РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 40 (17 жовтня 2014) 

  • ЕФЕКТИВНИЙ ДІАЛОГ ЗАРАДИ КОМФОРТУ ПАСАЖИРІВ

    З точки зору підвищення рівня транспортного обслуговування киян та гостей столиці відновлення функціонування проекту «Міська електричка», автором якого є начальник Південно-Західної залізниці Олексій КРИВОПІШИН, безумовно, має першочергове значення. Варто лише уявити схему «наземного метрополітену», як маршрут, що об’єднав право- та лівобережну частини міста, стає зрозумілим - 50-хвилинна подорож елекропоїздом навколо Києва є зручним та надійним видом транспорту.


    Діалог між начальником Південно-Західної залізниці Олексієм КРИВОПІШИНИМ,
    головою Київської міської державної адміністрації Віталієм КЛИЧКОМ
    та генеральним директором комунального підприємства «Київпастранс» Сергієм МАЙЗЕЛЕМ
    під час інспекційної поїздки в оновленому електропоїзді.

    У цьому мала змогу пересвідчитися делегація столичної державної адміністрації на чолі із київським міським головою Віталієм КЛИЧКОМ. Десятого жовтня 2014 р. представники мерії та комунального підприємства «Київпастранс» й журналісти оглянули відремонтований рухомий склад.

    «Рабочее слово» останнім часом інформувало читачів про те, що колективи Південно-Західної залізниці, крім технічного обслуговування електропоїздів, удосконалюють інфраструктуру міської електрички, щоб зробити цей вид громадського транспорту максимально зручним для пасажирів. Цього року - це ст. Київ-Волинський та платформа Вишгородська. Триває облаштування платформи на ст. Київ-Московський, де також зупинятимуться електропоїзди, що курсують за маршрутом міської електрички. Щойно побудовано нову платформу на станції Святошин.

    «За умови виходу на маршрут додаткових електропоїздів ця станція дозволить з’єднати приміські поїзди, міську електричку та метрополітен», - зазначив Олексій КРИВОПІШИН.

    Впровадження в експлуатацію 12 електропоїздів дозволить скоротити інтервал руху від однієї години, як було, до 15 - 17 хвилин.

    Як наголосив начальник столичної магістралі, час очікування реально скорочено до 8 - 10 хвилин за рахунок збільшення кількості електропоїздів. Однак для безперебійної та ефективної роботи цього виду громадського транспорту необхідно дві речі: міська влада має регулярно та своєчасно виділяти кошти на технічне обслуговування електропоїздів та поступово оновити весь рухомий склад.

    Перебуваючи в оновленому електропоїзді №522 (1977 р. випуску), якому друге життя подарували робітники та інженери Фастівського моторвагонного та пасажирського вагонного депо ст. Бахмач, пересвідчилися на власні очі, що салони міської електрички готові для комфортного обслуговування пасажирів. До речі, першим старшим машиністом на цьому електропоїзді був машиніст Фастівського моторвагонного депо Георгій МКРТЧЯН, з яким автор був особисто знайомий. Між іншим, саме він активно залучав колег до збереження рухомого складу. Злинуло 37 років, а електропоїзд і до сьогодні у прекрасному стані. Це завдяки умільцям-залізничникам.

    «Проект інтеграції у столичну транспортну систему залізничного транспорту і надалі реалізовуватиметься спільно із Київською мерією», - запевнив журналістів Віталій КЛИЧКО.

    Транспортно-пересадочні вузли, що утворюються завдяки об’єднанню залізниці, метро, трамвайних та автобусних маршрутів, дозволяють відмовитись від впровадження додаткових маршрутів громадського транспорту. Подібні вузли, приміром, об’єднують залізничний вокзал ст. Дарниця та Центральний автовокзал біля ст. Київ-Московський. Об’єднання залізничного напрямку до Троєщини та трамвайні маршрути у бік спальних районів також скорочує час поїздки пасажирів та мінімізує їхні видатки. І головне - вирішується проблема транспортних «тромбів» на автошляхах столиці.

    ДО РЕЧІ, вже у першому кварталі 2015 р. на маршруті «Міської електрички» буде відкрито дві нові станції - Русанівка та Протасів яр.

    Про це начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин заявив у прямому ефірі в програмі «У центрі уваги» на телеканалі «Київ».

    Зараз на маршруті «Міської електрички» працюють 15 станцій та курсує 12 електропоїздів: з них 10 - по колу, а ще 2 електрички їздять між станціями Дарниця та Київ-Петрівка, повідомляє прес-служба столичної магістралі.

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05