РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 44 (14 листопада 2014) 

  • Щоб йшли поїзди без ризику

    Ось і добігає завершення найпродуктивніший у роботі колійників сезон - літній. Дякувати тривалій теплій осені, він дозволив максимально використати виробничі можливості й виконати все заплановане і не тільки. Було вирішено на прикладі одного з підрозділів ознайомити читачів «Рабочего слова» з тим, як колійниками виконуються поставлені завдання. За рекомендацією щодо героїв майбутнього репортажу звернувся до начальника галузевої служби колії Віталія КАЛЮЖНОГО. Він запропонував відвідати ст. Миронівка, де в ці дні робітники Бахмацької колійної машинної станції (КМС-285) працюють над заміною стрілочних переводів.

    Перша електричка з Києва до Миронівки прибуває майже о десятій ранку. Тому на підготовчі роботи не встиг. Коли був безпосередньо на місці робіт, тут уже закінчили демонтаж старої стрілки, планування земляного полотна і почали вкладати новий перевод.


    Встановлюється новий стрілочний перевід


    Головний інженер КМС-285 Віталій МАМАТКУЛОВ і виконроб Володимир ПІХОТА обговорюють обсяги роботи


    Машиніст стрілочного укладального крану Олександр КОНДРАТЕНКО

    Головний інженер КМС Віталій МАМАТКУЛОВ, який керує тут роботами, розповів, що заміні підлягають стрілочні переводи, що відпрацювали свій ресурс. Тут, на головному ходу станції, напружений і вантажний, і пасажирський рух. Цінні тонни, що перевозяться залізницею, впливають на колію. Ось метал і не витримує. А взагалі стрілочний комплекс цього підрозділу впродовж тижня має замінити на станції чотири стрілочних переводи. Вчора зроблено один, сьогодні буде готовий другий, наступні два дні - ще по одному.

    - По закінченню робіт у Миронівці, - розповідає Віталій Геннадійович, - буде завершено річний план нашої КМС із заміни стрілочних переводів. Навіть з перевиконанням на дві одиниці.

    Як вдалось дізнатися, крім цього комплекс з ремонту стрілочних переводів з початку року замінив на старопридатні 41 перевід, при плані 20, середній ремонт виконано на 39 стрілках, при плані 16.

    І ось потужний стрілочноукладальний кран, яким керує машиніст Олександр КОНДРАТЕНКО, один за одним розміщує елементи нового переводу. Виконроб Володимир ПІХОТА і бригадир Віталій МАЛЄТА проводять заміри. Все має бути вкладено з ювелірною точністю. Після цього монтери колії скріплюють конструкцію.

    Як тільки основний елемент змонтовано, до роботи приєднуються фахівці Фастівської дистанції сигналізації та зв’язку - встановлюють апаратуру переводу стрілки, перевіряють роботу електричної мережі.

    Нарешті кран вкладає завершальний елемент. Це, як пояснив Віталій Маматкулов, досить трудомісткий процес.

    Роботу майже закінчено. Залишається засипати в шпальні ящики щебінь. Після чого залучити до роботи виправно-підбивочну рихтувальну стрілочну машину. І стрілка готова до роботи.

    До речі, під час встановлення переводу на сусідньому, який не підлягає заміні, було виявлено сильну зношеність. Користуючись нагодою, колійники і там замінили несправну рейку. А якщо пройшли б повз «хворий» стрілочний перевід? Можемо уявити, як згодом можливістю «спіткнутися» скористалась, приміром, вагонна колісна пара… Отже колійники унеможливили транспортний інцидент.

    Роботу колійника по-праву можна назвати трудовим подвигом. Не стільки за кількість щоденних завдань, які з успіхом виконуються, скільки за відношення до дорученої справи, за ту повагу до слова «потрібно», з яким колійних справ майстри часом без відпочинку і в дощ, і в мороз, і в хуртовину трудяться на коліях. Щоб йшли поїзди без ризику. Таким чином до загального звіту можна додати ще один стрілочний перевід, на якому замінено дефектний елемент.


    Фото автора

    Після підготовки статті до друку редакція попросила начальника галузевої служби колії Віталія КАЛЮЖНОГО прокоментувати побачене нашим кореспондентом:

    «Дійсно, підрозділами служби впродовж поточного року виконано великий обсяг робіт. А саме: посилений капітальний ремонт колії при річному плані 5,3 км виконано 9,1 км, капітальний ремонт колії більш ніж вдвічі перевищив планове завдання, середній ремонт стрілочних переводів виконано на 237%. Перевиконані й такі показники, як суцільна заміна рейок новими, середній ремонт колії, заміна стрілочних переводів на залізобетонних брусах старопридатними та інші.

    Ми зі стовідсотковою готовністю підготувалися до роботи в зимовий період. Повністю готові до експлуатації всі снігоприбиральні та снігоочисні машини, перевірено і пройшло випробування обладнання пневмообдуву та електрообігріву стрілочних переводів і так далі».

    Сергій ГУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05