РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 41-42 (31 жовтня 2014) 

  • Добродійка із «залізничними» генами

    На станції Коростень трудиться чимало професіоналів-залізничників, ставлення до справи яких може бути взірцем для молоді. Серед таких людей - і чергова по станції Лідія КОЗИННА. До речі, Лідію Василівну нещодавно було нагороджено знаком «Відмінник господарства перевезень», чим вона дуже пишається. Її в колективі і колеги, і керівництво справедливо вважають досвідченим фахівцем.

    За плечима цієї жінки з надзвичайно позитивною енергетикою - понад три десятки років стажу роботи на станції. Прийшла вона сюди зовсім юною. Залізничні професії в їхньому роду шанували протягом поколінь. А її дідусь, працюючи на паровозі, навіть на фронт поїзди водив… Добродійка із «залізничними» генами теж вирішила, що буде трудитися на сталевій магістралі. Спочатку була оператором техконтори, затим ще пройшла низкою професійних сходинок на ст. Коростень, закінчила навчання в Київському залізничному технікумі. А потім вже стала працювати черговою по станції.

    Не має сумніву, що робота з організації руху поїздів на позакласній станції вимагає значних зусиль. Які риси характеру допомагають з усім справлятися? - цікавлюся у співрозмовниці. Лідія Василівна каже, що зусилля потрібні не стільки фізичні, як розумові. На перший погляд може видатися, що в професії чергового по станції нема нічого складного - натиснув на кнопку початку і кінця маршруту поїзда і слідкуй собі за його рухом. От і вся робота. Насправді, через руки чергового «проходять» пасажирські і вантажні поїзди. Під його керівництвом працюють складачі вагонів, оператори, колійники, зв’язківці, тобто відбувається робочий процес, який слід контролювати. Усі 12 годин на зміні потрібно постійно думати, як спланувати рух поїздів, оперативно реагувати, якщо обстановка стрімко змінюється… Саме на цьому Лідія Василівна й наголошує практикантам, яких у неї за час роботи вже було дуже багато.

    В колективі станції кажуть, що Козинна є гарним наставником для молоді. Нині вона, приміром, «опікується» двома черговими «першозимниками». А скільком людям довелося передавати досвід протягом минулих років… Зараз їй приємно дізнаватися, що її колишні практиканти працюють не просто гарними фахівцями, а й обіймають керівні посади.

    Якою ж є нинішня молодь, цікавлюся. Чи ж проявляє сумління в тому, щоб осягнути практичні ази залізничної професії якнайшвидше? Лідія Василівна каже, що, на її думку, в Коростені молоді люди дорожать роботою на залізниці, тож і навчаються з бажанням. І їй не раз доводилося зустрічати здібних і зібраних колег - молодих людей, які не просто хотіли працювати, а водночас відразу осягнули, що таке робота на вузловій станції, де рух поїздів не припиняється ні вдень, ні вночі.

    І наука від Лідії Козинної - досвідченого чергового і доброго наставника - для них стала відправною точкою в самостійне практичне оволодіння професією.

    Оксана КЛИМЧУК, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05