РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 40 (17 жовтня 2014) 

  • У ритмі успіху

    Представляти зайвий раз колектив пасажирського вагонного депо ст. Бахмач не треба. На залізниці цей відокремлений підрозділ у першу чергу відомий успішним капітально-відновлювальним ремонтом. Депо також освоїло інші його види, а саме: КР-1 і КР-2, але фінансово-економічна скрута пригальмувала ремонтний процес і тут. А тому повідомлення про перше місце у змаганні і перехідний прапор було для багатьох несподіваним. Приємним, звичайно, довгоочікуваним, але все ж таки сюрпризом. І що ж такого зробило депо, аби вийти в переможці?


    Заступник начальника департаменту пасажирських перевезень Укрзалізниці Микола КОЗАК
    і перший заступник начальника галузевої служби пасажирських перевезень Південно-Західної залізниці Олександр ПІДКОПАЛОВ
    вручають прапор переможця змагання начальникові пасажирського вагонного депо Бахмач Сергію КУЧЕРЕНКУ.

    Із цим запитанням звертаюся до заступника начальника депо із ремонту Бориса ТУЗА. За словами Бориса Івановича, у першому півріччі деповським ремонтом відремонтовано 167 вагонів, у тому числі 21 - із системами кондиціонування повітря, КР-1 - 70 вагонів, КР-2 - 2. Для інших організацій Укрзалізниці - 11 вагонів. Та плюс два електропоїзди.

    Критеріїв оцінки учасників змагання, зрозуміло, більше. Враховуються показники із безпеки руху, охорони праці, ряд інших. Але цифри про ремонт вагонів є все-таки основними. Як на мене, певну роль відіграли поїзди. Налагодження процесу з їхнього відновлення серйозно засвідчило, що депо в Бахмачі є динамічним, сучасним, виробництвом, яке у стислі строки може переорієнтуватися на ремонт будь-якого рухомого складу.

    Вручати нагороду у Бахмач приїхали заступник начальника департаменту пасажирських перевезень Укрзалізниці Микола КОЗАК і перший заступник начальника галузевої служби пасажирських перевезень Південно-Західної залізниці Олександр ПІДКОПАЛОВ. У виступі Микола Козак відзначив прогресивні тенденції в роботі бахмачан, успіхи попередніх років і нинішню першість. Та головним, на його думку, є налаштованість колективу працювати плідно, ефективно, якісно. Він привітав бахмачан із трудовою перемогою і вручив начальнику депо Сергію КУЧЕРЕНКУ почесний диплом та прапор переможця змагання. Олександр Підкопалов назвав депо Бахмач флагманом пасажирського господарства залізниці і побажав, щоб прапор за відмінну роботу залишався в Бахмачі й надалі. На зборах також виступили начальник депо Сергій Кучеренко, член профкому відокремленого підрозділу Наталія СКЛЯР, заступник начальника депо Борис ТУЗ.

    Першу електричку бахмачани відремонтували впродовж місяця. Ще швидше - другу. Але вже у жовтні мають оновити три, тобто тридцять вагонів. Під силу? Поза всяким сумнівом. А там, у наступному році, за словами Сергія Кучеренка, ремонтуватимуть ще й дизель-поїзди.

    ВІД РЕДАКЦІЇ

    Визнання заслуг професіоналів із Бахмача від керівництва галузі має набагато більші значення, цінність і вплив на свідомість кожного майстра вагонної справи, ніж ви можете собі уявити. Редакція газети залізничників щиросердно поздоровляє знаний колектив із високою нагородою! Ваші вміння і досвід потрібний столичній магістралі завжди. І це незаперечний факт!

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05