РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 40 (17 жовтня 2014) 

  • Тепла вистачить. Для всіх?!

    Зима - це завжди екстремальні погодні умови. А для працівників залізниці - особливий режим роботи. Холод, сніг та лід вносять свої корективи в діяльність усіх служб залізниці. І дуже багато залежить від того, наскільки добре підготовлені залізничники... Важливо і те, як вони підготували будівлі, подбали про тепло в них. А особливо в нинішній тривожний час виходять на перший план і питання економного використання енергоресурсів, пошук альтернативи газовому опаленню.


    Машиніст компресорних установок Сергій КОЧЕНКО, в.о. майстра компресорної Ігор ПЕРУН,
    наладчик компресорного обладнання Володимир ПАШИНСЬКИЙ, головний механік Олег НИЧИПОРЧУК.

    На балансі Коростенської дирекції залізничних перевезень перебуває 77 котелень, з яких 72 працюють на електроенергії. Нині завершується робота з переведення з газового на електроопалення котельні на ст. Пост Південний. Окрім того, в дирекції заплановано ще чимало заходів щодо економії енергоресурсів. Так, низку приміщень ст. Коростень підключено до центрального опалення комунального підприємства «Теплозабезпечення», в тому числі й вокзал. Фахівці підрахували, що, встановивши тепловий лічильник на вокзалі, можна зекономити понад 80 тисяч гривень. Тож нині йдуть роботи з його встановлення. Крім того, серед заходів зі зменшення витрат енергоресурсів є й наступні: у двох приміщеннях станції замість центрального опалення обігрів забезпечуватимуть електроконвектори, у приміщенні регулювальників швидкості руху вагонів замість газового нагрівача працюватиме електробойлер, на електрообігрів буде переведено будівлю на гірці ст. Коростень.

    Проблема заощадження тепло енергоресурсів актуальна як ніколи. Зокрема і для майстрів колійних справ. Яка ж ситуація з готовністю увійти в зиму «всеозброєними» по Коростенській дистанції колії, в якому стані снігоприбиральна техніка, на яку взимку покладають великі надії? - ці та інші питання з’ясовувала в підрозділі.

    Головний механік дистанції Олег НИЧИПОРЧУК разом з колегами того дня перевіряли справність пневмообдуву стрілок по ст. Коростень. А попереду їх ще чекає комісійний огляд функціонування пневмообладнання. Такі огляди вже пройшли по ст. Малин, Пост Південний, Коростень-Подільський, де також є компресорні установки. Запитую в Олега Павловича і про снігоприбиральну техніку. Каже, що вже завершені поточні ремонти, відтак, снігоприбиральна машина (СМ-2) та дві снігоочисні машини (СДПМ) готові до боротьби із сніговими стихіями. Для непростої цілодобової роботи взимку на цій техніці підготували й фахівців. Значну увагу приділяють в дистанції роботі з людьми, які вперше зустрінуться з особливостями роботи дистанції взимку. Всього нині працює 9 першозимників, за якими закріплені досвідчені наставники.

    Готуючись до зими, в дистанції колії перевірили спеціальний інструмент для роботи в цю складну пору року, його протягом всього літа відновлювали, поповнювали та укомплектовували по околодках та бригадах. Заготовили необхідну кількість матеріалу для посипання проїжджої частини на переїздах. До речі, довідалася, що в дистанції всі будівлі переїздів на електроопаленні, отож черговим не доведеться відволікатися від турбот про безпеку руху, аби обігріти приміщення. Загалом же в підрозділі виконано роботи з ремонту та підготовки до зими всіх службових та побутових приміщень, пунктів обігріву колійників.

    ВІД РЕДАКЦІЇ

    У телефонній розмові із заступником начальника Коростенської дистанції колії Олександром СКОРОБРЕЩУКОМ з’ясували, що на даний час його колеги продовжують комісійний огляд колій. Треба визначитись із «долею» дефектних рейок, станом закріплення безстикових колій, посилити криві дільниці у розрахунковий стан. Це повинно сприяти налагодженню експлуатаційної роботи всієї залізниці.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05