РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 44 (14 листопада 2014) 

  • «Українські залізниці» на видавничому видноколі

    В інтерв’ю із головним редактором Міжнародного техніко-економічного журналу «Українські залізниці» Клавдією МОТОВІЛОВОЮ вдалося з’ясувати її думку про творчі перспективи цього видання, що нещодавно відзначило першу річницю свого існування на видавничому видноколі.




    - Клавдіє Олександрівно, розкажіть, будь ласка, які цілі ставилися при створенні видання, і чого вдалося досягти Вам і Вашим колегам на сьогодні?

    - У липні 2013 року вийшов перший номер Міжнародного техніко-економічного журналу «Українські залізниці». Головне завдання при цьому полягало у створенні «майданчика», де залізничники могли б на професійному рівні вести діалог щодо діяльності залізничного комплексу держави. За понад рік існування ми постійно знайомили наших читачів з основними новаціями як залізничників-практиків, так і науковців. Ми є виданням, яке на всеукраїнському та міжнародному рівнях постійно піднімає актуальні питання у сфері технічної та економічної розбудови вітчизняних залізниць, мережі міжнародних транспортних коридорів, що проходять територією України. Крім цього, на шпальтах журналу висвітлюються напрямки поступової інтеграції українських залізниць до європейської транспортної системи. На шпальтах видання присутні керівники профільних міністерств, окремих залізниць, нашого центрального залізничного апарату, науковці та керівники промислових підприємств. Редакція зміцнює творчі зв’язки і з окремими фахівцями залізничних підрозділів.

    Журнал «Українські залізниці» покликаний стати корпоративним виданням Укрзалізниці. Його основною метою є підвищення корпоративного іміджу кожної із сталевих магістралей України, зростання рівня конкурентоспроможності Укрзалізниці, ствердження її репутації та досягнення техніко-економічної стабільності.

    Змістовна структура нашого видання спрямована на висвітлення всієї гами ділових, економіко-правових, соціальних, культурних та інших напрямків діяльності в сфері залізничного транспорту. Мета редакційної колегії - повне і об’єктивне відображення на шпальтах позиції не тільки Укрзалізниці, а й усіх учасників транспортного ринку.

    Наразі ми тісно співпрацюємо з прес-центрами залізниць, беремо участь у науково-практичних заходах. А саме: конференціях, семінарах, виставках, форумах, проводимо тематичні опитування, акції з метою визначення найгостріших питань серед фахівців-залізничників. Робимо все, щоб наше видання було необхідною і допоміжною ланкою у вирішенні головних проблем транспортної галузі.

    На сьогодні журнал має передплатників і читачів у всіх містах України. Багато прихильників і за межами нашої держави. Видання розповсюджується за адресною розсилкою і за передплатою серед керівників компаній, діяльність яких пов’язана із залізничним ринком.

    - Якою є цільова аудиторія журналу?

    - Читачами нашого видання є керівний склад, спеціалісти і робітники підприємств залізничної галузі, вчені, викладачі та студенти галузевих навчальних закладів, менеджери та працівники комерційних підприємств. Ми пишемо про них і для них. Найбільш приємним фактом для нас є те, що наші читачі загалом і є нашими авторами.

    Завдяки цьому читацька аудиторія отримує з «перших вуст» інформацію від керівників Укрзалізниці, начальників залізниць і так далі.

    - Чи існує чітко визначена редакційна політика журналу?

    - Говорячи про редакційну політику, в першу чергу необхідно визначити орієнтування видання на оперативне висвітлення актуальних питань, пов’язаних із практичною діяльністю читацької аудиторії. Редакція прагне подавати найсвіжіші новини щодо всіх питань у залізничній сфері. Серед творчих завдань - своєчасні коментарі у сфері вітчизняних і зарубіжних правових норм. Знайомити кожного читача з новими розробками залізничників - також серед наших нагальних завдань. Цьому сприяє опитування на сайті видання або на офіційній сторінці Фейсбук, яке допомагає визначити, що турбує залізничників сьогодні.

    Особливо хочу відзначити: що з метою висвітлення найбільш актуальних тем ми консультуємося зі членами редакційної ради журналу. Користуючись нагодою, хочу подякувати головам департаментів Укрзалізниці та особисто голові редакційної ради Віталію Олександровичу ЖУРАКІВСЬКОМУ за ділові поради щодо концептуального наповнення журналу.

    - Клавдіє Олександрівно, якими є основні рубрики журналу та тематика статей?

    - До основних рубрик варто віднести такі, як «Гість номера», «Тема номера», «Ресурсоефективність залізниць», «Логістика та перевезення», «Економіка», «Інфраструктура». Зазначу, що рубрики у кожному номері журналу поповнюються або змінюються залежно від поточної актуальності та основної концепції номера.

    Змістовна структура видання спрямована на висвітлення всієї гами ділових, економіко-правових, соціальних, культурних та інших напрямків діяльності в сфері залізничного транспорту та повне і об’єктивне відображення на його сторінках позиції не тільки Укрзалізниці, а й усіх учасників транспортного ринку.

    Основними видами подачі матеріалів є аналітичні огляди, інтерв’ю, статистична інформація, різного роду статті, коментарі керівників залізниць, промислових підприємств, науковців та провідних фахівців галузі.

    - Чи є у творчих планах Вашої редакції співробітництво із керівниками, інженерами, які працюють у підрозділах столичної магістралі?

    - Творчі прагнення нашого видання полягають у всебічному висвітленні актуальних питань у роботі всіх залізниць. Із фахівцями Південно-Західної залізниці у нас вже є позитивний досвід спільної роботи. Тому пропонуємо активним читачам стати авторами наступних матеріалів на сторінках журналу. Тепер конкретно про Південно-Західну магістраль. Хочеться відзначити, що її діяльність займає особливе місце в нашому виданні. Наразі це одна з провідних транспортних артерій держави, яка забезпечує найбільше навантаження-вивантаження промислової продукції та пасажиропотоку. А в зв’язку з нинішнім політико-економічним станом вона, якщо судити за подіями, знаходиться у центрі уваги українців. Приємний факт - її очолює досвідчений керівник Олексій Мефодійович КривопІшин. Наголошую, журнал «Українські залізниці» прагне до діалогу з досвідченими транспортниками. Тому звертаємося до працівників Південно-Західної залізниці з проханням надавати матеріали про досягнення, проблеми і шляхи їх рішень. Доречною буде інформація про ювілеї, чекаємо також будь-які аналітичні матеріали.

    - Дякую за розмову! Бажаю Вашому виданню подальших успіхів! Нових читачів! А редакційній колегії - звершення творчих планів!


    Фото з архіву редакції журналу

    «Українські залізниці»


    Спілкувався -

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05