на затрати, підсумок - у магазинах не більшало ні м’яса, ні свіжих овочів.


    Зерновоз

    Важливою складовою ланкою битви за урожай був транспорт. Урожай возили автомобілями, баржами по воді, вагонами… Літаками? Ні, хіба що мандарини із Кавказу за полярне коло, але то вже був бізнес людей підприємливих. Перевезення буряків тоді називалося «солодким конвеєром». Газетний штамп, але всі розуміли, що його не зупинять ні холодні осінні дощі, ні морози аж до самого Нового року.

    Тепер усе робиться тихо і скромно. Зібрали урожай на полях, перевезли, переробили, продали, і лише податкова здогадується, що працювали агровиробники не без прибутку.

    Прикметою тих днів була також мережа бурякоприймальних пунктів поблизу залізничних станцій. Нині ж на терені Конотопської дирекції, залишився один - у Бахмачі. Але потужний. У цьому році заплановано, що на цукрозавод Бахмач відправить 40 тисяч тонн буряків. Це майже 800 вагонів. На початок листопада майже всю цукрову сировину із Бахмача вивезено. Без затримок і ритмічно, так, як і має бути у нових умовах господарювання.

    Непоганий урожай буряків для конотопських залізничників - це бонус при транспортуванні агропродукції. У минулому році його не було. Ставка ж традиційно робилася на зернові культури. Зерна, зрозуміло, вантажиться теж багато. Лідерами із відправки зернових у дирекції є станції Глухів, Кролевець, Путивль, Бахмач, Ворожба, Вирівка, Дубов’язівка.

    Картопля? Повний штиль. Навіть на ст. Мена, яка завжди відправляла бульбу найдальше і найбільше, не вантажать. Як у народі кажуть: то густо, то пусто. А на позитивні зрушення в справах врожайних, за словами начальника станції Юрія ПИЛИПЕНКА, сподіватися годі, бо зима не за горами.

    Микола ПАЦАК, Фото О. ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05