РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 41-42 (31 жовтня 2014) 

  • Володимир МИШИН: «Дирекції вдається не втрачати свою особливість»

    Галузеве змагання - це добра традиція, яка передається з минулих десятиліть. Проте і сьогодні трудове суперництво для залізничних підрозділів є одним із потужних стимулів для удосконалення. Оскільки Коростенська дирекція залізничних перевезень за результатами роботи в першому півріччі 2014-го виборола друге місце в галузевому змаганні по Укрзалізниці, тож є привід запитати в начальника дирекції Володимира МИШИНА, завдяки чому досягли вагомого трудового успіху, і загалом, як працюють коростенці?

    Володимир Петрович переконаний, що позитивного результату, а відтак і перемоги в галузевому змаганні, його колеги досягли завдяки злагодженій роботі усього колективу, відповідальності кожного за доручену ділянку роботи. І хоч нині соціально-економічні умови непрості, дирекції вдається не втратити свою особливість, адже підрозділ спеціалізується на значних відправленнях вантажів. Половина навантаження по залізниці відбувається саме в Коростенській дирекції. Отож і за 9 місяців нинішнього року відправили понад тринадцять мільйонів тонн вантажів, а це майже на 118 тисяч тонн більше, як за такий же період 2013 р. Щодо того, якого виду вантажів відправляється найбільше, то це - будівельні матеріали, продукція лісництв та деревопереробної промисловості. Стосовно колективів станцій, які забезпечили найбільші обсяги відправлення вантажів, а відтак і грошові надходження до залізничної казни, начальник дирекції називає передусім Пенізевичі, Коростень-Житомирський, Уши-цю. До речі, в цілому по дирекції від вантажних перевезень за 9 місяців отримано понад 88 мільйонів гривень, і це на 12 мільйонів більше до відповідного торішнього рівня.

    - Загалом зусилля підрозділу, - сказав Володимир Петрович, - спрямовані на мобілізацію всіх ресурсів для стабільної роботи залізниці в організації перевезення вантажів та поліпшення якості обслуговування пасажирів.

    - За усіма показниками, про які ви розповіли, звісно, стоять величезні зусилля всього колективу, і вони відображають загальні напрямки діяльності залізничників Коростенської дирекції. Хотілося б ще почути від Вас, як господарюють на станціях, як до зими підготувалися? Не так давно проводився комісійний осінній огляд станцій дирекції. Тож яке враження лишилося у Вас, Володимире Петровичу?

    - Комісійний огляд дав можливість не лише зробити об’єктивну, ґрунтовну перевірку господарювання, а й зосередити увагу на проблемних питаннях, щоб спільно знайти шляхи їх вирішення. Загалом огляд в дирекції проведено доволі ретельно. Велика увага приділялася питанню ефективного господарювання і ощадливого використання енергоресурсів. У зв’язку зі зменшенням робіт на окремих дільницях, доводиться деякі станції переводити лише на денний режим роботи. Зокрема, в такому режимі працюватиме станція Велідники. По станції Коростишів одне з приміщень законсервовано, а кабінети працівників комерційного господарства і начальника станції тепер в одному приміщенні. Водночас, підкреслю, що робочі місця тут приведені до належного санітарно-естетичного стану. Для того, аби не було зайвих витрат на утримання приміщень, здійснено ряд заходів по ст. Новоград-Волинський, Коростень. Зокрема, на вокзалах цих станцій встановлюються теплолічильники, що дасть можливість зекономити кошти. Загалом перелік справ, які здійснюємо для ощадливого господарювання по усій дирекції, досить об’ємний…

    - Які останні технічні нововведення позитивно вплинули на роботу дирекції?

    - Щодо технічних нововведень, то так склалося, що їх найбільше на Фастівському напрямку. На станції Корнин впроваджується в дію електрична централізація. Тобто, ручного переведення стрілок тут більше не буде. А по станції Станишівка маємо сучасне обладнання, аналоги якого є лише на кількох станціях залізниць України. Тут в експлуатацію було впроваджено мікропроцесорну електричну централізацію стрілок та сигналів (МПЦ-У). Крім того, на перегоні Станишівка - Житомир Південно-Західна залізниця впровадила в дослідну експлуатацію перше в Україні вітчизняне мікропроцесорне автоблокування. Тобто, тут вже зовсім інший, сучасний рівень роботи.

    - Наша газета, висвітлюючи діяльність Коростенської дирекції, вже згадувала про те, що в підрозділі, з Вашої ініціативи, технічні навчання для начальників станцій проводять не лише в актовій залі, а й на полігоні дирекції, на навантажувальних майданчиках… Чим викликана така увага до підвищення рівня знань керівників середньої ланки?

    - Коли ми говоримо про сучасний підхід до роботи, а сьогодні це вимога часу, то й обсяг знань працівників - теоретичних, практичних - повинен постійно бути на відповідному рівні. Тож до процесу навчання увагу не послаблюватимемо. Бо це не лише можливість шліфувати знання, а й аналізувати свої та чужі помилки, щоб не допускати їх у подальшій роботі. І загалом, тримати руку на пульсі ритмічного життя залізниці.

    Користуючись нагодою, хочу поздоровити багатотисячний колектив дирекції, всієї Південно-Західної залізниці із нашим професійним святом!

    Будьте щасливі та здорові!

    Спілкувалася Оксана КЛИМЧУК, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05